Miksi en näe C Morea?

  • 21 September 2023
  • 30 kommenttia
  • 505 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nyt kun muistan, niin kysynpä tätä. Minulla näkyy laskussani, että minulla on ilmainen C More.

Tämä on ollut laskuissani koko tämän vuoden. En näe pankissa vanhempia laskuja. Mutta en silti näe C Morea. 

Olen kauan sitten kysynyt asiaa asiakaspalvelusta ja minulle sanottiin, että pitää vain kirjautua sisään niin kyllä se näkyy. Minua ei uskottu ja olen antanut asian olla. Mutta nyt ihan uteliaisuudesta kysyn, josko tähän olisi joku järkevä syy, miksi lasku kertoo toista kuin asia on. Minulle tuli vasta sähköpostiakin tuosta kirjautumisesta eli ilmeisesti tuon pitäisi minulle näkyä. En aio mennä uudelleen tämän asian tiimoilta aspaan, mutta jos joku täällä sattuisi tietämään jotain yleisellä tasolla asiasta.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: täsmennetty otsikkoa


Aihe on suljettu kommenteilta.

30 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Nyt kun muistan, niin kysynpä tätä. Minulla näkyy laskussani, että minulla on ilmainen C More.

Tämä on ollut laskuissani koko tämän vuoden. En näe pankissa vanhempia laskuja. Mutta en silti näe C Morea. 

Olen kauan sitten kysynyt asiaa asiakaspalvelusta ja minulle sanottiin, että pitää vain kirjautua sisään niin kyllä se näkyy. Minua ei uskottu ja olen antanut asian olla. Mutta nyt ihan uteliaisuudesta kysyn, josko tähän olisi joku järkevä syy, miksi lasku kertoo toista kuin asia on. Minulle tuli vasta sähköpostiakin tuosta kirjautumisesta eli ilmeisesti tuon pitäisi minulle näkyä. En aio mennä uudelleen tämän asian tiimoilta aspaan, mutta jos joku täällä sattuisi tietämään jotain yleisellä tasolla asiasta.

Onko sinulla tunnukset C Moreen olemassa vai yrititkö kirjautua Telian tunnuksilla? Eli saattaisi toimia C Moren tunnuksilla 🤔

Minulla on Telialta ilmainen C More vuoden loppuun, mutta kirjaudun sinne C Moren tunnuksilla 😉

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Onko sinulla tunnukset C Moreen olemassa vai yrititkö kirjautua Telian tunnuksilla? Eli saattaisi toimia C Moren tunnuksilla 🤔

Minulla on Telialta ilmainen C More vuoden loppuun, mutta kirjaudun sinne C Moren tunnuksilla 😉

Minulla on ollut C More  aiemmin ja tv muistaa tunnukset niin oletan, että ovat oikeat. 

Puhelimen C More sovellus muistaa myös tunnukseni. Piti käydä kokeilemassa, että jos olenkin väärässä, mutta sekin sanoi näin.

 

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Minulla on ollut C More  aiemmin ja tv muistaa tunnukset niin oletan, että ovat oikeat. 

Puhelimen C More sovellus muistaa myös tunnukseni. Piti käydä kokeilemassa, että jos olenkin väärässä, mutta sekin sanoi näin.

 

Sitten on jokin aktivointi ongelma tuossa C Moressa, pitää ottaa aspaan yhteyttä 🤔

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Nyt kun muistan, niin kysynpä tätä. Minulla näkyy laskussani, että minulla on ilmainen C More.

Tämä on ollut laskuissani koko tämän vuoden. En näe pankissa vanhempia laskuja. Mutta en silti näe C Morea. 

Olen kauan sitten kysynyt asiaa asiakaspalvelusta ja minulle sanottiin, että pitää vain kirjautua sisään niin kyllä se näkyy. Minua ei uskottu ja olen antanut asian olla. Mutta nyt ihan uteliaisuudesta kysyn, josko tähän olisi joku järkevä syy, miksi lasku kertoo toista kuin asia on. Minulle tuli vasta sähköpostiakin tuosta kirjautumisesta eli ilmeisesti tuon pitäisi minulle näkyä. En aio mennä uudelleen tämän asian tiimoilta aspaan, mutta jos joku täällä sattuisi tietämään jotain yleisellä tasolla asiasta.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: täsmennetty otsikkoa

 

Milloin tilasit palvelun ja aktivoitko sitä siis koskaan? Tilauksen yhteydessä sinulle olisi pitänyt tulla aktivointilinkki sähköpostiisi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nyt kun muistan, niin kysynpä tätä. Minulla näkyy laskussani, että minulla on ilmainen C More.

