Skip to main content

Siis onko oikeesti niin että tän liigan hankkiminen on näin *******in hankalaa? Siis joo, olet joskus sössiny raha-asiat ja saanu luottotietomerkinnän, niin nyt sinun pitää odottaa pitkän aikaa ennenku saat sitä liigaa näkyviin..josko ollenkaan!?? Muilla firmoilla tää homma on toiminu hyvin, maksat etukäteen ja kanava näkyy ja jos et jatkossa maksa, niin et jatkossa katso! Nyt jää tän illan peli väliin! Vähän parannusta tähän hommaa tai mahollisesti jollekkin muulle firmalle liiga! Muutenkii niin susi, että täällä interneetissä pysty mitää palautetta antamaa, muuta kun antamalla kaikki maholliset tiedot, jopa kalsareitten värin! 



 



Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

Moi @Elisasaunalahti ja tervetuloa Yhteisöön! Olemme tehneet muutoksia luottopäätösprosessiin ja jatkossa kaikki asiakkaat, joilla on luottotiedoissa merkintä, voivat hankkia Liigan ennakko- tai vakuusmaksulla. Tämä prosessi kestää noin viikon eli hetken siinä joutuu valitettavasti odottamaan. Kehitämme myös vaihtoehtoisia tilaus- ja maksutapoja, mutta toistaiseksi tilanne on tämä.



@IlariJR@  kirjoitti:

Moi @Elisasaunalahti ja tervetuloa Yhteisöön! Olemme tehneet muutoksia luottopäätösprosessiin ja jatkossa kaikki asiakkaat, joilla on luottotiedoissa merkintä, voivat hankkia Liigan ennakko- tai vakuusmaksulla. Tämä prosessi kestää noin viikon eli hetken siinä joutuu valitettavasti odottamaan. Kehitämme myös vaihtoehtoisia tilaus- ja maksutapoja, mutta toistaiseksi tilanne on tämä.


Hei. Minkälaisista ennakko- ja vakuusmaksuista lienee kyse? Tai onko onko vaihtoehtoisia muita keinoja jo löytynyt? 



@Japi75@  kirjoitti:






Hei. Minkälaisista ennakko- ja vakuusmaksuista lienee kyse? Tai onko onko vaihtoehtoisia muita keinoja jo löytynyt? 






Erillinen Liigatilauksien ennakko-ja vakuusmaksukäytäntö on itseasiassa poistunut. Telia TV -tilauksen yhteydessä tarkistuu luottotiedot samanlaisen prosessin mukaisesti kuin muissakin palveluissamme, ja jos on voimassaoleva maksuhäiriömerkintä niin tilaus saattaa epäonnistua. 



Jos sinulla on jo Telia TV -palvelu (kuten boksi tai sovellus) ja tilaat siihen lisäpalvelun (kuten kanavapaketin), niin näissä tapauksissa luottotarkistusta ei tehdä enää uudelleen koska se on aikoinaan jo tehty Telia TV:tä tilatessa.



 



Maksuhäiriömerkintä ei suoraan ole este tilaukselle, joten kannattaa tilausta kuitenkin kokeilla jos et sitä vielä ole tehnyt. 


Yritin eikä auttanut. Kovin valitettavaa että teillä tämä homma ei toimi. Itsellä on viaplay, HBO sekä Netflix joissa ei porata jos on luottotietohäiriö. Arvasin että homma mutkistuu kun liiga lähti ruudulta pois viime vuoden jälkeen kun tuli otteluita sieltä seurattua. Todella iso miinus Telialle että ette saaneet sellaista palvelua aikaan kuin muilla. Iso menetys imagolle sekä asiakasmäärille...


Telia tässä asiassa ottaa takkiinsa, joten omapa on murheensa. Tunnen toista sataa ihmisiä työelämästä ja lähipiirista, joilla on häiriömerkintä. Heistä n. 60% on jääkiekon ystäviä, jotka tilaisivat liigan jos se onnistuisi.

 

Eli hyvää päivää vaan Telia, järjestelmänne on kaikin puolin susi. 


Mikä siinä on muuten että pankki/luottokortilla maksaminen ei onnistu? Telia Dot palvelu maksetaan kortilla jos olen ymmärtänyt oikein.



@LiigaAuki@  kirjoitti:


Mikä siinä on muuten että pankki/luottokortilla maksaminen ei onnistu? Telia Dot palvelu maksetaan kortilla jos olen ymmärtänyt oikein.






Toistaiseksi kortilla maksaminen ei tosiaan onnistu, mutta kehitämme eri maksuvaihtoehtoja myös Liigaa koskien. 


Kysyinkin että mikä siinä on että ei onnistu? Kun se on kumminkin vaihtoehtona teidän toisessa palvelussa. 



@LiigaAuki@  kirjoitti:


Kysyinkin että mikä siinä on että ei onnistu? Kun se on kumminkin vaihtoehtona teidän toisessa palvelussa. 






Telia TV:llä on sama maksutapa kun kaikilla muilla Telian tuotteilla, lukuunottamatta erillistä Dot-liittymää. Teknisistä syistä (mm. laskutusjaksot) johtuen korttimaksaminen ei ole toistaiseksi mahdollista. Sen tarkemmin en voi asiaa kommentoida.


Vastaa