Miksi Telia tv:n sovelluksen C More-kirjastossa on enemmän sisältöä verrattuna Telia tv:n digiboksin C More-kirjastoon? Sovelluksessa on sarjasta Mr. Mercedes 3. kautta - digiboksilla vain 1.kausi, Agatha Raisin- sarjasta 3.kautta - digiboksilla vain 2 kautta, Rouvat ryöstäjinä 2.kautta - digiboksilla vain 1.kausi... Miksi nämä eroavaisuudet? Onko Telia luopumassa digiboksista?
Moikka @jarkko35 ! Sisällön pitäisi olla sama sekä sovelluksessa että digiboksilla C Moren kirjaston osalta. Kiitos tästä palautteestasi, olen vienyt sen eteenpäin ja tämä sisältöero näiden alustoiden välillä menee korjaukseen.
Tänään olikin jo saatu lisättyä suurin osa puutteista digiboksin C More- kirjastoon, kiitos! Ongelma on vain se, että niissä ei ole suomenkielistä tekstitystä! Korjausta kiitos!
@jarkko35@ kirjoitti:
Tänään olikin jo saatu lisättyä suurin osa puutteista digiboksin C More- kirjastoon, kiitos! Ongelma on vain se, että niissä ei ole suomenkielistä tekstitystä! Korjausta kiitos!
Laitettu tästä korjaustoimenpidettä eteenpäin, kiitos tarkkaavaisuudestasi.
Telian digiboxsi on surkein mitä saatavilla suomessa elisaviihteen boxsi hakkaa 100 nolla telianboxsin valitettavasti sie on 2 vuoden tallennukset etänä pystyy tallentaa hd nelosenkin kanavat cmoren kirjastossa kaikki ohjelmat on areena ,ruutu,viapley ym jota Telialla on kyllä täysin ala arvojen boxsi
Täysin samaa mieltä siitä, että Telialla on markkinoiden surkein digiboksi. Boksissa on vain YKSI sovellus - Youtube! Elisalla tosiaan Ruutu, KOKO CMOREN TARJONTA!!, Yle Areena, Netflix, Viaplay, Youtube... Elisalla voi myös tallentaa Nelosen kanavia HD- laadulla, vaikka käytössä olisi Telian laajakaista! Miksi Telialla ei voi tallentaa Nelosen kanavia HD- laatuisena? Onko Telia niin huono neuvottelemaan sopimuksia?! Ja miksi sitä Netflixiä ja Yle Areenaa ei edes saada boksille? Muut kuten Dna ja Elisa siinä onnistuu, niin kertokaa nyt miksi ei Telia? Ja tämä tallennuspalvelu on vitsi, tallenteet yhdessä pötkössä ja säilyvät 90 päivää... ei näin!
Nelosen kanavien tallennus onnistuu Tallennuspalvelulla, mutta ei HD-laatuisena. HD-laadulla tallennus on mahdollista Telia TV Digiboksi laajakaista -palvelulla, jos käytössä on kovalevy digiboksilla. Kanavayhtiöiden ja muiden toimijoiden kanssa pyritään löytämään molemmille sopivaa ratkaisua teknisesti ja muilta osin, jotka sitten määrittelee sen mitä on näytettävissä/tallennettavissa ja mitä ei. Tämä liittyy myös digiboksilla oleviin sovelluksiin. Näitä neuvotteluita emme valitettavasti tarkemmin pysty avaamaan, mutta niitä aina ajoittain käydään ja toivottavasti niiden myötä myös uusia sovelluksia tulee digiboksille saataville. Tässä kohtaa ei ole kuitenkaan niiden osalta uutta kerrottavaa.
90 päivän tallennusaikaa on moni pitänyt riittävänä aikana katsoa ohjelmaa uudelleen ja tähän ei ole tiedossa muutoksia. Toki ymmärrettävästi joillekin tuo 90 päivää voi tuntua lyhyeltä ajalta ja siihen vaihtoehtona tällä hetkellä on kovalevy digiboksille, jolla tallennukset pysyy voimassa niin pitkään kuin haluaa. Kiitos palautteista vielä näihin liittyen.
Tätä samaa on jauhettu vuosia.
Missä ja milloin on selvitetty, että "90 päivän tallennusaikaa on moni pitänyt riittävänä aikana katsoa ohjelmaa uudelleen"?
Ja tämä kovalevytallennus, suuri osa asiakkaista voivat tallentaa kovalevylle vain samaa kanavaa, kuin katsoo. Ja Telian mini kovalevy ei kovin pitkälle riitä.
Täällä muutama keskustelija puhuu melko monen maksajan puolesta.
Kenelle Telia palvelujaan tekee?
Olkaa hyvät Telialaiset vastaamatta, kun ei ole mitään sanottavaa.
Naurettavaa selitystä ei nykyaikana kukas kato sd laaldulla ja samaten selittelyä joka asia Telialla puhutaan kehittelystä te ette kehitä yhtikäs mitää ihan kivikaudelta toi Telia tv valitettavasti Elisalla ollu jo 3 vuotta 4 kanavat hd
Moderaattori elää kivikaudella ja on selityksien mestari miksei voi myöntää tosi asioita jokka näkee ihan omalla silmällä käsittämätöntä huhuh sanon minä
Telialla ja esimerkiksi Elisalla on se ero, että Elisa kehittää tv-palveluaan asiakkaiden toiveiden mukaisesti, kun taas Telia tekee niinkuin itse tahtoo - välittämättä asiakkaiden toiveista.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.