Tämä on ollut laskuissani koko tämän vuoden. En näe pankissa vanhempia laskuja. Mutta en silti näe C Morea. 

Olen kauan sitten kysynyt asiaa asiakaspalvelusta ja minulle sanottiin, että pitää vain kirjautua sisään niin kyllä se näkyy. Minua ei uskottu ja olen antanut asian olla. Mutta nyt ihan uteliaisuudesta kysyn, josko tähän olisi joku järkevä syy, miksi lasku kertoo toista kuin asia on. Minulle tuli vasta sähköpostiakin tuosta kirjautumisesta eli ilmeisesti tuon pitäisi minulle näkyä. En aio mennä uudelleen tämän asian tiimoilta aspaan, mutta jos joku täällä sattuisi tietämään jotain yleisellä tasolla asiasta.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: täsmennetty otsikkoa

 

Milloin tilasit palvelun ja aktivoitko sitä siis koskaan? Tilauksen yhteydessä sinulle olisi pitänyt tulla aktivointilinkki sähköpostiisi.

Minulla oli siten, että oli ilmainen C More ja maksullinen yhtäaikaa. Lasku kertoi tämän. Minä lopetin sen maksullisen ja sain siitä rahat takaisin. Ja sen jälkeen en ole nähnyt C Morea. Jos oikein muistan niin oli ehkä viime keväänä. Sen jälkeen otin yhteyttä aspaan ja minulle sanottiin että kirjaudu sisään, niin näet sen. Kun on sana vastaan sana niin ei kannata jatkaa. Otin sitten netflixin. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Minulla oli siten, että oli ilmainen C More ja maksullinen yhtäaikaa. Lasku kertoi tämän. Minä lopetin sen maksullisen ja sain siitä rahat takaisin. Ja sen jälkeen en ole nähnyt C Morea. Jos oikein muistan niin oli ehkä viime keväänä. Sen jälkeen otin yhteyttä aspaan ja minulle sanottiin että kirjaudu sisään, niin näet sen. Kun on sana vastaan sana niin ei kannata jatkaa. Otin sitten netflixin. 

Minun korvaani kuulostaa nyt siltä ettei tämä ilmainen tilaus ole kohdistunut tunnukselle joka on käytössäsi. Näkyykö C More -kanavapaketti Telia Play tilauksellasi Minun Telian kautta? 

Mikäli palvelu ei sinulla näy niin kyllähän se pitää kuntoon saada kerran palvelulla on aktiivinen tilaus. Kirjaathan meille häiriöilmoituksen tai olethan yhteydessä vielä kertaalleen asiakaspalveluumme, jotta saamme tilauksen toimimaan Telia Play -palvelussa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Minun korvaani kuulostaa nyt siltä ettei tämä ilmainen tilaus ole kohdistunut tunnukselle joka on käytössäsi. Näkyykö C More -kanavapaketti Telia Play tilauksellasi Minun Telian kautta? 

Mikäli palvelu ei sinulla näy niin kyllähän se pitää kuntoon saada kerran palvelulla on aktiivinen tilaus. Kirjaathan meille häiriöilmoituksen tai olethan yhteydessä vielä kertaalleen asiakaspalveluumme, jotta saamme tilauksen toimimaan Telia Play -palvelussa. 

Ei näy Minun Teliassa. Eli näkyy vain laskussani.

