En tilaa maksullisia kanavia vaan haluan vain tallentaa ohjelmia maksuttomilta kanavilta.
Onko muuta keinoa nykyään tallentaa kuin maksaa kuukausittain Telia Playstä ?
En tilaa maksullisia kanavia vaan haluan vain tallentaa ohjelmia maksuttomilta kanavilta.
Onko muuta keinoa nykyään tallentaa kuin maksaa kuukausittain Telia Playstä ?
Hei
Telia Play on maksuton, mutta peruskanavien katsominen ja tallennus maksaa 6,50e/kk.
Muillakin operaattoreilla peruskanavien katsominen ja tallennus maksaa. Toki jos hankkii oman tallentavan digiboksin niin voi tallentaa sille maksutta antennikanavia vaikka.
Itselläkin on Telia Play -sovellus käytössä ja tallennuspalvelu.
Mulla TeliaPlay -boxi maksaa 14.90 kuukaudessa, sitä en ymmärrä.
Myytiinkö mulle turhaan se
Mulla TeliaPlay -boxi maksaa 14.90 kuukaudessa, sitä en ymmärrä.
Myytiinkö mulle turhaan se
Mainitsemasi 14,90 €/kk kuukausimaksun perusteella käytössäsi on Telia Play -digiboksi ja tallennuspalvelu 12 kuukauden määräaikaisella sopimuksella. Jos tarkoituksena on tallentaa ja katsoa ilmaiskanavien ohjelmia television kautta, niin Telia Play -digiboksi ja tallennuspalvelu on käytännössä helpoin ja monipuolisin vaihtoehto tähän käyttöön.
Kuten
Telia Play -digiboksi on tarpeeton jos käytät ohjelmien tallentamiseen ja katsomiseen television sijasta tietokonetta, tablettia tai älypuhelinta. Tällaisessa tilanteessa tarvitset käyttämääsi laitteeseen vain ilmaisen Telia Play -sovelluksen ja 6,50 €/kk maksavan Tallennuspalvelun. Telia Play -palvelua voi käyttää edellä mainituilla laitteilla myös nettiselaimen kautta täällä.
Kiitos
Minulla edellisellä digiboxilla pystyi useampia kanavia tallentavan samalla kertaa ja eikä ollut kk-maksua joten en ole kiinnittänyt huomiota aiemmin. Aloin ihmetellä miksi nyt joudun maksamaan lähes 180€ vuodessa samasta asiasta.
Yritän nyt haeskella siis tallentavaa digiboxia ja lopettaa tuon TeliaPlay boxin -sopimuksen. se kai on mahdollista koska tahansa?
***
Muokkaus SannaMKoo: Lisätty käyttäjätägi
Yritän nyt haeskella siis tallentavaa digiboxia ja lopettaa tuon TeliaPlay boxin -sopimuksen. se kai on mahdollista koska tahansa?
Tuo Telia Play -palvelun hinta 14,90 €/kk viittaisi siihen, että nykyinen sopimuksesi olisi mahdollisesti 12 kuukauden määräaikainen sopimus. Operaattorit eivät yleensä pura määräaikaisia sopimuksia ennen sopimuskauden päättymistä, mutta tätä asiaa kannattaa kysyä Telian asiakaspalvelusta.
Jos olet tilannut Telia Play -palvelun puhelinmyynnin tai Telian verkkokaupan kautta, niin siinä tapauksessa sopimuksen voi purkaa etämyynnin peruutusoikeuden perusteella 14 vuorokauden sisällä tilausvahvistuksen saapumisesta.
Niinpä, määräaikainen näkyykin olevan sopimus joten maksan kiltisti marraskuuhun asti.
Pitäisi varmaan tän pehmeän pään kanssa aina ottaa lapset mukaan sopimuksia tehtäessä puhelimitse.
Kiitos teille paljon neuvoistanne
Kiitos Jamerson vastauksestasi.
Minulla edellisellä digiboxilla pystyi useampia kanavia tallentavan samalla kertaa ja eikä ollut kk-maksua joten en ole kiinnittänyt huomiota aiemmin. Aloin ihmetellä miksi nyt joudun maksamaan lähes 180€ vuodessa samasta asiasta.
Yritän nyt haeskella siis tallentavaa digiboxia ja lopettaa tuon TeliaPlay boxin -sopimuksen. se kai on mahdollista koska tahansa?
Nykyisin markkinoilla olevien perinteisten digiboksien valikoima ei ole enää kovinkaan kummoinen, mikä on sääli. On siirrytty nettiyhteyden kanssa toimiviin bokseihin ja kuukausimaksullisiin palveluihin.
Joitakin yhden virittimen malleja ainakin löytyy, kuten Topfieldia ja Finluxia. Sitten on joitakin kalliimpia ratkaisuja, kuten VU+. Käytettynä toki löytyy edullisestikin myös useamman virittimen malleja, joilla onnistuu tallentaminen yhtäaikaisesti useammalta kanavalta.
Myös useissa älytelevisiossa on mahdollisuus tallentaa ulkoiselle USB-muistille, ainakin yhtä kanavaa. Joissakin TV-malleissa on tuplavirittimet.
Vielä toistaiseksi ainakin on valinnan mahdollisuuksia, vaikka netin kautta toimiviin ratkaisuihin ja pilveen tallentamisen suuntaan on vahvasti menty.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.