@ericrose@ kirjoitti:
Hei! Omien sivujen ohjelmaopas (https://www.telia.fi/palvelut/ohjelmaopas) ei toimi. (This site can't be reached). Tämä ei siis koske telia tv:tä tai digiboksia, vaan OMIEN SIVUJEN OHJELMAOPASTA. Lähetin viestin Facebookissa, jossa asiakaspalvelija sanoi siirtävänsä minut häiriöosastolle pikaisesti. Odottelin varttitunnin ja vähän yli ilman minkäänlaista vastausta. Näinkö ongelmat Telialla lakaistaan maton alle? Toivon sivuston mahdollisimman pikaista korjausta. Mikäli ette tiedä, ohjelmointi Omien sivujen kautta on ehdottomasti helpoin menetelmä verrattuna muihin.
Kyseisellä sivulla oli häiriö, mutta se saatiin jo korjattua. Ongelmia ei ole tarkoitus lakaista maton alle ja tästä kyseistä ongelmasta olikin meillä häiriötiedote avoinna telia.fi:llä. Kaikkia ongelmia toki ei tiedoteta tuolla, koska näissä pitää punnita tapauskohtaisesti ongelman laatua ja laajuutta.
@JuhoOlliLo@ kirjoitti:
@ericrose@ kirjoitti:
Hei! Omien sivujen ohjelmaopas (https://www.telia.fi/palvelut/ohjelmaopas) ei toimi. (This site can't be reached). Tämä ei siis koske telia tv:tä tai digiboksia, vaan OMIEN SIVUJEN OHJELMAOPASTA. Lähetin viestin Facebookissa, jossa asiakaspalvelija sanoi siirtävänsä minut häiriöosastolle pikaisesti. Odottelin varttitunnin ja vähän yli ilman minkäänlaista vastausta. Näinkö ongelmat Telialla lakaistaan maton alle? Toivon sivuston mahdollisimman pikaista korjausta. Mikäli ette tiedä, ohjelmointi Omien sivujen kautta on ehdottomasti helpoin menetelmä verrattuna muihin.
Kyseisellä sivulla oli häiriö, mutta se saatiin jo korjattua. Ongelmia ei ole tarkoitus lakaista maton alle ja tästä kyseistä ongelmasta olikin meillä häiriötiedote avoinna telia.fi:llä. Kaikkia ongelmia toki ei tiedoteta tuolla, koska näissä pitää punnita tapauskohtaisesti ongelman laatua ja laajuutta.
Kiitoksia vastauksesta! On kuitenkin syytä ihmetellä, miksi Facebookissa vastannut asiakaspalvelija ei itse tiennyt häiriötiedotteen olemassaoloa; kysyihän hän ongelman alkamisaikaa ja asiaa tuntematta ohjasi vain häiriöosaston puoleen, josta vastattiinkin, tosin pitkän ajan kuluttua. Voisi olettaa, että asiakaspalvelijat tietäisivät oman talonsa tilanteen; mikäli tiedotteesta olisi heti kerrottu, en olisi kysellyt enempää.
@ericrose@ kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! On kuitenkin syytä ihmetellä, miksi Facebookissa vastannut asiakaspalvelija ei itse tiennyt häiriötiedotteen olemassaoloa; kysyihän hän ongelman alkamisaikaa ja asiaa tuntematta ohjasi vain häiriöosaston puoleen, josta vastattiinkin, tosin pitkän ajan kuluttua. Voisi olettaa, että asiakaspalvelijat tietäisivät oman talonsa tilanteen; mikäli tiedotteesta olisi heti kerrottu, en olisi kysellyt enempää.
En osaa sanoa, miksi asiakaspalvelija ei tarkistanut häiriötiedotteita ensimmäisellä yhteydenotolla. Yleensä tarkistamme ensimmäisenä mahdolliset ajankohtaiset häiriöt, jos yhteydenotto koskee palvelussa olevaa häiriötä. Laitan tämän keskusteluketjun palautteen muodossa eteenpäin 👍>