 

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Olen kahden tunnin ajan -ainakin-  yrittänyt saada C Morea toimimaan. Mitä olen oppinut? Sen, että sen pitäisi toimia, mutta ei toimi. Asiakaspalvelussa oli ensin oikein mukava ihminen. M kirjaimella alkoi nimi, en muista enää nimeä. Hän etsi tietoja ja yhdessä mietittiin että mistä pääsee kirjautumaan c moresta ulos. Ei mistään. Tai ei löydetty paikkaa. Poistin sitten sovelluksen kokonaan ja sen jälkeen etsin Googlen tunnuksia ja vaihdoin salasanaa. Jee lopulta sain sen tehtyä. Mutta edelleenkään se ei toiminut. Otin yhteyttä uudelleen aspaan. Sinne tuli Rasmus. Kysyin häneltä, että näkeekö hän edellisen keskusteluni. Hän kysyi miten voi auttaa. Kysyin uudelleen. Taisi taas kysyä saman. Kysyin kolmannen kerran ja hän totesi, että on niin pitkä keskustelu jne. Antoi sitten linkin mitä mun pitää tehdä. Tein suunnilleen mitä piti. Siksi suunnilleen, kun piti mennä telkkarilla jonnekin nettiin missä piti olla sitä ja tätä mut kun ei ollut. Sain kuitenkin itseni taas c moreen Rasmuksen ohjeiden mukaan ja siellä luki taas, että minulla ei ole voimassa olevaa tilausta. Pitäkää tunkkinne. Katon netflixiä.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Olen kahden tunnin ajan -ainakin-  yrittänyt saada C Morea toimimaan. Mitä olen oppinut? Sen, että sen pitäisi toimia, mutta ei toimi. Asiakaspalvelussa oli ensin oikein mukava ihminen. M kirjaimella alkoi nimi, en muista enää nimeä. Hän etsi tietoja ja yhdessä mietittiin että mistä pääsee kirjautumaan c moresta ulos. Ei mistään. Tai ei löydetty paikkaa. Poistin sitten sovelluksen kokonaan ja sen jälkeen etsin Googlen tunnuksia ja vaihdoin salasanaa. Jee lopulta sain sen tehtyä. Mutta edelleenkään se ei toiminut. Otin yhteyttä uudelleen aspaan. Sinne tuli Rasmus. Kysyin häneltä, että näkeekö hän edellisen keskusteluni. Hän kysyi miten voi auttaa. Kysyin uudelleen. Taisi taas kysyä saman. Kysyin kolmannen kerran ja hän totesi, että on niin pitkä keskustelu jne. Antoi sitten linkin mitä mun pitää tehdä. Tein suunnilleen mitä piti. Siksi suunnilleen, kun piti mennä telkkarilla jonnekin nettiin missä piti olla sitä ja tätä mut kun ei ollut. Sain kuitenkin itseni taas c moreen Rasmuksen ohjeiden mukaan ja siellä luki taas, että minulla ei ole voimassa olevaa tilausta. Pitäkää tunkkinne. Katon netflixiä.

Harmillista kuulla, että olet joutunut taistelemaan asian kanssa näin paljon. Joku tilauksessa tai tunnuksissa mättää, kun kanavapaketti ei vieläkään näy aktiivisena sinulla ja et pääse sitä katselemaan. Tuosta voisi tehdä asiakaspalvelumme kautta häiriöilmoituksen, kuten @KaPetri vinkkasi, niin voimme selvittää syytä tähän asiaan. Ymmärrän hyvin, että kärsivällisyys asian kanssa on varmasti koetuksella.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Harmillista kuulla, että olet joutunut taistelemaan asian kanssa näin paljon. Joku tilauksessa tai tunnuksissa mättää, kun kanavapaketti ei vieläkään näy aktiivisena sinulla ja et pääse sitä katselemaan. Tuosta voisi tehdä asiakaspalvelumme kautta häiriöilmoituksen, kuten @KaPetri vinkkasi, niin voimme selvittää syytä tähän asiaan. Ymmärrän hyvin, että kärsivällisyys asian kanssa on varmasti koetuksella.

Minä yritin, ihan oikeesti yritin tehdä häiriöilmoitusta. Siellä on siis pakollisia kysymyksiä joissa ei ole oikeita vaihtoehtoja. Valitsin siis sen, että sovellus ei toimi. Sen jälkeen kysytään missä ei toimi ja vaihtoehtona ei ole telkkaria. Tai oli, mutta ei smart mikä minulla on. No otin siitä sitten puhelimen. Ja piti mittailla puhelimen nettinopeutta (mikä ei liity asiaan milläänlailla) Kun pääsin loppuun, siellä sai lopulta kirjoittaa asiasta. Kun lähetin sen, ei lähtenyt kun en ollut johonkin laittanut vastausta, kun siinä ei ollut oikeaa vaihtoehtoa. Samalla tyhjeni kaikki aiemmat vastaukset. Tein uudelleen ja yritin vastata kaikkiin, jotta saan sen tehtyä. Lähetin ja minulla oli taas tyhjennetty kaikki vastaukset ja se ei lähtenyt mihinkään. Joten edes tuota en voi tehdä. 

