Skip to main content

Minulla on ollut tallennusongelmia n viisi kk. Olen tehnyt siitä vikailmoituksen asiakaspalvelun kautta. En saanut kerrottua muuta kuin että ei tallenna kaikkea. Minulle sanottiin heti, että nyt on vikailmoitus tehty. Sain txt:n jossa sanottiin, että jos haluan antaa lisätietoja asiasta, niin lähettää heille txt jossa tietty koodi ja jotain muuta. No minä tein niin. Sain tällaisen txt:n vastaukseksi:

 

Mutta kuinka kauan on Mahdollisimman pian? Sain tuon txt:n 30.1 ja nyt on 5.2.

--

Muokkaus katjane: muokattu otsikkoa

@Hannele2022 tuo näyttäisi automaattiviestiltä, joka tulee alustavan häiriöilmoitukseen vastatessa - saisitko kerrottua sen koodin, joka viestissä luki, niin katsotaan, mikä tilanne sen kanssa on?

Vastatakseni kysymykseesi: “mahdollisimman pian” on aika kirjaimellinen tässä tapauksessa (joskin, täytyy myöntää, kovin epämääräinen). Automaatti kun ei uskalla tarkempaa aikataulua antaa, ettei sitä syytetä valehtelusta! 


@HeikkiSul  Minä näköjään hätäilin turhaan. Sain tänään txt:n. Mutta koskaan en päässyt antamaan lisätietoja. Lisäksi asiakaspalvelussa sanottiin, että saan hyvitystä, kun sieltä soitetaan minulle ja kerron asiasta. Koskaan ei soitettu. Minulla on 5kk ollut siten, että on monia sarjoja ja ohjelmia ollut mitä en ole voinut tallentaa.

Nyt testaamaan, että toimiiko tallennus.

Edit. Ainakaan ei tulevissa tallennoksissa näy testaamallani sarjalla. Ja tein ohjeen mukaan. Mutta illalla näen, että tallentaako.

 


@HeikkiSul  Minä näköjään hätäilin turhaan. Sain tänään txt:n. Mutta koskaan en päässyt antamaan lisätietoja. Lisäksi asiakaspalvelussa sanottiin, että saan hyvitystä, kun sieltä soitetaan minulle ja kerron asiasta. Koskaan ei soitettu. Minulla on 5kk ollut siten, että on monia sarjoja ja ohjelmia ollut mitä en ole voinut tallentaa.

Nyt testaamaan, että toimiiko tallennus.

Edit. Ainakaan ei tulevissa tallennoksissa näy testaamallani sarjalla. Ja tein ohjeen mukaan. Mutta illalla näen, että tallentaako.

 

Onpa ikävä kuulla, että puhelua ei ole kuulunut. Tuo ongelma on kieltämättä ollut sitkeä. Kerro ihmeessä, miten tallennuksien kanssa kävi, niin tiedetään onko se viimein saatu selätettyä.


@HeikkiSul Olisihan se pitänyt arvata, että mitään ei ollut korjaantunut. Katteeton oli lupaus minkä sain. 🥺 Tai eihän se ollut edes lupaus. Tais olla tyyliin Käytä töpseli irti seinästä, voi auttaa tai sitten ei.

Kannattaako edes ottaa uudelleen yhteyttä aspaan?


@HeikkiSul Olisihan se pitänyt arvata, että mitään ei ollut korjaantunut. Katteeton oli lupaus minkä sain. 🥺 Tai eihän se ollut edes lupaus. Tais olla tyyliin Käytä töpseli irti seinästä, voi auttaa tai sitten ei.

Kannattaako edes ottaa uudelleen yhteyttä aspaan?

En osaa sanoa, miksi asia on jäänyt roikkumaan, mutta ehdottomasti kannattaa ottaa uudelleen yhteyttä. 


Vastaa