Skip to main content

Minne katoavat kisatallenteet MTV3:lta?


Mulla pitäisi olla jatkuvassa tallennuksessa Maikkarilta tulevat MM kisamatsit. Listassa näkyy Jääkiekon MM: Unkari - Suomi Aiemmin tänään 16:15.

Noin kauan kaikki näyttäisi olevan hyvin. Kun painan tuon kohdalla OK, niin silloinhan pitäisi alkaa toisto. Eipäs alakaan, vaan siirtyy MM-Kisastudioon, ja kun sieltä yritän katsoa jotain jaksoa,tulee vaan lista “undefined” jaksoja. Kun yritän avata sellaista, niin “Yhteysvirhe Hups! Jotain meni pieleenohjelman lataamisessa. Kokeilepa uudestaan. Kun siitä painaa “OK”, niin Telia on keksinyt ikiliikkujan, ja pitäisi vaan aina uudestaan kokeilla. Käsittääkseni olen maksanut noiden matsienkin verkkotallennuksesta, enkä suinkaan ole suunnitellut katsovani niita vaikkapa Juhannuspäivänä. Mikä heIvetti tuolla taas on vikana?

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

9 kommenttia

Käyttäjätaso 2

Ranskamatsin tallennetta en löytänyt ollenkaan, kun ei ollut aikaa etsiä. Mistä noissa tallenteissa oikein maksetaan?

 

Käyttäjätaso 2

Tallenteet eivät näköjään ole kokonaan kadonnut, sillä näyttää löytyvän TeliaTV sovelluksesta esim tietokoneella katsottavaksi. Varmaankin saisi kännykällä tai tabletillakin katsottua. Itse kuitenkin olen tottunut katsomaan mielummin hippasen isommalta ruudulta, joten en näe noita mobiililaitteita varteenotettavana vaihtoehtona.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +5

Mulla pitäisi olla jatkuvassa tallennuksessa Maikkarilta tulevat MM kisamatsit. Listassa näkyy Jääkiekon MM: Unkari - Suomi Aiemmin tänään 16:15.

Noin kauan kaikki näyttäisi olevan hyvin. Kun painan tuon kohdalla OK, niin silloinhan pitäisi alkaa toisto. Eipäs alakaan, vaan siirtyy MM-Kisastudioon, ja kun sieltä yritän katsoa jotain jaksoa,tulee vaan lista “undefined” jaksoja. Kun yritän avata sellaista, niin “Yhteysvirhe Hups! Jotain meni pieleenohjelman lataamisessa. Kokeilepa uudestaan. Kun siitä painaa “OK”, niin Telia on keksinyt ikiliikkujan, ja pitäisi vaan aina uudestaan kokeilla. Käsittääkseni olen maksanut noiden matsienkin verkkotallennuksesta, enkä suinkaan ole suunnitellut katsovani niita vaikkapa Juhannuspäivänä. Mikä heIvetti tuolla taas on vikana?

 

Miten siirryt katsomaan jotain jaksoa, kun pääset undefined-herjaan ja yhteysvirheeseen? Auttaako jos irrottaa digiboksista virtajohdon 10-15sekunniksi ja laittaa johdon takaisin seinään. En ole kuullut vastaavanlaisesta tilanteesta vielä, siksi kyselen tarkennuksia. 

Käyttäjätaso 2

Mulla pitäisi olla jatkuvassa tallennuksessa Maikkarilta tulevat MM kisamatsit. Listassa näkyy Jääkiekon MM: Unkari - Suomi Aiemmin tänään 16:15.

Noin kauan kaikki näyttäisi olevan hyvin. Kun painan tuon kohdalla OK, niin silloinhan pitäisi alkaa toisto. Eipäs alakaan, vaan siirtyy MM-Kisastudioon, ja kun sieltä yritän katsoa jotain jaksoa,tulee vaan lista “undefined” jaksoja. Kun yritän avata sellaista, niin “Yhteysvirhe Hups! Jotain meni pieleenohjelman lataamisessa. Kokeilepa uudestaan. Kun siitä painaa “OK”, niin Telia on keksinyt ikiliikkujan, ja pitäisi vaan aina uudestaan kokeilla. Käsittääkseni olen maksanut noiden matsienkin verkkotallennuksesta, enkä suinkaan ole suunnitellut katsovani niita vaikkapa Juhannuspäivänä. Mikä heIvetti tuolla taas on vikana?

 

Miten siirryt katsomaan jotain jaksoa, kun pääset undefined-herjaan ja yhteysvirheeseen? Auttaako jos irrottaa digiboksista virtajohdon 10-15sekunniksi ja laittaa johdon takaisin seinään. En ole kuullut vastaavanlaisesta tilanteesta vielä, siksi kyselen tarkennuksia. 

Mikä jäi epäselväksi? “ Noin kauan kaikki näyttäisi olevan hyvin. Kun painan tuon kohdalla OK, niin silloinhan pitäisi alkaa toisto. Eipäs alakaan, vaan siirtyy MM-Kisastudioon, ja kun sieltä yritän katsoa jotain jaksoa,tulee vaan lista “undefined” jaksoja. Kun yritän avata sellaista, niin “Yhteysvirhe Hups! Jotain meni pieleenohjelman lataamisessa. Kokeilepa uudestaan. “

 

En ole myöskään koittanut seistä yhdellä kädellä ja kietoa virtajohtoa vasemman reiteni ympäri kolmea kierrosta. Mahtaisikohan tuollainen auttaa. Kyseessä on mitä ilmeisemmin taas Telian tekemästä päivityksestä johtuva vika, ja mun tehtäväni ei ole repiä virtajohtoja irti jotta “asiantuntijoille” tulisi hyvä mieli.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4

Kyseessä on mitä ilmeisemmin taas Telian tekemästä päivityksestä johtuva vika, ja mun tehtäväni ei ole repiä virtajohtoja irti jotta “asiantuntijoille” tulisi hyvä mieli.