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Minä yritin, ihan oikeesti yritin tehdä häiriöilmoitusta. Siellä on siis pakollisia kysymyksiä joissa ei ole oikeita vaihtoehtoja. Valitsin siis sen, että sovellus ei toimi. Sen jälkeen kysytään missä ei toimi ja vaihtoehtona ei ole telkkaria. Tai oli, mutta ei smart mikä minulla on. No otin siitä sitten puhelimen. Ja piti mittailla puhelimen nettinopeutta (mikä ei liity asiaan milläänlailla) Kun pääsin loppuun, siellä sai lopulta kirjoittaa asiasta. Kun lähetin sen, ei lähtenyt kun en ollut johonkin laittanut vastausta, kun siinä ei ollut oikeaa vaihtoehtoa. Samalla tyhjeni kaikki aiemmat vastaukset. Tein uudelleen ja yritin vastata kaikkiin, jotta saan sen tehtyä. Lähetin ja minulla oli taas tyhjennetty kaikki vastaukset ja se ei lähtenyt mihinkään. Joten edes tuota en voi tehdä. 

No jo on erikoista. Testasin tuossa täyttää kyseisen lomakkeen ja minulla se toimii normaalisti. Ei siis tyhjää koko lomaketta, vaikka jotain tietoja jättäisinkin laittamatta. Millä selaimella kokeilit häiriöilmoituksen tehdä? Häiriöilmoituksen voi tehdä myös Minun Telian chatissa, jos lomakkeen täyttö ei onnistu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Minä yritin, ihan oikeesti yritin tehdä häiriöilmoitusta. Siellä on siis pakollisia kysymyksiä joissa ei ole oikeita vaihtoehtoja. Valitsin siis sen, että sovellus ei toimi. Sen jälkeen kysytään missä ei toimi ja vaihtoehtona ei ole telkkaria. Tai oli, mutta ei smart mikä minulla on. No otin siitä sitten puhelimen. Ja piti mittailla puhelimen nettinopeutta (mikä ei liity asiaan milläänlailla) Kun pääsin loppuun, siellä sai lopulta kirjoittaa asiasta. Kun lähetin sen, ei lähtenyt kun en ollut johonkin laittanut vastausta, kun siinä ei ollut oikeaa vaihtoehtoa. Samalla tyhjeni kaikki aiemmat vastaukset. Tein uudelleen ja yritin vastata kaikkiin, jotta saan sen tehtyä. Lähetin ja minulla oli taas tyhjennetty kaikki vastaukset ja se ei lähtenyt mihinkään. Joten edes tuota en voi tehdä. 

No jo on erikoista. Testasin tuossa täyttää kyseisen lomakkeen ja minulla se toimii normaalisti. Ei siis tyhjää koko lomaketta, vaikka jotain tietoja jättäisinkin laittamatta. Millä selaimella kokeilit häiriöilmoituksen tehdä? Häiriöilmoituksen voi tehdä myös Minun Telian chatissa, jos lomakkeen täyttö ei onnistu.

Chromehan minulla. Siinähän on paljon kysymyksiä mitkä on merkattu tähdellä ja eikö se tarkoita, että niihin pitää vastata. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Chromehan minulla. Siinähän on paljon kysymyksiä mitkä on merkattu tähdellä ja eikö se tarkoita, että niihin pitää vastata. 

Niihin pitää vastata kyllä, mutta lomakkeen ei pitäisi tyhjätä itseään itsekseen. Voit vastata kysymyksiin siten, kuinka ne parhaiten vastaa tilannettasi ja vapaassa tekstikentässä avata enemmän asiaa. Pääsemme kyllä pureutumaan asiaan ja tutkimaan sitä, vaikka valikossa olisikin ollut jokin vaihtoehto, mikä ei vastaa täydellisesti sitä kyseistä häiriötilannetta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Niihin pitää vastata kyllä, mutta lomakkeen ei pitäisi tyhjätä itseään itsekseen. Voit vastata kysymyksiin siten, kuinka ne parhaiten vastaa tilannettasi ja vapaassa tekstikentässä avata enemmän asiaa. Pääsemme kyllä pureutumaan asiaan ja tutkimaan sitä, vaikka valikossa olisikin ollut jokin vaihtoehto, mikä ei vastaa täydellisesti sitä kyseistä häiriötilannetta.

