Skip to main content

Tänään ( 11.4-19)  Hpk-Tappara peli... alussa ei ääni toiminut, korjattiin onneksi nopeasti...sitten suttu-kuvaa...  Ja siitä tulikin mieleen yksi asia



12.1. 2019  ei lähetykset toimineet ja siitä luvattiin korvaus... Tein jonkun hyvitys-anomuksen, mutta vieläkään ei ole mitään näkynyt.... Kerran sitä kyselin, ja vastaus oli, ettei ole ehtinyt päivittymään laskuun.  Luulisi, että nyt jo olisi ehtinyt  !!!



Jos joku muistaa kyseisen asian / korvauksen, niin onko joku saanut jotain korvausta ??



Ihmettelen, kun luvataan, eikä mitään tapahdu.....



 



Edit ReOlivia: muokattu otsikkoa hieman



Edit EssiJn: Siirretty Liiiga-osioon

Vähän väliä jotain ongelmia telia tvssa. Tänään tulin töistä kotiin klo 20 jälkeen ja ajattelin katsoa HPK-Tappara -peliä vielä kun jäljellä, noh turha luulo, tunnin verran odottelin kun telia tv lataa, lataa, lataa ja vähän vielä lataa eikä edennyt mihinkää, vaikka päivittelin ja suljin selaimen jne. No ei sen puolee peli ehtikin päättyä jo HPK:n jatkoaika voittoon sillä aikaa, kun itselläni telia tv edelleenkin lataa parasta aikaa tätä kirjoittaessa ja lataa eikä mitään pysty painamaan. Tällaista samanlaista vastaavaa bugaamista ja lagaamista on ollut koko liigakauden ajan ja tälläsestä *******asta sitte pitää 25e kuussa maksaa, että kiitos Telia rahojen ryöstöstä. Kyllä on telia tvssa paljon vielä tekemistä, aivan lasten kengissä koko palvelu. Ruutu+ -palvelu toimi viimeksi huomattavasti paremmin, joitain pieniä ongelmia lukuunottamatta, joten miten *******issä sen kuntoon laittaminen voi olla niin vaikeaa, kaikenlaisia lässytyksiä kyllä aina kuulee tälläsistä tapauksista, mutta mitään ratkaisuja ja korjauksia ei tunnu tapahtuvan.


Hyvitykset ovat laskuille ajettu, jos hyvitystä ei kuitenkaan ole @saiuk laskullasi näkynyt suosittelen ottamaan yhteyttä vielä asiakaspalveluun



 



Eilen oli häiriö lähetyksen alussa ja ääni saatiin palautettua kuvaan parin minuutin kuluessa ensimmäisen erän alusta. Suttua se ei kuitenkaan selitä.. Millä laitteella katsot pelejä ja millaisella nettiyhteydellä?


Otan yhteyttä asiakaspalveluun

 

Ja boxin kautta katson , langaton yhteys

Aina välillä kuva on suttua, mutta on myös hyvää kuvaa

Ollut teihin jo aikaisemmin yhteydessä tästä asiasta, asutaan ns. katve-alueella, joten yhteydet voivat pätkiä siksi.

Eikä joka pelissä ole ollut huonoa kuvaa, ajoittain

 


Hei @saiuk ,tottakai asia selviää myös asiakaspalvelumme kautta ja samalla voidaan häiriötä tutkia häiriöilmoituksiemme kautta.

 

Suosittelisin kuitenkin ensin testaamaan yhteyden nopeuden häiriön esiintyessä, yhteyden nopeuden tulisi olla +6Mbit/s jotta lähetyksellä on edellytykset toimia normaalisti.

 

Jos boksi on langattomasti yhdistetty reitittimesi verkkoon suosittelen testaamaan jatkuuko ongelma myös verkkokaapelilla. Mikäli testaaminen ei ole mahdollista tarkista että boksi on yhdistetty reitittimen 5Ghz Wlan verkkoon eikä 2,4Ghz verkkoon


Hei @Marcus92 ja tervetuloa Telia yhteisöön. Oletko pelejä millä laitteella katsellut tähän mennessä ja millaisen yhteyden kautta? Jos olet tietokoneella katsellut niin onko koneessa mikä Win versio 7/8 vai 10?

 

Windows 10 käyttöjärjestelmällä kannattaa ladata TeliaTV sovellus Microsoft stroresta, sillä ongelmia kuvanlaadussa ei pitäisi samalla tapaa olla kuten esimerkiksi Chrome selaimen kautta katsottaessa.


Hyvitys asia kunnossa !!

 

Välillä on tosiaan kaapelijohto paikoillaan, ja sen kautta näkyy paremmin. Nopeukset tarkistettu, ja pitäisi riittää.

Tosiaan hieman katve-alueella asutaan, epäilen sitä syyksi, ettei aina pelitä

 

Paremmin tämä Telia on kokonaisuudessaan toiminut kuin Ruutu-palvelu aikoinaan. Vaikka kuva välillä suttua, siitä saa kuitenkin selvää / pystyy katsomaan. Ruutu-palvelussa kuva pysähtyi kokonaan / pimeni

Kun yhteydet kunnossa, niin kuva on kirkas / selkeä


Oletko tehnyt jo kuuluvuuspalautteen katvealueesta? Sen voi tehdä häiriöilmoituksen kautta chatissa. Suosittelen myös seuraamaan yhteyden nopeutta häiriöiden aikana ja kirjaamaan ajat, milloin nopeus hidastuu niin, että kuva suttaantuu. Nämä tiedot helpottavat meitä häiriön tutkinnassa.


Vastaa