Pakko jatkaa edelliseen kommenttiin. En ymmärrä vieläkään, kuka hiton insinööri tai nörtti on tän nykyisen Playn keksinyt? Mihin hävisi ne edellisen Aruksen todella hyvät “asetus” ja muut toimivat kaukosäätimen ja ihmisen ymmärtävät ominaisuudet hävinneet? oli helppo toimia vaikka TV. säätimtimen kautta. Ja taas, tää nykyinen Play….. Menee aikaa jo pelkän TV:n. saamista omalle kanavalleen jne. Aina pitää aloittaa alusta.. Jos mahdollista, vaihdan mielelläni mihin tahansa PAREMPAAN toimivaan operaattoriin. Todella surkeaa ja aikaa vievää, sekavaa, sovelluksesta toiseen hyppimistä, teksti-tc erikseen, hae tekstitystä jne…. En todellakaan suosittele kenellekään tätä harkitsevalle. Ainakaan Telia Playta. Haluan takaisn sen kunnon Arsuksen! Ja numero näppäimet! Pitää lähteä hakee sitä haluttua kanavaa pentele jostakin listan alusta, olkoon vaikka kuinka suosikki kanava, edellinen digiboksi oli sentään numeroitu mistä kaukosäädin antoi mahdollisuuden. Samma på här jos katsoit teksi-TV, voi antaa numeron suoraan, nyt veivaat jotakin numron kerrallaan jotakin liukuhihnaa. Missä numerot esim. kaukosäätimestä!!!!!
--
Muokkaus katjane: siirretty omasta aloituksestaan tähän ketjuun.
Halauan palata siihen parempaan, olkoon vaikka vanha kuinka rauta. Nykyiseen, tähän UUTEEN Telia Playihin ei voi edes tallentaa maksullisia kanavia kuten Arsus tai mikä lieneekin, mutta edelliseen. Ja ne numero näppäimet edes ja teksti-tv. jne.
Telia Play -palvelussa toimitetaan ainoastaan DV8919 boksia ja sen toimintaa kehitetään asiakaspalautteiden pohjalta. Tekijänoikeudellisista syistä maksukanavia ei voi tallentaa verkkoon, eivätkä ne siksi kuulu tallennuspalveluun. Useimmista maksukanavaista löytyy kuitenkin catch up -toiminto tai ohjelmakirjasto, joiden kautta voi katsoa kanavalla lähetettyjä ohjelmia myös jälkikäteen. Ohjelmakirjastojen tallennusaika saattaa vaihdella palveluntarjoajasta riippuen. Teksti-TV on toteutettu sovelluksena ja sivujen selailu tapahtuu ruudulla näkyvällä numerorullalla.
Mihin hävisi ne edellisen Aruksen todella hyvät “asetus” ja muut toimivat kaukosäätimen ja ihmisen ymmärtävät ominaisuudet hävinneet? oli helppo toimia vaikka TV. säätimtimen kautta. Ja taas, tää nykyinen Play….. Haluan takaisn sen kunnon Arsuksen! Ja numero näppäimet! Missä numerot esim. kaukosäätimestä!!!!!
Kun kaksi vuotta sitten aloitimme Telia Play -boksin uusimman laitteen, eli SDMC DV8919-boksin myynnin, osa asiakkaistamme kaipasi kovasti kaukosäätimeen numeronäppäimiä. Boksin Android-käyttöjärjestelmän tarjoama moderni tapa selata kanavia ei ollut kaikkien asiakkaiden mieleen. Nyt olemme siirtymässä uudenlaiseen kaukosäätimeen, jota on kehitetty asiakaspalautteeseen perustuen. Kun uusi kaukosäädin on saatavilla, päivitämme kaukosäätimen käyttöön ja vaihtamiseen liittyvät ohjeet Telia.fi:n asiakastukeen telia.fi/boksiohjeet. Tästä siis tiedotamme vielä tarkemmin lähempänä, mutta näin jo etukäteistietona että numeronäppäin-kaukosäädin on siis tulossa.
@Katjane Huippuhienoa, että kapulaa päivitetään parempaan suuntaan. 🥳
“Tästä siis tiedotamme vielä tarkemmin lähempänä, mutta näin jo etukäteistietona että numeronäppäin-kaukosäädin on siis tulossa. “
Vaatisin jopa, että tästä mahdollisuudesta ilmoitetaan ihan virallisesti jokaiselle boxi-TeliaPlay -asiakkaalle sähköpostilla ja/tai txt-viestillä, eikä infoa häivytetä vain johonkin ‘Yhteisön syöveri-’ keskusteluosioon, mistä sen sattumalta saattaa huomata, jos asiakas Yhteisössä nyt yleensä sattuu vierailemaan!!!
Tän jopa vois virittää Omille sivuille DV8919-TeliaPlay-osioon, missä olisi kohta
“Haluan uuden numeronäppäimillä varustetun kaukosäätimen heti, kun se tarjolle ilmaantuu”
Tuon kun napauttaisi aktiiviseksi, niin tilaus ois tapahtunut…
Tietystihän ko. säätimen numeroilla sit tulee pystyä suoraan valkkaamaan niin TV-kanavat kuin txt-tv.n sivut, jotta vermeestä on jotain iloakin… 😁
Vaatisin jopa, että tästä mahdollisuudesta ilmoitetaan ihan virallisesti jokaiselle boxi-TeliaPlay -asiakkaalle sähköpostilla ja/tai txt-viestillä, eikä infoa häivytetä vain johonkin ‘Yhteisön syöveri-’ keskusteluosioon, mistä sen sattumalta saattaa huomata, jos asiakas Yhteisössä nyt yleensä sattuu vierailemaan!!!