Olin jälleen aspaan yhteydessä. Siellä Eetu opasti minua koko ajan, kun resetoin digiboksin. Nyt oli ihminen joka tiesi mitä tehdä. Mutta vaikka tein kaiken hänen ohjeiden mukaan, niin C More sanoo edelleen että minulla ei ole voimassaolevaa tilausta. Hän pyysi minua soittamaan helppiin. Muistinkohan oikein sanan. Mutta on turhan kallis mun budjetille. Kun mulla ei joku toimi niin se ei sitten toimi. Soitinkin yhden kaverin katsomaan, että josko minä ohjeista huolimatta tein resetoinnissa jotain väärin. Ja jos hän saa sen toimimaan, niin mulle varmaan kuuluu loppuelämäksi ilmainen C More. 😃

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Olin jälleen aspaan yhteydessä. Siellä Eetu opasti minua koko ajan, kun resetoin digiboksin. Nyt oli ihminen joka tiesi mitä tehdä. Mutta vaikka tein kaiken hänen ohjeiden mukaan, niin C More sanoo edelleen että minulla ei ole voimassaolevaa tilausta. Hän pyysi minua soittamaan helppiin. Muistinkohan oikein sanan. Mutta on turhan kallis mun budjetille. Kun mulla ei joku toimi niin se ei sitten toimi. Soitinkin yhden kaverin katsomaan, että josko minä ohjeista huolimatta tein resetoinnissa jotain väärin. Ja jos hän saa sen toimimaan, niin mulle varmaan kuuluu loppuelämäksi ilmainen C More. 😃
 

Jos tuo ei nyt kaverin kanssakaan onnistu niin kokeilkaapa sitten yhdessä tehdä häiriöilmoitus meille ja katsokaa että saatte kentät täytettyä. Häiriöilmoitukseen voi laittaa myös lisätietokenttään tiedon tästä Yhteisön keskustelusta jos niin haluat. Täytyyhän tuohon selvyys saada. 🙄

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nyt asia on ratkaistu. Asiaa on tutkinut kolme asiakaspalvelijaa ja olen saanut ohjeita vähän joka suunnasta. Ratkaisu on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Kukaan ei vain hoksannut sanoa sitä minulle. Tai, on minulle sanottu periaatteessa, mutta ei kuitenkaan. Osaako kukaan arvata miten asia korjattiin? Kaksi resetointia oli ihan turhaa. Kahden päivän kiukuttelut oli ihan turhaa. Kaukosäädin on osa ratkaisua.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Nyt asia on ratkaistu. Asiaa on tutkinut kolme asiakaspalvelijaa ja olen saanut ohjeita vähän joka suunnasta. Ratkaisu on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Kukaan ei vain hoksannut sanoa sitä minulle. Tai, on minulle sanottu periaatteessa, mutta ei kuitenkaan. Osaako kukaan arvata miten asia korjattiin? Kaksi resetointia oli ihan turhaa. Kahden päivän kiukuttelut oli ihan turhaa. Kaukosäädin on osa ratkaisua.

Villi veikkaus että tunnusten kirjoittamisessa oli jotain häikkää 🤔 Isot kirjaimet ja numerot osa ratkaisua?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nyt asia on ratkaistu. Asiaa on tutkinut kolme asiakaspalvelijaa ja olen saanut ohjeita vähän joka suunnasta. Ratkaisu on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Kukaan ei vain hoksannut sanoa sitä minulle. Tai, on minulle sanottu periaatteessa, mutta ei kuitenkaan. Osaako kukaan arvata miten asia korjattiin? Kaksi resetointia oli ihan turhaa. Kahden päivän kiukuttelut oli ihan turhaa. Kaukosäädin on osa ratkaisua.

Villi veikkaus että tunnusten kirjoittamisessa oli jotain häikkää 🤔 Isot kirjaimet ja numerot osa ratkaisua?