Voi olla, että tilanne liittyy päivitykseen, tai sitten ei. @PiaJo tuossa kertoi, ettei tällaista ei ole tullut aiemmin esille. Ja tästä syystä joudumme kysymään lisätietoja. Ihan perus ongelmankartoitusta ja -rajausta tämä on. Voin kuvitella, että olet vihainen, mutta meidän fiiliksellä ei ole tässä mitään tekemistä. Ymmärrät varmasti.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3

Tallenteet eivät näköjään ole kokonaan kadonnut, sillä näyttää löytyvän TeliaTV sovelluksesta esim tietokoneella katsottavaksi. Varmaankin saisi kännykällä tai tabletillakin katsottua. Itse kuitenkin olen tottunut katsomaan mielummin hippasen isommalta ruudulta, joten en näe noita mobiililaitteita varteenotettavana vaihtoehtona.

Toimivatko tallennukset siis esimerkiksi kännykästä tai tabletilta katsottuna normaalisti vai oireilevatko samalla tavalla? Jääkiekon MM-kisat kannattaa varmuuden vuoksi tallentaa yksittäisinä tallennuksina, jotta potentiaalisia häiriöitä ei toistossa esiinny. 

Käyttäjätaso 2

Tallenteet eivät näköjään ole kokonaan kadonnut, sillä näyttää löytyvän TeliaTV sovelluksesta esim tietokoneella katsottavaksi. Varmaankin saisi kännykällä tai tabletillakin katsottua. Itse kuitenkin olen tottunut katsomaan mielummin hippasen isommalta ruudulta, joten en näe noita mobiililaitteita varteenotettavana vaihtoehtona.

Toimivatko tallennukset siis esimerkiksi kännykästä tai tabletilta katsottuna normaalisti vai oireilevatko samalla tavalla? Jääkiekon MM-kisat kannattaa varmuuden vuoksi tallentaa yksittäisinä tallennuksina, jotta potentiaalisia häiriöitä ei toistossa esiinny. 

Mikähän oli jäänyt epäselväksi?

“ Tallenteet eivät näköjään ole kokonaan kadonnut, sillä näyttää löytyvän TeliaTV sovelluksesta esim tietokoneella katsottavaksi. Varmaankin saisi kännykällä tai tabletillakin katsottua. Itse kuitenkin olen tottunut katsomaan mielummin hippasen isommalta ruudulta, joten en näe noita mobiililaitteita varteenotettavana vaihtoehtona. “

 

Tietysti asiantuntijoiden on helppoa neuvoa jälkikäteen mitä olisi pitänyt tehdä, vaikka normaalista, palvelun toimiessa, tallenteiden tulisi olla myös digipoksin kautta katsottavissa jatkuvissakin tallennuksissa.

Käyttäjätaso 2

Kyseessä on mitä ilmeisemmin taas Telian tekemästä päivityksestä johtuva vika, ja mun tehtäväni ei ole repiä virtajohtoja irti jotta “asiantuntijoille” tulisi hyvä mieli.

Voi olla, että tilanne liittyy päivitykseen, tai sitten ei. @PiaJo tuossa kertoi, ettei tällaista ei ole tullut aiemmin esille. Ja tästä syystä joudumme kysymään lisätietoja. Ihan perus ongelmankartoitusta ja -rajausta tämä on. Voin kuvitella, että olet vihainen, mutta meidän fiiliksellä ei ole tässä mitään tekemistä. Ymmärrät varmasti.

Niinhän TeliaTV:ssä hommat on, toimii tai sitten ei. Laskutus on kuitenkin tullut aika hyvin ajallaan.

Jos haluat uskotella itsellesi että kyse ei ole päivitysten yhteydessä ilmaantuneisiin toimimattomuustilanteisiin, niin siitä vaan. Softaa on päivitetty uusien boksien tullessa, ja yleensä aina sen jälkeen vikatilanteita on alkanut ilmaantua. Mä voisin myös vaihtaa boksin uudempaan, mikäli joku kertoisi miten tuohon uudempaan saa levytallennukset tehtyä. Olen aikanaan joutunut nykyiseen boksiini ostamaan ylihintaisen kiintolevyn (normaaliin markkinahintaan verrattaessa vastaavista tuotteista), joten plussaa olisi tietysti että levyn saisi liitettyä uuteenkin boksiin.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3

Mikähän oli jäänyt epäselväksi?

“ Tallenteet eivät näköjään ole kokonaan kadonnut, sillä näyttää löytyvän TeliaTV sovelluksesta esim tietokoneella katsottavaksi. Varmaankin saisi kännykällä tai tabletillakin katsottua. Itse kuitenkin olen tottunut katsomaan mielummin hippasen isommalta ruudulta, joten en näe noita mobiililaitteita varteenotettavana vaihtoehtona. “

 

Tietysti asiantuntijoiden on helppoa neuvoa jälkikäteen mitä olisi pitänyt tehdä, vaikka normaalista, palvelun toimiessa, tallenteiden tulisi olla myös digipoksin kautta katsottavissa jatkuvissakin tallennuksissa.

Ilmeisesti olet siis kännykällä ja/tai tabletilla varmistanut tallennuksien toimivuuden. Toistuva tallennus tosiaan toimii kyllä myös digiboksilla, mutta MM-jääkiekon kohdalla yksittäinen tallennus on paras tapa varmistaa, että tallennukseen ei tule häiriöitä.