Miksi Telia tv:n digiboksilta häviää todella usein näkyvistä Jatka katsomista-listan ohjelmat. Ilmoittaa milloin mitäkin virhekoodia. Olisi kiva aina jatkaa kesken jääneiden ohjelmien katsomista, mutta kun koko listaa ei ole näkyvillä! Laittakaa tämä palvelu kuntoon!
Tämä ongelma on paljon vaivannut minuakin. Telia tämän kuun aikana parantaa palvelimiaan, niin pian päästään virheilmoituksista eroon
@jarkko35ja @Mika992, tästä olisi hyvä tehdä häiriöilmoitus, niin saadaan tutkittua asiaa tarkemmin. Ennen häiriöilmoituksen tekoa pyytäisin tekemään vielä sekä palvelureitittimelle että digiboksille tehdasasetusten palautuksen, jos se jo pelkästään poistaisi ongelman. Palvelureitittimen resetointi tapahtuu laitteesta riippuen painamalla 10-30 sekuntia reset-kolosta pohjaan. Digiboksin resetointiohje löytyy täältä.
Joo... reititin on resetoitu ja digiboksin tehdasasetukset palautettu. Silti edelleenkään Jatka katsomista-lista ei ole näkyvissä. Hermot menee.
Myös tällä jatka katsomista listat häviävät. Myös usein merkintä katsotuista jaksoista on kadoksissa, kun tarkastelee sarjoja Ohjelmakirjaston kautta. Tässä tilanteessa joudut selaamaan ja katsomaan jaksoja yksitellen varmistaaksei oletko jo nähnyt jakson.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.