Itseasiassa tässä ei tarvitse tunnuksia ollenkaan. 😃

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Nyt asia on ratkaistu. Asiaa on tutkinut kolme asiakaspalvelijaa ja olen saanut ohjeita vähän joka suunnasta. Ratkaisu on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Kukaan ei vain hoksannut sanoa sitä minulle. Tai, on minulle sanottu periaatteessa, mutta ei kuitenkaan. Osaako kukaan arvata miten asia korjattiin? Kaksi resetointia oli ihan turhaa. Kahden päivän kiukuttelut oli ihan turhaa. Kaukosäädin on osa ratkaisua.

Villi veikkaus että tunnusten kirjoittamisessa oli jotain häikkää 🤔 Isot kirjaimet ja numerot osa ratkaisua?

Itseasiassa tässä ei tarvitse tunnuksia ollenkaan. 😃

"kirjaudu operaattori tunnuksilla"?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Nyt asia on ratkaistu. Asiaa on tutkinut kolme asiakaspalvelijaa ja olen saanut ohjeita vähän joka suunnasta. Ratkaisu on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Kukaan ei vain hoksannut sanoa sitä minulle. Tai, on minulle sanottu periaatteessa, mutta ei kuitenkaan. Osaako kukaan arvata miten asia korjattiin? Kaksi resetointia oli ihan turhaa. Kahden päivän kiukuttelut oli ihan turhaa. Kaukosäädin on osa ratkaisua.

Villi veikkaus että tunnusten kirjoittamisessa oli jotain häikkää 🤔 Isot kirjaimet ja numerot osa ratkaisua?

Itseasiassa tässä ei tarvitse tunnuksia ollenkaan. 😃

Olit jo kirjautunut Telia TV:seen niin C Moreen ei tarttenut kirjautua erikseen?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nyt asia on ratkaistu. Asiaa on tutkinut kolme asiakaspalvelijaa ja olen saanut ohjeita vähän joka suunnasta. Ratkaisu on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Kukaan ei vain hoksannut sanoa sitä minulle. Tai, on minulle sanottu periaatteessa, mutta ei kuitenkaan. Osaako kukaan arvata miten asia korjattiin? Kaksi resetointia oli ihan turhaa. Kahden päivän kiukuttelut oli ihan turhaa. Kaukosäädin on osa ratkaisua.

Villi veikkaus että tunnusten kirjoittamisessa oli jotain häikkää 🤔 Isot kirjaimet ja numerot osa ratkaisua?

Itseasiassa tässä ei tarvitse tunnuksia ollenkaan. 😃

Olit jo kirjautunut Telia TV:seen niin C Moreen ei tarttenut kirjautua erikseen?

Eli mulla on ollut koko ajan C More, minä en vain tiennyt sitä. Kiltisti aina yritin mennä kaukosäätimen punaisella nappulalla missä lukee C More. Ja sinne en päässyt. Siellä tuli aina teksti, että "tilaus ei ole voimassa". Ja tottakai minä uskoin sen. CM oli hyvin vielä piilotettu Telia Playn sivustolle. Sinne ei ollut mitään linkkiä. Nehän olin tietysti kaikki jo tutkinut. Etusivua piti mennä alaspäin, niin sieltä löytyi mm C More. Ystäväni tänään sen löysi sattumalta. Näin sen eka kertaa tänään. 

Mielestäni asiakaspalvelussa olisi pitänyt esittää vain yksi kysymys, niin asia olisi selvinnyt. Miten menen C Moreen?

Miksi kaukosäätimessä on CM nappula, kun sitä ei voi käyttää?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Eli mulla on ollut koko ajan C More, minä en vain tiennyt sitä. Kiltisti aina yritin mennä kaukosäätimen punaisella nappulalla missä lukee C More. Ja sinne en päässyt. Siellä tuli aina teksti, että "tilaus ei ole voimassa". Ja tottakai minä uskoin sen. CM oli hyvin vielä piilotettu Telia Playn sivustolle. Sinne ei ollut mitään linkkiä. Nehän olin tietysti kaikki jo tutkinut. Etusivua piti mennä alaspäin, niin sieltä löytyi mm C More. Ystäväni tänään sen löysi sattumalta. Näin sen eka kertaa tänään. 

Mielestäni asiakaspalvelussa olisi pitänyt esittää vain yksi kysymys, niin asia olisi selvinnyt. Miten menen C Moreen?

Miksi kaukosäätimessä on CM nappula, kun sitä ei voi käyttää?

