Kysymys

Miksi mainosten kelaus ei onnistu Telia Play tallenteissa?

  • 20 October 2023
  • 5 kommenttia
  • 208 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Miksi en voi tallenteita katsottaessa kelata tallennetta mainoksien ohi? 

 

--

Muokkaus katjane: muokattu hieman otsikkoa ja siirretty toiseen osioon


5 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Moikka @UkkilanMummo ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Kertoisitko tarkemmin mitä tallennetta ja millä laitteella kyseistä tallennetta katsot? Toimiiko kelausnappi muutoin tallennuksen aikana vai onko onglema vain ja ainoastaan mainoksen aikana?

Kunniamerkki +1

Laite on Arris Vip 4302 ja kelaamisen ongelma on tallennekohtainen. Jos keilaaminen ei toimi se ei toimi koko tallenteessa. Siis kanavasta riippumaton, esim toistuvissa tallenteissakin voi joitain kelata ja joitain taas ei. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Laite on Arris Vip 4302 ja kelaamisen ongelma on tallennekohtainen. Jos keilaaminen ei toimi se ei toimi koko tallenteessa. Siis kanavasta riippumaton, esim toistuvissa tallenteissakin voi joitain kelata ja joitain taas ei. 

Kertoisitko jonkun esimerkkitallenteen, missä kelaus ei toimi ja tuleeko jotain virheilmoitusta/ jääkö lataamaan vai miten ongelma ilmenee tarkemmin? Voisimme sen avulla testata itse toimivuutta ja löytää mahdollisen syyn häiriölle.

Arris 4302 digiboksi on vanhin tuetuista Telia Play digibokseista ja jos jokin häiriötilanne haittaa liikaa käyttöä ja korjausta ei saada aikaan, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja pyytää uudemman digiboksin vaihtoa tilalle.

Kunniamerkki +1

Ei taida enää kannattaa vaihtaa digiboxia, kun Telia laittoi tänään viestiä että soittavat lähipäivinä kertoakseen muutoksista kiinteälaajakaistapalvelussa. Oletan sen tarkoittavan liittymätyypin lopettamista ja jos näin on asiakkuuteni Telialla tulee päättymään :(

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ei taida enää kannattaa vaihtaa digiboxia, kun Telia laittoi tänään viestiä että soittavat lähipäivinä kertoakseen muutoksista kiinteälaajakaistapalvelussa. Oletan sen tarkoittavan liittymätyypin lopettamista ja jos näin on asiakkuuteni Telialla tulee päättymään :(

 

Telia Play ei välttämättä vaadi toimiakseen kiinteää laajakaistaa vaan se toimii myös mobiiliyhteydellä. Eli jos niin kävisi että kiinteä päättyy niin vielä on vaihtoehtoja. Eikä nettiyhteyden tarjoajalla ole väliä. Jos asuinalueellasi toimii esimerkiksi toisen operaattorin netti paremmin niin Telia Playta voi käyttää myös sillä. Tässä vielä tietoa tuosta Telia Play -boksista. 

Vastaa