Skip to main content

Onpas taas mahtavasti hoidettu asiat. Viasatilla on ilmeisesti jotain ilmaiseksi näkyviä kanavia.  Sähköpostissa oli oikein ohjekin: "Telia TV sovellus: sulje sovellus ja kirjaudu siihen uudelleen." Minä sitten tyhmyyksissäni koitin noudattaa tuota ohjetta, ja kirjauduin ulos. Nyt en tietenkään pysty kirjautumaan sisään koska joku on suuressa viisaudessaan päättänyt mennä vaihtamaan tunnuskäytännön ilmoittamatta siitä. Edellinen tunnukseni sisälsi seitsämän kirjainta, ja nykyisin ei pysty kuin numeroita syöttämään ja niitä pitäisi olla kymmenen. Sitten kun koittaa tulla täältä etsimään tietoja, niin sivut takkuavat ja ensimmäisenä syötetään jotain mielipidekyselyä eteen. Mitenkähän on mennyt noin niin kuin palvelun tarjoajan mielestä?



 



Edit JoonasLam: Muokattu hieman otsikkoa

Hyvää iltaa @keskone



 



Näin sanotaan Telian tukisivustolla Telia TV -mobiilipalvelun unohtuneista tunnuksista:



SALASANAN VAIHTAMINEN



Voit vaihtaa digiboksin salasanan menemällä Telia TV sovellukseen tai tietokoneella osoitteeseen tv.telia.fi.



Valitse Kirjaudu > Unohditko tunnuksesi tai Kirjaudu > Unohditko salasanasi. Unohtunut käyttäjätunnus palautetaan tiliin liitettyyn sähköpostiin. Unohtuneen salasanan voit puolestaan vaihtaa tilaamalla salasanan vaihtolinkin Telia TV -tiliin liitettyyn sähköpostiin.



Jos olet määrittänyt PIN1-koodin Vuokraamoon, sen palautus onnistuu kirjautumalla Telia TV sovellukseen tai tietokoneella osoitteeseen tv.telia.fi  ja valitsemalla Asetukset. PIN-koodia ei vaadita vuokrausten tekemiseen.



Mikäli et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.



 



Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi/kayttoonotto-ja-asennus-tv



 



 



Testasin juuri ja kaikki meni mallikkaasti läpi kerralla. Lisäksi mm. digiboksi laajakaistalla käyttäjätunnuksesi löytyy Telia TV:n digiboksin palveluun Omilta Sivuilta, josta Telia TV:n asiakastilin numero sijaitsee (10-numeroinen). Jos ymmärsin oikein kysymyksesi? Voisinko olla jotenkin muutoin avuksi? :smileyvery-happy:


Olin ilmeisesti ollut niin hölmö että yritin kirjautua Sovere viihde, eli nykyinen Telia Tv tunnuksella. En uskalla kirjautua tuolta ulos, kun en ole varma onko nuo missä on käyttäjätunnus, kymmenmerkkinen salasana, ja pin1 ja pin2 varmasti sinne. Ei oikein muistaakseni noita pinkoodeja ole tuonne tarvittu. Niissä sähköposteissa jotka on aivan ensimmäisenä Sonera Viihteen johdosta tullut, käyttäjätunnus ja salasana toimivat. Noita Viasatin kanavia ei boksiltani löydy kyllä vieläkään, mutta pianhan ne jo loppuvatkin "ilmaiseksi" näkymästä, joten eipä huoli ole suuri.

 


Hyvä jos löysit oikeat käyttäjätunnukset oikeaan palveluun @keskone. Telia TV -palveluun on kaksi eri tunnusta: mobiilin ja laajakaistan, mutta en osaa sanoa onko sinulla molemmat palvelut käytössäsi. Telian chat-asiakaspalvelu voi avustaa tarvittaessa. Löysin Viasatista tiedotteen:



 



Vapaasti katsottavissasi 25.–27.10.





  • Viasat Explore HD


  • Viasat History HD


  • Viasat Nature HD


  • Viasat Golf HD


  • Viasat Jalkapallo HD


  • Viasat Jääkiekko HD


  • Viasat Urheilu HD




Saatavuus: Telia TV sovellus, digiboksi ja kaapeli-TV


 


Lisätiedot:




 



Tänään avautui Viasatin kanavat, joten niitä voi lisäksi seurata television antenniverkon kautta koko viikonlopun! Tuossa seurasin aamulla jääkiekkoa Viasatilta :smileyvery-happy:

Vastaa