Oho vai tuollainen kaukosäädin 🤔

Ei oo kuin Google TV:ssä, jossa on pikanäppäimet YouTube ja Netflix 😉

 

--

Muokkaus katjane: putsattu lainauksia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Nyt asia on ratkaistu. Asiaa on tutkinut kolme asiakaspalvelijaa ja olen saanut ohjeita vähän joka suunnasta. Ratkaisu on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Kukaan ei vain hoksannut sanoa sitä minulle. Tai, on minulle sanottu periaatteessa, mutta ei kuitenkaan. Osaako kukaan arvata miten asia korjattiin? Kaksi resetointia oli ihan turhaa. Kahden päivän kiukuttelut oli ihan turhaa. Kaukosäädin on osa ratkaisua.

Villi veikkaus että tunnusten kirjoittamisessa oli jotain häikkää 🤔 Isot kirjaimet ja numerot osa ratkaisua?

Itseasiassa tässä ei tarvitse tunnuksia ollenkaan. 😃

Olit jo kirjautunut Telia TV:seen niin C Moreen ei tarttenut kirjautua erikseen?

Eli mulla on ollut koko ajan C More, minä en vain tiennyt sitä. Kiltisti aina yritin mennä kaukosäätimen punaisella nappulalla missä lukee C More. Ja sinne en päässyt. Siellä tuli aina teksti, että "tilaus ei ole voimassa". Ja tottakai minä uskoin sen. CM oli hyvin vielä piilotettu Telia Playn sivustolle. Sinne ei ollut mitään linkkiä. Nehän olin tietysti kaikki jo tutkinut. Etusivua piti mennä alaspäin, niin sieltä löytyi mm C More. Ystäväni tänään sen löysi sattumalta. Näin sen eka kertaa tänään. 

Mielestäni asiakaspalvelussa olisi pitänyt esittää vain yksi kysymys, niin asia olisi selvinnyt. Miten menen C Moreen?

Miksi kaukosäätimessä on CM nappula, kun sitä ei voi käyttää?

C Moren katselutapoja on monia. Sinun kannattaisi vielä kokeilla uloskirjautua C More sovelluksesta ja kokeilla kirjautua samoilla tunnuksilla C More -sovellukseen kuin Telia Play boksille. Kirjautuessasi sinun tulee valita "Kirjaudu operaattori tunnuksilla". 
Sen jälkeen testaa C Moren -napin toiminta uudelleen. 

C Moren suoratoistopalvelusta ja eri tunnuksista löydät tarkempia neuvoja täältä ja Telia Play boksisi tukisivuston löydät täältä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nyt asia on ratkaistu. Asiaa on tutkinut kolme asiakaspalvelijaa ja olen saanut ohjeita vähän joka suunnasta. Ratkaisu on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Kukaan ei vain hoksannut sanoa sitä minulle. Tai, on minulle sanottu periaatteessa, mutta ei kuitenkaan. Osaako kukaan arvata miten asia korjattiin? Kaksi resetointia oli ihan turhaa. Kahden päivän kiukuttelut oli ihan turhaa. Kaukosäädin on osa ratkaisua.

Villi veikkaus että tunnusten kirjoittamisessa oli jotain häikkää 🤔 Isot kirjaimet ja numerot osa ratkaisua?

Itseasiassa tässä ei tarvitse tunnuksia ollenkaan. 😃

Olit jo kirjautunut Telia TV:seen niin C Moreen ei tarttenut kirjautua erikseen?

Eli mulla on ollut koko ajan C More, minä en vain tiennyt sitä. Kiltisti aina yritin mennä kaukosäätimen punaisella nappulalla missä lukee C More. Ja sinne en päässyt. Siellä tuli aina teksti, että "tilaus ei ole voimassa". Ja tottakai minä uskoin sen. CM oli hyvin vielä piilotettu Telia Playn sivustolle. Sinne ei ollut mitään linkkiä. Nehän olin tietysti kaikki jo tutkinut. Etusivua piti mennä alaspäin, niin sieltä löytyi mm C More. Ystäväni tänään sen löysi sattumalta. Näin sen eka kertaa tänään. 

Mielestäni asiakaspalvelussa olisi pitänyt esittää vain yksi kysymys, niin asia olisi selvinnyt. Miten menen C Moreen?

