Miksi mtv:n ja nelosen ksnavilla on pakkotallennus? Ei siis voi vain katsoa noits kanavia?
----
Muokkaus Sakumik: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.
Miksi mtv:n ja nelosen ksnavilla on pakkotallennus? Ei siis voi vain katsoa noits kanavia?
----
Muokkaus Sakumik: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.
Miksi mtv:n ja nelosen ksnavilla on pakkotallennus? Ei siis voi vain katsoa noits kanavia?
Asiakastukisivustollamme asiaa on avattu tarkemmin, mutta tosiaan sopimussyistä kanavat näkyvät ainoastaan digiboksilla, jossa on Telian laajakaistayhteys. Jos sinulla ei ole nettiyhteyttä meiltä, voit tallentaa kanavien ohjelmia ja katsoa tallenteita Tallennuspalvelun avulla.
Mainos rahoitteiset kanavat, jotka pakottaa katsomaan siten, että mainokset voi jättää pois kelaamalla.
Tätä mieki kysysin, tosi tympeä ko pitää tallentaa. Saako tätä pois?
Tätä mieki kysysin, tosi tympeä ko pitää tallentaa. Saako tätä pois?
Hei
Suorana katsominen ilman tallennusta onnistuu siis vain silloin kun sinulla on Telian laajakaistayhteys käytössä. Jos sinulla on joku muu nettiyhteys niin silloin katselu onnistuu vain tallennuksen kautta. Eli kyse on ominaisuudesta jota ei saa “pois päältä”.
Nyt alkaa ärsyttämään tämä uusi ominaisuus. Ei pysty vain valitsemaan kanavaa vaan joka kerta kun valitset kanavan niin se pitää tallentaa ja sitten vasta voit katsoa. Ja aina alkaa alusta ja joutuu kelaamaan että pääset katsomaan livenä. Ihan täysin xxx päivitys.
--
Muokkaus TeroRe: Poistin kirosanan ja laitoin kommentin näkyviin.
Muokkaus Merja_J: Siirretty toisesta ketjusta
Otin telian kiinteän 5g laajakaista liittymän eikä silläkään saa katsottua ilman tallennusta
Otin telian kiinteän 5g laajakaista liittymän eikä silläkään saa katsottua ilman tallennusta
Digiboksin ja Telia kiinteä 5G laajakaista -liittymän kanssa palvelun ei pidä kysellä tallennusta. Asiakastuen ohjeistuksemme mukaan kannattaa kokeilla käynnistää digiboksi uudelleen seuraamalla polkua Asetukset > Järjestelmäasetukset > Laitteen asetukset > Käynnistä uudelleen.
Jos tämä ei auttanut, niin virtajohto irti hetkeksi seinästä pois ja takaisin kytkemällä johto takaisin 10sekunnin päästä, pääset todennäköisimmin eroon tallennuspalvelun “herjoista”.
Minulla sama vika… Nelonen, Sub, TV5, Liv, Kutonen, Jim, Ava ja Hero näkyvät vain tallenteina. Useamman minuutin virrattomuus ei korjannut tilannetta. Ongelma alkoi pari päivää sitten. Ja minulla on nimenomaan Telian laajakaistaliittymä joten tuo yllä oleva ratkaisu ei ole valiidi.
Minulla sama vika… Nelonen, Sub, TV5, Liv, Kutonen, Jim, Ava ja Hero näkyvät vain tallenteina. Useamman minuutin virrattomuus ei korjannut tilannetta. Ongelma alkoi pari päivää sitten. Ja minulla on nimenomaan Telian laajakaistaliittymä joten tuo yllä oleva ratkaisu ei ole valiidi.
Varmistan vielä, olethan nimenomaan uudelleenkäynnistänyt digiboksin asetusten kautta,
Tuossa aiemmin joku jo mainitsikin siitä, että jos alan katsomaan kesken tallennoksen ohjelmaa alusta, niin pitää kelata ensin ohjelma alkuun. Voi nyt ajatella, että entä sitten, ei iso asia. Mutta otan tässä esimerkiksi vaikka jääkiekko ottelun. En ehdi katsomaan sitä alusta ja pari erää jo mennyt. Pitää siis kelata. Kelatessa näen ja kuulen koko ajan mitä tapahtuu. Näen mikä on pelitilanne ja joudun katsomaan yhden maalin siinä kelatessa. Kuva pysähtyy vasta sitten, kun olen kelannut alkuun. Sain siis siinä kelatessa tietää asioita, mitä en olisi halunnut tietää.
