Skip to main content
Kysymys

Maxille kirjautuminen ei onnistu!

  • May 15, 2025
  • 6 kommenttia
  • 90 katselukertaa

Läppärillä pääsen katsomaan, mutta en halua katsoa pientä kuvaa. Telkkaa olen taas yrittänyt saada tunteja, mutta ei! Olen siis tilannut Maxin, mutta viimeksi taas tuli jotain, että pitäisi tilata...no kun on jo!

Sähköposti ei onnistu, salasanaa ei kelpuuteta...😣.Voisiko joku kiltti neuvoa vanhukselle hyvin seikkaperäisesti miten voisin vielä katsoa muutaman sarjan...muualta kun ei mitään hyviä tulekaan. Tämä on kyllä vihonviimeinen kerta, kun aina tökkii jokin

6 kommenttia

SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • May 16, 2025

Läppärillä pääsen katsomaan, mutta en halua katsoa pientä kuvaa. Telkkaa olen taas yrittänyt saada tunteja, mutta ei! Olen siis tilannut Maxin, mutta viimeksi taas tuli jotain, että pitäisi tilata...no kun on jo!

Sähköposti ei onnistu, salasanaa ei kelpuuteta...😣.Voisiko joku kiltti neuvoa vanhukselle hyvin seikkaperäisesti miten voisin vielä katsoa muutaman sarjan...muualta kun ei mitään hyviä tulekaan. Tämä on kyllä vihonviimeinen kerta, kun aina tökkii jokin

Kerroit, että katselu läppärillä onnistuu, eli todennäköisesti tilaus on kunnossa.

Kun yrität kirjautua, olethan varmistanut että käytät samaa sähköpostiosoitetta kuin läppärilläkin? Kerrotko vielä, onko sinulla käytössä digiboksi, vai yritätkö kirjautua älytelevisiolla Max-sovelluksen kautta? Tässä vielä linkki asiakastukisivustollemme, josta löytyy apua ongelmatilanteisiin: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/max-suoratoisto-kaytto#max-alytelevisiolla


  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • May 16, 2025

Kiitos neuvoistasi! Ei ole älytelevisiota (vielä), telkkari on lähes 15 v vanha Sony (pysynyt toimivana vielä😊).Yritän tänään myöhemmin kirjautua, saan ehkä “avustajan” tänne. Digiboksi kai on se Telia Playn. Olen kyllä saanut Netflixin aikoinaan toimimaan ja muistaakseni myös HBO:n kauan sitten. Käytän yleensä aina samaa osoitetta, mutta nyt en enää ole varma, mikä saslasana on, kun jouduin eilen kokeilemaan sen muuttamista kun ei mikään kelvannut.


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • May 16, 2025

Kiitos neuvoistasi! Ei ole älytelevisiota (vielä), telkkari on lähes 15 v vanha Sony (pysynyt toimivana vielä😊).Yritän tänään myöhemmin kirjautua, saan ehkä “avustajan” tänne. Digiboksi kai on se Telia Playn. Olen kyllä saanut Netflixin aikoinaan toimimaan ja muistaakseni myös HBO:n kauan sitten. Käytän yleensä aina samaa osoitetta, mutta nyt en enää ole varma, mikä saslasana on, kun jouduin eilen kokeilemaan sen muuttamista kun ei mikään kelvannut.

Kiitos tarkennuksistasi! 😊 Kokeillaas, jos pystyisin sinua vielä neuvomaan eteenpäin, jos muuta apua joudut hetken odottelemaan. 

Max-sovellus on valmiiksi asennettuna boksimalleilla Arris 5305 ja Arris 4302. Sovellus on saatavilla myös SDMC DV8919-boksille.
 

Arris 5305
Arris 4302
SDMC DV8919




 

 

 

 

 

 

 

  1. Paina kaukosäätimen Koti-näppäintä, niin pääset Telia Playn pääsivulle.
  2. Siirry vasemmalle päävalikkoon ja siellä kohtaan Sovellukset.
  3. Jos käytössäsi on SDMC DV8919, eikä Max-sovellusta näy, voit asentaa sen Google Play Kaupasta. Tähän tarvitset Google-tilin. 
  4. Voit avata Maxin sovelluslistasta. Kirjaudu Maxin tunnuksella, jonka valitsit kun aktivoit tilauksen.

Max-käyttäjätunnuksen palautus kannatta tehdä, se voi olla kaiken korjaaja! 😊 Tässä sinulle ohjeet siihen:

Voit palauttaa Max-käyttäjätunnuksen Minun Teliassa. Palautuksen jälkeen tunnus tarvitsee aktivoida uudelleen.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
  2. Liittymäni ja palveluni -sivulta Sisällöt-otsikon alta löydät Max-suoratoistotuotteesi. Paina sen kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta.







 

 

 

 

 

  1. Paina tilauksen hallinnointisivulla Max käyttäjätunnuksen palautus -kohdasta
  2. Ruudulle tulee ponnahdusikkuna, jossa varmistetaan että haluat tehdä käyttäjätunnuksen palautuksen. Painaessasi Palauta-painiketta, resetointi käynnistyy
  3. Käyttäjätunnuksen palautuksessa kestää tovi, jonka aikana ruudulla näkyy Pieni hetki! -teksti. Sen jälkeen näkymä palautuu tilauksen hallinnointisivulle
  4. Tee seuraavaksi tunnuksen uudelleenaktivointi. Paina tilauksen hallinnointisivulla Ota Max käyttöön -painikkeesta. Ohjaudut Maxin sivulle, jossa pääset kytkemään sähköpostisi Max-käyttäjätunnukseen.

Onnistuisiko näillä ohjeilla? 


  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • May 16, 2025

Hyvät ohjeet, sain tosin kamppailtuani hetken ihan itse myös telkkariin, MUTTA mihin jäi tekstitys?

Minulla o tietysti juuri tuo SDMC vaikeampi boksi, olikohan tämä vanhempi? Mutta venkslattuani todella sarjat näkyy ilman tekstiä….eiei voi olla totta!😫 Apua taas, kiitos!


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • May 16, 2025

Hyvät ohjeet, sain tosin kamppailtuani hetken ihan itse myös telkkariin, MUTTA mihin jäi tekstitys?

Minulla o tietysti juuri tuo SDMC vaikeampi boksi, olikohan tämä vanhempi? Mutta venkslattuani todella sarjat näkyy ilman tekstiä….eiei voi olla totta!😫 Apua taas, kiitos!

Tekstityksen saat asetettua päälle kun kanavalla ollessasi tai sarjaa katsoessasi painat kaukosäätimestä OK-painikketta, ja valitsemalla sitten Kieli. Avautuvasta valikosta voit valita tekstityksen ja puheen kielen.

SDMC DV8919 -boksissa on kahta eri kaukosäädin-mallia. Kaukosäädin ilman numeropainikkeita ja toinen malli, jossa on numeropainikkeet. Molemmissa malleissa tämä tekstin ja kielen valinta tapahtuu kuitenkin samalla tavalla. 


  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • May 16, 2025

Alkaa viimein vaikuttaa, että pääsen nauttimaan Last of Us -sarjasta tänä yönä!

Tuhannet kiitokset🍾