Skip to main content
Osa mix paketista poistui ja odottelen edelleen hyvityksiä
Annetut viasat kanavat näkyi muutenki joten mielestäni hyvitys ei ole riittävä. Lasku tuli eikä hinnassakaan ole hyvityksiä. Selitykset että kärsivällisyyttä ja loppuviikosta tulee lisää tietoa. Näitä vkl on tullu ja mennyt lisätietoa tulematta. Kuun lopussa vaihtuu Canal digital jonka TARJOUS OLI 19.90KK 60 KANAVAA JA MUKANA mm. DISCOVERYT JA ANIMAL PLANET. TIEDOKSI MUILLEKKIN PETTYNEILLE! Mielestäni erittäin hyvä tarjous.
Ammuin ennen kuin luin kaikki tiedotteet! Miksi näistä ei ole ilmoitettu asiakkaille että kanavat ovat palautuneet!
Oletko kurkannut sähköpostiasi, siellä pitäisi olla tällainen viesti (kts. liite). Ja tästä on tiedote myös sonera.fi:ssä http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/asiakastiedotteet/discovery+ja+eurosport+kanavat+palaavat ja täällä Klaanissakin tästä on tietoisku 🙂
Ei ole saapunut minulle, juuri tarkistin saapuneet läpi.
Tuliko sulle aikaisempi viesti jossa kerrottiin tilanteesta? Tsekkasitko roskapostikansion? Onko meillä tiedossa sinun mailiosoite?

Ei kyllä minullekkaan tullut silloin sähköpostiin Soneralta viestiä. Tekstarissa luki vain, että määrätyt kanavat poistuu, käy lukemassa.

Jos ne kanavat on hyvityksiä, niin minä en kelpuuttanut niistä ainakaan puoliakaan. Nature on typerä kanava ja urheilu ei kiinnosta, enkä huoli viihdekanaviakaan. Historia HD on kaikista paras kanava millä Sonera hyvitti.


Ei ole tullut roskapostiinkaan! Samoin pari kaveria ja veli sanoi kun kysyin, ei ole tullut mitään sähköpostia muuta kuin tiedote että kanavat poistuu!
Edelleen tuntuvia hyvityksiä odotellen!

16.4. laitoimme asiakkaille teksti- ja sähköpostiviestejä tästä. Jos on niin, ettei tuolta päivältä löydy mitään infoa aiheesta, kannattaa ottaa yhteyttä chatin kautta, jotta saadaan laitettua yhteystiedot ajantasalle!


Yli 20v aktiivisena asiakkaana teillä ja tiedot olisi kadonnu?! Muutamalla muullaki sama ongelma ettei tämä kyseinen viesti ole tullut, aiemmat kylläki. Chat on hanurista, 25min odottelua ja kun joku vastaa heittää chat pihalle. Tästä tein vikailmoituksen.
Hyvityksistä ei edelleenkään tietoa!?

Tulihan sieltä tänään geneerinen viesti, että ei korvata mitään mutta ei kyllä minulle tarjottu mitään korvaavaa kanavaakaan Eurosportin tilalle( maksan jo totalista ja viihteestä mutta niihinkään ei siis tule hyvitystä vaikka ilmaiseksi tämän kuun mukamas näkyvätkin). Eikä se Eurosport HD näy vieläkään, joten alla oleva viesri ei edes pidä paikkaansa. Veetyttää kasvottomat viestit, joiden kohdistusta ei ole tehty.

 

Hyvä asiakkaamme

Palautimme 1.4. poistuneet kanavat takaisin jakeluun viime viikolla.

Avasimme sinulle hyvityksenä vastaavia kanavia koko huhtikuun ajaksi. Tämän vuoksi emme tule hyvittämään käyttökatkoa rahana. Eurosport-kanavan korvasimme MTV Sport 1 -kanavalla. Discoveryn kanavat korvasimme Viasat History, Viasat Explore ja Viasat Nature/Crime -kanavilla. Voit katsoa ylimääräisiä kanavia huhtikuun loppuun saakka.

Kiitos vielä kärsivällisyydestäsi. Lisätietoja asiasta voit lukea kotisivuiltamme www.sonera.fi/discovery

Toivomme sinulle mukavia hetkiä tv-palvelujemme parissa.


Kumpi jakelukanava kyseessä? Itselläni kaapeli-tv toimii mainiosti.

 

Mitä hyvityksiin tulee, niin minulle olisi riittänyt joko nyt tarjottu tai ylimääräinen vaihto. Nyt sain molemmat ja kiitos siitä.


Lisää hyvityksiä!! Su illan suomen jäkispeli katkes ja vikakoodi 516 eikä koko viihde toimi!!!!! Miksi teillä ei kukaan vastaa!!!? 24/7 pitää olla vikapalvelu! Joku 5e niistä discoveryn sopimus kikkailuista, naurettavaa!
Sillä 5e mä muistan kehua teitä.

Olihan se hyvä, kun kanavapaketin sisältöä pyöritellään, että ei-poropietari-hd-bokseillekin tarjottaisiin kanavia. Poistuu kanava ja sen tilalle tulee hd-kanava, joka ei sitten näy.

 

 


Finlemon( sori, että kesti vastata), kaapeli kyseessä.

Hyvä jos sinulla näkyy Eurosport HD, täällä ei näy vieläkään ja MM-kisat päättyvät tänään, joten ei auta marina enää.

Ja minulle ei tarjottu mitään, enkä mitään varsinaisesti kaivannutkaan, mutta rajansa myös sieluttomalla asiakaspalvelulla.

Jos tämä olisi Soneran asioinnin ainoa ongelma, olisin tyytyväinen mutta kun jokainen lasku on virheellinen( viime laskut heittäneet voin 10-kertaisesti) ja kanavapakettien kanssa on jatkuvaa taistelua, saatika, että kaapelitelevision( valokuitu, kuva ja netti pätkii ja vika ei ole taloverkossa) singnaalin varmuus on heikompi kuin antenniverkossa olisi, muut vaihtoehdot ovat enemmän kuin harkinnassa.


Eurosport HD on jostain syystä pudonnut pois joiltain asiakkailta. Tämä saadaan korjattua, kun asiakas ottaa yhteyttä vikapalveluun joko omien sivujen kautta tai soittamalla 020 690 101.


Ja näin on tietenkin tehty jo pariin otteeseen.


Vastaa