Tän jopa vois virittää Omille sivuille DV8919-TeliaPlay-osioon, missä olisi kohta
“Haluan uuden numeronäppäimillä varustetun kaukosäätimen heti, kun se tarjolle ilmaantuu”
Tuon kun napauttaisi aktiiviseksi, niin tilaus ois tapahtunut…
Tietystihän ko. säätimen numeroilla sit tulee pystyä suoraan valkkaamaan niin TV-kanavat kuin txt-tv.n sivut, jotta vermeestä on jotain iloakin… 😁
Tämä uuden kaukosäätimen tulo oli tosiaan nyt täysin vielä ennakkotietona näin teille Yhteisöläisille kun sitä on niin kovasti täällä toivottukin. Mutta kuten @Katjane tuolla kommentissaan sanoikin, niin tiedotamme tästä varmasti lähempänä kun asia tulee ajankohtaiseksi, ja myös muualla kuin Yhteisössä. Ei näitä muutoksia piilossa tai salassa ole tarkoitus tehdä!
Vaatisin jopa, että tästä mahdollisuudesta ilmoitetaan ihan virallisesti jokaiselle boxi-TeliaPlay -asiakkaalle sähköpostilla ja/tai txt-viestillä, eikä infoa häivytetä vain johonkin ‘Yhteisön syöveri-’ keskusteluosioon, mistä sen sattumalta saattaa huomata, jos asiakas Yhteisössä nyt yleensä sattuu vierailemaan!!!
Tän jopa vois virittää Omille sivuille DV8919-TeliaPlay-osioon, missä olisi kohta
“Haluan uuden numeronäppäimillä varustetun kaukosäätimen heti, kun se tarjolle ilmaantuu”
Tuon kun napauttaisi aktiiviseksi, niin tilaus ois tapahtunut…
Tietystihän ko. säätimen numeroilla sit tulee pystyä suoraan valkkaamaan niin TV-kanavat kuin txt-tv.n sivut, jotta vermeestä on jotain iloakin… 😁
Tämä uuden kaukosäätimen tulo oli tosiaan nyt täysin vielä ennakkotietona näin teille Yhteisöläisille kun sitä on niin kovasti täällä toivottukin. Mutta kuten @Katjane tuolla kommentissaan sanoikin, niin tiedotamme tästä varmasti lähempänä kun asia tulee ajankohtaiseksi, ja myös muualla kuin Yhteisössä. Ei näitä muutoksia piilossa tai salassa ole tarkoitus tehdä!
No mitä “tulossa on”-lupaus noinniinkun tarkoittaa ajallisesti - ees suunnilleen???
Mutta kuten @Katjane tuolla kommentissaan sanoikin, niin tiedotamme tästä varmasti lähempänä kun asia tulee ajankohtaiseksi, ja myös muualla kuin Yhteisössä. Ei näitä muutoksia piilossa tai salassa ole tarkoitus tehdä!
Toisaalta pitäs olla niinkin, että tuo uus “kake” vain suoraan lähetetään asiakkaalle sopivan infoviestin kera ilman kummempia erikseen tilaamisia..
..tai tässä kohtaa ehkä kaikkien operaattoreiden käyttämä “jos et peru siihen-ja-siihen mennessä, niin tilaus jatkuu” -metodikin vois olla hyvä: Vain perumalla uuden säätimen lähettämisen, et sitä saa…
No mitä “tulossa on”-lupaus noinniinkun tarkoittaa ajallisesti - ees suunnilleen???
Se tarkoittaa että tässä talven aikana, kauaa ei pitäisi enää mennä. Telia Kauppojen tilannetta emme vielä uskalla lupailla että koska sieltä olisi uutta kaukosäädintä saatavilla.
Ja tietysti siitä pitää erikseen maksaakin? Saako tästä edellisestä sitten hyvitystä?
Se tarkoittaa että tässä talven aikana, kauaa ei pitäisi enää mennä. Telia Kauppojen tilannetta emme vielä uskalla lupailla että koska sieltä olisi uutta kaukosäädintä saatavilla.
Olemassa olevat boxi-asiakkaat ei odota mitään TeliaKauppojen hyllylle saapuvia eriä, VAAN kapulan lähettämistä suoraan kotiosoitteeseen!!!
...se olisi traumatisoituneille nyky- ongelma-kaukosäätimen pakko-omistajille jonninlainen vähimmäis-liennytys -yritys by Telia!
Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta
Edelleen odotan edellisen digiboksin ominaisuuksia tämän Telia Playn yhteyteen. Miksi piti mennä pilaamaan sen käyttäjä ystävällisyyden toiminnot? Edellisessä oli todella kaikki tarvittava. telia Playhin siis toiminnot takaisin edellisestä digiboksista.
--
Muokkaus SonjaMelina: Siirretty uusi aloitus tähän ketjuun.
Edelleen odotan edellisen digiboksin ominaisuuksia tämän Telia Playn yhteyteen. Miksi piti mennä pilaamaan sen käyttäjä ystävällisyyden toiminnot? Edellisessä oli todella kaikki tarvittava. telia Playhin siis toiminnot takaisin edellisestä digiboksista.
--
Muokkaus SonjaMelina: Siirretty uusi aloitus tähän ketjuun.
Harmi että boksin käytettävyys on sinusta kovin huono. Kuten tuossa edellä kollegani kirjoitti, niin kehitämme palvelujamme asiakaspalautteisiin pohjautuen, esimerkkinä juurikin tuo numeronäppäimillä varustettu kaukosäädin. Vaikka kaikkia toiveita ei voitaisikaan toteuttaa, niin välitämme tietenkin palautteita eteenpäin kehitystiimille.