Olisi hyvä, jos asialle voisi tehdä jotain. Vaikka kuva pysähdyksiin ja ääni pois, kun pitää kelata kesken tallennoksen.
Varmistan vielä, olethan nimenomaan uudelleenkäynnistänyt digiboksin asetusten kautta,
Kyllä, uudelleenkäynnistys tuon ohjeen mukaan ja kun se ei auttanut niin virtajohto irti useamman minuutin ajaksi. Ei muutosta.
… mutta selkeästi kannatti valittaa asiasta tällä kanavalla koska 4 tuntia tuon viestini kirjoittamisen (ja 5 tuntia viimeisen laitteen uudelleenkäynnistyksen) jälkeen kesken kanavasurffailun kanavat alkoivatkin yhtäkkiä näkymään “livenä” normaalisti - vaihdoin kanavaa, boxi kertoi että ohjelman voi katsoa vain tallenteena, vaihdoin sellaiselle kanavalle jota pystyin katsomaan normaalisti, katselin ohjelmaa pari minuuttia, vaihdoin kanavaa uudestaan… ja nyt kaikki kanavat näkyivätkin normaalisti.
Eli ongelma korjaantui yhtä yllättäen kuin ilmenikin. Mikä on toisaalta hyvä mutta sikäli huono että jos joku ei löytänyt vikaa ja korjannut sitä joutuu olettamaan että selittämätön vika tulee vielä toistumaan.
Tuossa aiemmin joku jo mainitsikin siitä, että jos alan katsomaan kesken tallennoksen ohjelmaa alusta, niin pitää kelata ensin ohjelma alkuun. Voi nyt ajatella, että entä sitten, ei iso asia. Mutta otan tässä esimerkiksi vaikka jääkiekko ottelun. En ehdi katsomaan sitä alusta ja pari erää jo mennyt. Pitää siis kelata. Kelatessa näen ja kuulen koko ajan mitä tapahtuu. Näen mikä on pelitilanne ja joudun katsomaan yhden maalin siinä kelatessa. Kuva pysähtyy vasta sitten, kun olen kelannut alkuun. Sain siis siinä kelatessa tietää asioita, mitä en olisi halunnut tietää.
Olisi hyvä, jos asialle voisi tehdä jotain. Vaikka kuva pysähdyksiin ja ääni pois, kun pitää kelata kesken tallennoksen.
Jatkan eli tarkennan vielä tuota kirjoittamaani.
Eli kun kelaan, tallennoksessa oleva ohjelma jatkaa normaalisti eteenpäin ja joudun katsomaan/kuuntelemaan tulevia tapahtumia kelauksen ajan joka on vielä aika hidas.
Tuossa aiemmin joku jo mainitsikin siitä, että jos alan katsomaan kesken tallennoksen ohjelmaa alusta, niin pitää kelata ensin ohjelma alkuun. Voi nyt ajatella, että entä sitten, ei iso asia. Mutta otan tässä esimerkiksi vaikka jääkiekko ottelun. En ehdi katsomaan sitä alusta ja pari erää jo mennyt. Pitää siis kelata. Kelatessa näen ja kuulen koko ajan mitä tapahtuu. Näen mikä on pelitilanne ja joudun katsomaan yhden maalin siinä kelatessa. Kuva pysähtyy vasta sitten, kun olen kelannut alkuun. Sain siis siinä kelatessa tietää asioita, mitä en olisi halunnut tietää.
Olisi hyvä, jos asialle voisi tehdä jotain. Vaikka kuva pysähdyksiin ja ääni pois, kun pitää kelata kesken tallennoksen.
Jatkan eli tarkennan vielä tuota kirjoittamaani.
Eli kun kelaan, tallennoksessa oleva ohjelma jatkaa normaalisti eteenpäin ja joudun katsomaan/kuuntelemaan tulevia tapahtumia kelauksen ajan joka on vielä aika hidas.
Kiitos palautteesta, hyvä ominaisuus olisi jos asiakas voisi asetuksen itse määrittää, jatkuuko tallenne kelatessa vaiko ei. Laitan tästä palautetta eteenpäin!
Kuuluuko 4g-yhteydellä olla myös tämä "ominaisuus" päällä vai kanavien näkyä kuten ennenkin ilman tallennusta?
Kuuluuko 4g-yhteydellä olla myös tämä "ominaisuus" päällä vai kanavien näkyä kuten ennenkin ilman tallennusta?