Miksi kaukosäätimessä on CM nappula, kun sitä ei voi käyttää?

C Moren katselutapoja on monia. Sinun kannattaisi vielä kokeilla uloskirjautua C More sovelluksesta ja kokeilla kirjautua samoilla tunnuksilla C More -sovellukseen kuin Telia Play boksille. Kirjautuessasi sinun tulee valita "Kirjaudu operaattori tunnuksilla". 
Sen jälkeen testaa C Moren -napin toiminta uudelleen. 

C Moren suoratoistopalvelusta ja eri tunnuksista löydät tarkempia neuvoja täältä ja Telia Play boksisi tukisivuston löydät täältä

Olen saanut tuon saman ohjeen asiakaspalvelusta ja se ei vain toimi. Sovellus ei anna vaihtoehtoa kirjautua operaattorin tunnuksilla. Olen kirjautunut monta kertaa jo sovelluksesta ulos. Se tulee aina minun vanhalle käyttäjätunnukselle joka ei toimi. Olen myös poistanut sovelluksen ja tehnyt kaikki mitä on pyydetty. Siinä vaiheessa, kun kerroin mitä kirjautumismahdollisuuksia tv antoi, minun käskettiin soittaa helppiin. Ja olin jo resetoinutkin digiboxin. Eikö se voi yksinkertaisesti olla vain siten, että kun c More kuuluu pakettihintaan kuten minulla, se ei toimi sovelluksen kautta. Puhelimellakaan ei toimi sovellus vaan pitää mennä cmore.fi sivulle josta sen näen. Asiakaspalvelusta minulle sanottiin, että minulla on aiemmin ollut ns beta versio (en muista oliko juuri nuo sanat, ) mutta nyt on parempi versio. Mutta huomasin, että asiakaspalvelussa jokainen puhui vähän erilailla. Mutta nyt C More näkyy (tai itseasiassa on näkynyt koko ajan) ilman sovellusta. Ja jos sekin on vielä väärin niin ei sillä taida olla mitään merkitystä, kun se toimii näin. 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

C Moren katselutapoja on monia. Sinun kannattaisi vielä kokeilla uloskirjautua C More sovelluksesta ja kokeilla kirjautua samoilla tunnuksilla C More -sovellukseen kuin Telia Play boksille. Kirjautuessasi sinun tulee valita "Kirjaudu operaattori tunnuksilla". 
Sen jälkeen testaa C Moren -napin toiminta uudelleen. 

C Moren suoratoistopalvelusta ja eri tunnuksista löydät tarkempia neuvoja täältä ja Telia Play boksisi tukisivuston löydät täältä

Olen saanut tuon saman ohjeen asiakaspalvelusta ja se ei vain toimi. Sovellus ei anna vaihtoehtoa kirjautua operaattorin tunnuksilla. Olen kirjautunut monta kertaa jo sovelluksesta ulos. Se tulee aina minun vanhalle käyttäjätunnukselle joka ei toimi. Olen myös poistanut sovelluksen ja tehnyt kaikki mitä on pyydetty. Siinä vaiheessa, kun kerroin mitä kirjautumismahdollisuuksia tv antoi, minun käskettiin soittaa helppiin. Ja olin jo resetoinutkin digiboxin. Eikö se voi yksinkertaisesti olla vain siten, että kun c More kuuluu pakettihintaan kuten minulla, se ei toimi sovelluksen kautta. Puhelimellakaan ei toimi sovellus vaan pitää mennä cmore.fi sivulle josta sen näen. Asiakaspalvelusta minulle sanottiin, että minulla on aiemmin ollut ns beta versio (en muista oliko juuri nuo sanat, ) mutta nyt on parempi versio. Mutta huomasin, että asiakaspalvelussa jokainen puhui vähän erilailla. Mutta nyt C More näkyy (tai itseasiassa on näkynyt koko ajan) ilman sovellusta. Ja jos sekin on vielä väärin niin ei sillä taida olla mitään merkitystä, kun se toimii näin. 

 

Kiitos näistä tiedoista! Sen verran on nyt erikoinen tilanne, että selvittelemme tätä huomenna asiantuntijoiden kanssa. Hyvä kuitenkin, että pääset C Morea katsomaan jollain tavalla. Palaamme tänne kun saamme jotain lisätietoja.