Telia on on tehnyt kaiken hankalaksi kun netissä ei voi lopettaa Total -paketin (eikä ilmeisesti mitään muunkaan paketin tilausta).
Sivu 1 / 1
Tervehdys, @ihanjokumuu! Ei huolta sillä kanavapakettien irtisanominen tai muokkaaminen omiin tarpeisiin ei ole niin vaikeaa vaan näissä tilanteissa tulee olla yhteydessä suoraan vaikkapa Telian asiakaspalveluun esim. chatissä tai palvelupyynnöllä. Jos sinulla on Telia TV:n mobiilipalvelun kanavapaketteja, niin Telian tukisivustolla on hyvät ohjeet sen irtisanomiseen itsepalveluna:
https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-sovellus/tilaaminen-tvm
Omilta Sivuilta löytyy myös Telia TV:n digiboksin kanavapakettien irtisanomisen mahdollisuus.
Voisinko jotenkin muutoin olla avuksi? :smileyhappy:
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.