Onko sinulla käytössä meidän Telia Play -boksi ja meidän 4G-yhteys? Jos näin on, pitäisi sinun nähdä peruskanavat boksin kautta ilman tallennusta. Jos taas käytössäsi on esimerkiksi toisen operaattorin nettiyhteys, vaatii nämä kanavat tallentamista, jotta niitä voi katsoa: MTV3, Sub, Ava, Nelonen, Liv, Jim, Hero, TV5 ja Kutonen.
Kuuluuko 4g-yhteydellä olla myös tämä "ominaisuus" päällä vai kanavien näkyä kuten ennenkin ilman tallennusta?
Onko sinulla käytössä meidän Telia Play -boksi ja meidän 4G-yhteys? Jos näin on, pitäisi sinun nähdä peruskanavat boksin kautta ilman tallennusta. Jos taas käytössäsi on esimerkiksi toisen operaattorin nettiyhteys, vaatii nämä kanavat tallentamista, jotta niitä voi katsoa: MTV3, Sub, Ava, Nelonen, Liv, Jim, Hero, TV5 ja Kutonen.
Kaikki mahdolliset palvelut/laitteet on Telian kautta
Kuuluuko 4g-yhteydellä olla myös tämä "ominaisuus" päällä vai kanavien näkyä kuten ennenkin ilman tallennusta?
Onko sinulla käytössä meidän Telia Play -boksi ja meidän 4G-yhteys? Jos näin on, pitäisi sinun nähdä peruskanavat boksin kautta ilman tallennusta. Jos taas käytössäsi on esimerkiksi toisen operaattorin nettiyhteys, vaatii nämä kanavat tallentamista, jotta niitä voi katsoa: MTV3, Sub, Ava, Nelonen, Liv, Jim, Hero, TV5 ja Kutonen.
Kaikki mahdolliset palvelut/laitteet on Telian kautta
Okei, no siinä tapauksessa tuossa on jokin häiriö. Koititko jo näitä
Kannattaa kokeilla käynnistää digiboksi uudelleen seuraamalla polkua Asetukset > Järjestelmäasetukset > Laitteen asetukset > Käynnistä uudelleen.
Jos tämä ei auttanut, niin virtajohto irti hetkeksi seinästä pois ja takaisin kytkemällä johto takaisin 10 sekunnin päästä, pääset todennäköisimmin eroon tallennuspalvelun “herjoista”.
Jos ongelma ei korjaantunut näillä keinoilla, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi.
Kuuluuko 4g-yhteydellä olla myös tämä "ominaisuus" päällä vai kanavien näkyä kuten ennenkin ilman tallennusta?
Onko sinulla käytössä meidän Telia Play -boksi ja meidän 4G-yhteys? Jos näin on, pitäisi sinun nähdä peruskanavat boksin kautta ilman tallennusta. Jos taas käytössäsi on esimerkiksi toisen operaattorin nettiyhteys, vaatii nämä kanavat tallentamista, jotta niitä voi katsoa: MTV3, Sub, Ava, Nelonen, Liv, Jim, Hero, TV5 ja Kutonen.
Kaikki mahdolliset palvelut/laitteet on Telian kautta
Okei, no siinä tapauksessa tuossa on jokin häiriö. Koititko jo näitä
Kannattaa kokeilla käynnistää digiboksi uudelleen seuraamalla polkua Asetukset > Järjestelmäasetukset > Laitteen asetukset > Käynnistä uudelleen.
Jos tämä ei auttanut, niin virtajohto irti hetkeksi seinästä pois ja takaisin kytkemällä johto takaisin 10 sekunnin päästä, pääset todennäköisimmin eroon tallennuspalvelun “herjoista”.
Jos ongelma ei korjaantunut näillä keinoilla, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi.
Tämä vaiva oli pari päivää pois mutta tänään taas kanavat vaativat tallennuksen.
Okei, no siinä tapauksessa tuossa on jokin häiriö. Koititko jo näitä
Kannattaa kokeilla käynnistää digiboksi uudelleen seuraamalla polkua Asetukset > Järjestelmäasetukset > Laitteen asetukset > Käynnistä uudelleen.
Jos tämä ei auttanut, niin virtajohto irti hetkeksi seinästä pois ja takaisin kytkemällä johto takaisin 10 sekunnin päästä, pääset todennäköisimmin eroon tallennuspalvelun “herjoista”.
Jos ongelma ei korjaantunut näillä keinoilla, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi.
Tämä vaiva oli pari päivää pois mutta tänään taas kanavat vaativat tallennuksen.
Jos nämäkään vinkit eivät auttaneet nyt tällä kertaa, niin kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä asiakaspalvelumme suuntaan. Sitä kautta häiriöpuolen asiantuntijat voivat ottaa tapauksesta koppia tarkemmin!
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.