Kysymys

Milloin saadaan ohjelmaoppaaseen takaisin YLEn kadonneet ohjelmasarjat?

  • 24 October 2023
  • 2 kommenttia
  • 85 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Ohjelmaoppaassa yhä edelleen tilanne se että osa ohjelmasarjoista esiintyy ohjelmaoppaassa jakson nimellä. Tämä tarkoittaa että sarjatallennusta ei voi tehdä vaan on jokainen ohjelmajakso tallennettava erikseen. Erityisesti tämä kiusaa YLEn kanavia. Tällaisia kokonaan ohjelmaoppaasta hävinneitä sarjoja ovat mm: “Prisma”, “Ulkolinja”, “Elävä arkisto” jne…

Ei tarvi viitata siihen katastrofiin vuosi sitten, tämä ollut tilanne jo ennen katastrofia. ​​​​​​


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

On totta, että virheelliset ohjelmatiedot aiheuttavat myös ongelmia sarjatallennuksiin, eikä kaikki jaksot tallennu. Ongelmaan on tehty paljon korjauksia, korjauksia tehdään lisää ja suunnitelemme toimivampaa tallennuspalvelua jatkuvasti. Kuitenkin näitä ongelmia voi vielä esiintyä, pahoittelut tästä.

Suosittelenkin käyttämään YLE Areena -sovellusta, jos sellainen löytyy ja on käytössä, kunnes saamme ohjelmatiedot sekä tallennukset toimimaan ilman häiriöitä. Mitään jo menneitä lähetyksiä, jotka eivät ole tallenntunut, ei voida jälkikäteen verkkotallennuksiin lisätä. Näissä tilanteissa ainoa vaihtehto katsoa kadonnutta sarjaa on Areena -sovellus.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

On totta, että virheelliset ohjelmatiedot aiheuttavat myös ongelmia sarjatallennuksiin, eikä kaikki jaksot tallennu. Ongelmaan on tehty paljon korjauksia, korjauksia tehdään lisää ja suunnitelemme toimivampaa tallennuspalvelua jatkuvasti. Kuitenkin näitä ongelmia voi vielä esiintyä, pahoittelut tästä.

Suosittelenkin käyttämään YLE Areena -sovellusta, jos sellainen löytyy ja on käytössä, kunnes saamme ohjelmatiedot sekä tallennukset toimimaan ilman häiriöitä. Mitään jo menneitä lähetyksiä, jotka eivät ole tallenntunut, ei voida jälkikäteen verkkotallennuksiin lisätä. Näissä tilanteissa ainoa vaihtehto katsoa kadonnutta sarjaa on Areena -sovellus.

“Suosittelen käyttämään YLE-Areena -sovellusta”, on Telialla vastaukset ja ohjeet! Samaan hengenvetoon: “Käyttäkää mieluummin Katsomo-, Ruutu-, Discovery+ jne -palveluita”
   
Asiakkaat maksavat Telia play-palvelusta ja erikseen hinnoitellusta tallennuspalvelusta täyden hinnan. Telia myöntää palvelun ongelmat mutta ei suostu mitään hyvittämään asiakkaille!

Olisiko jo aika viimein myöntää että Telia play -palvelu vetää viimeisiään. Mitään vikoja ei ole oikeasti korjattu vuosikausiin. Jotain tekohengitystä mukamas tehty ja oikeasti keskitytään aivan toisarvoisiin asioihin kuten palvelun nimen vaihtoon🤣🤣 ​​​​​​

Vastaa