Moro!
Alkaa tässä pikkuhiljaa jo keittämään päässä tämä touhu näiden maksukanavien kanssa. Koko vuoden ajan ollut aina jotain säätöä laskujen kanssa. Kaikki aikaisemmat ongelmat on tullut hoidettua chatin kautta, kun on ensin ollut jonossa 1-2 tuntia. Tänään chat ilmoittaa että siellä on ruuhkaa enkä voi edes aloittaa chatia. Jos jononumero 80 ei ole ruuhkaa niin voin vaan kuvitella kuinka paljon muillakin on ongelmia tällä hetkellä Soneran kanssa.
Tämän päivän ongelmaan. Avasin television ja huomasin, että sieltä tulee KHL-ottelu josta kolmas erä juuri loppumassa. Maalit olivat tasan eli jatko-ajalle mentiin. Jatko-aikaa kerkesi kulua 2 minuuttia kun tv:ni ilmoitti että minulla ei ole oikeutta katsoa kyseistä kanavaa. Ei aktivoitu (tilakoodi 6).
Yhteys katkesi siis kesken lähetyksen. Noin kello 15:30 tänään 23.10.
Maksoin juuri tällä viikolla yli 60€:n laskun tästä yhden kuukauden kanavapaketista (Viasat Jääkiekko) ja laskussa selkeästi luki että tilaus kestää 31.10. asti. Nyt oikeuteni katsoa näitä kanavia on kuitenkin poistettu jo viikko etuköteen eikä Soneraan saa edes yhteyttä chatin kautta.
Tuohon 60€:n laskuun sisältyy kaapelikortin maksu puolelta vuodelta.
Puhumattakaan siitä, että Omilta sivuilta ei pysty itse tilaamaan tai lopettamaan kaapelikortin maksukanavia vaan kaikki pitää tehdä chatin kautta. Kun ensin jonottaa sen vähintään tunnin.
Täytyy sanoa, että en ole pitkään aikaan ollut näin pettynyt Soneran toimintaan.
Alkaa tässä pikkuhiljaa jo keittämään päässä tämä touhu näiden maksukanavien kanssa. Koko vuoden ajan ollut aina jotain säätöä laskujen kanssa. Kaikki aikaisemmat ongelmat on tullut hoidettua chatin kautta, kun on ensin ollut jonossa 1-2 tuntia. Tänään chat ilmoittaa että siellä on ruuhkaa enkä voi edes aloittaa chatia. Jos jononumero 80 ei ole ruuhkaa niin voin vaan kuvitella kuinka paljon muillakin on ongelmia tällä hetkellä Soneran kanssa.
Tämän päivän ongelmaan. Avasin television ja huomasin, että sieltä tulee KHL-ottelu josta kolmas erä juuri loppumassa. Maalit olivat tasan eli jatko-ajalle mentiin. Jatko-aikaa kerkesi kulua 2 minuuttia kun tv:ni ilmoitti että minulla ei ole oikeutta katsoa kyseistä kanavaa. Ei aktivoitu (tilakoodi 6).
Yhteys katkesi siis kesken lähetyksen. Noin kello 15:30 tänään 23.10.
Maksoin juuri tällä viikolla yli 60€:n laskun tästä yhden kuukauden kanavapaketista (Viasat Jääkiekko) ja laskussa selkeästi luki että tilaus kestää 31.10. asti. Nyt oikeuteni katsoa näitä kanavia on kuitenkin poistettu jo viikko etuköteen eikä Soneraan saa edes yhteyttä chatin kautta.
Tuohon 60€:n laskuun sisältyy kaapelikortin maksu puolelta vuodelta.
Puhumattakaan siitä, että Omilta sivuilta ei pysty itse tilaamaan tai lopettamaan kaapelikortin maksukanavia vaan kaikki pitää tehdä chatin kautta. Kun ensin jonottaa sen vähintään tunnin.
Täytyy sanoa, että en ole pitkään aikaan ollut näin pettynyt Soneran toimintaan.
Sivu 1 / 1
Eilen taisi olla jotain ongelmaa noiden valtuutusten kanssa?.En ole ihan varma että menikö väärälle kanavalle vai johtuiko telkkarista mutta itselläni tuli yhdessä vaiheessa että "salattu kanava" ilmoitus kun vaihtoi kanavalle mutta kun vaihtoi toiselle ja takaisin niin toimi kuten pitikin.History hd2:n ENGINEERING DISASTERS ohjelmassa oli tosin ihan eri jakson tekstitys. :)
Eipä toiminut tänäänkään aamulla.
Jos edelleen hämminkiä, etkä saa chatista ketään kiinni, pistä meille viestiä facebookkiin tai twitteriin, voidaan sieltäkin kautta tarkistella mikä on homman nimi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.