Skip to main content

Yritin tallentaa Discoverylta ohjelmaa. Sanottiin, ettei voi tallentaa verkkoon, mutta on saatavana kovalevyllä varustettu digiboksi, ota yhteyttä myyntiin. Minulla kuitenkin on jo Soneran digiboksi, kovalevyllinen sellainen. Miksi en voi tallentaa siihen? 

 

(Miksi aina kun tulee jotain uutta, joutuu säätämään ja kyselemään...)

Vieläkös vika on jatkunu? Voi olla, että tuo sinun kovalevyllinen digiboksi olisi nyt jotenkin jumissa tai vika voi myös olla nyt liittymässäkin. Näin alkuun voisit vielä koittaa, että onko digiboksin resetoimisesta apua. Ohjeet täällä.

 

Jos tuolla digiboksin resetillä ei maksukanavien tallennus lähde pelaamaan, niin laita meille vikailmoitus tulemaan joko Omien sivujen kautta tai soittamalla suoraan vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm).


Vika oli korjaantunut itsekseen, mutta kiitos neuvoista silti :)


Vastaa