Kysymys

Miten saan tilaamani kanavapaketin näkyviin?

  • 31 August 2023
  • 6 kommenttia
  • 269 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +3

Tilasin keväällä kanavapaketin Telia Liigapassi + V premium 12kk sopimuksella. Sen piti aktivoitua jokin aika sitten kesällä, mutta kun tänään yritin katsoa CHL-otteluita, sain vain virheilmoitukseen kanavapaketin puuttumisesta. Yritin kysyä chatista asiaa, mutta kun kerroin ongelmani, keskustelu jatkui näin:
 

xxx, Telia

Laitanko c more totalin asiakasetuhintaan suoratoisto?

xxx, Telia

1 kk ajan maksutta, jonka jälkeen 32,95 €/kk. Etuhinta Telian liittymäasiakkaille,

Minä
Miten CMore tähän liittyy?

Telia

xxx poistui keskustelusta

Telia

Chat-keskustelu on päättynyt.

Asiakaspalveluun en ala enää jonottamaan tällaisen ala-arvoisen “palvelun” jälkeen. Ongelman ratkaiseminen ei kiinnostanut pätkääkään, kaveri alkoi vain myymään minulle uutta asiaan liittymätöntä kanavapakettia ja katkaisi sitten yhteyden. Onko täällä vinkkiä asiaan tai edes tietoa mihin voin ottaa yhteyttä näissä ongelmista, kerran asiakaspalvelussa ei kiinnosta auttaa?


Aihe on suljettu kommenteilta.

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Tilasin keväällä kanavapaketin Telia Liigapassi + V premium 12kk sopimuksella. Sen piti aktivoitua jokin aika sitten kesällä, mutta kun tänään yritin katsoa CHL-otteluita, sain vain virheilmoitukseen kanavapaketin puuttumisesta. Yritin kysyä chatista asiaa, mutta kun kerroin ongelmani, keskustelu jatkui näin:
 

xxx, Telia

Laitanko c more totalin asiakasetuhintaan suoratoisto?

xxx, Telia

1 kk ajan maksutta, jonka jälkeen 32,95 €/kk. Etuhinta Telian liittymäasiakkaille,

Minä
Miten CMore tähän liittyy?

Telia

xxx poistui keskustelusta

Telia

Chat-keskustelu on päättynyt.

Asiakaspalveluun en ala enää jonottamaan tällaisen ala-arvoisen “palvelun” jälkeen. Ongelman ratkaiseminen ei kiinnostanut pätkääkään, kaveri alkoi vain myymään minulle uutta asiaan liittymätöntä kanavapakettia ja katkaisi sitten yhteyden. Onko täällä vinkkiä asiaan tai edes tietoa mihin voin ottaa yhteyttä näissä ongelmista, kerran asiakaspalvelussa ei kiinnosta auttaa?

Oletko tarkistanut Minun Teliasta onko kanavapaketti aktiivisena? Kanavapakettisivulla voit tarkastella kanavapakettivalikoimaa sekä tilaamiasi kanavapaketteja ja tehdä haluamasi muutoksia. Jos tilaus on voimassa, niin asia täytyisi tarkistaa asiakaspalvelun kautta ja selvittää miksi kanava ei sinulla näy. Jonottaa sinun ei tarvitse, vaan voit lähettää yhteydenottopyynnön ja me otamme sinuun yhteyttä. 

Tuossa chat-keskustelussa ei asianhoito ole kyllä sujunut niinkuin pitäisi, se on aivan selvä asia. Pahoittelen kovasti, ettei asia hoitunut kuntoon. Tästä on hyvä mainita kun saat meiltä yhteydenoton. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +3

Oletko tarkistanut Minun Teliasta onko kanavapaketti aktiivisena? Kanavapakettisivulla voit tarkastella kanavapakettivalikoimaa sekä tilaamiasi kanavapaketteja ja tehdä haluamasi muutoksia. Jos tilaus on voimassa, niin asia täytyisi tarkistaa asiakaspalvelun kautta ja selvittää miksi kanava ei sinulla näy. Jonottaa sinun ei tarvitse, vaan voit lähettää yhteydenottopyynnön ja me otamme sinuun yhteyttä. 

Kanavapaketti ei näy aktiivisenan. En edes kiinnittänyt asiaan aiemmin huomiota, sillä luulin tilauksen aktivoituneen, koska ilmainen VSport Suomi -kanava alkoi näkymään minulla. Tilausvahvistus on tullut sähköpostiini huhtikuussa, joten tässä on nyt jotain outoa tapahtunut.

Kiitos tiedosta, laitoin yhteydenottopyynnön tuosta linkistä ja odotan vastausta asiaan.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +3

Jonottaa sinun ei tarvitse, vaan voit lähettää yhteydenottopyynnön ja me otamme sinuun yhteyttä.

Ja vastaus tulikin sieltä. 
“Kiitos viestistä. 
V Premium pakettia sinulla ei ole. Sinulle on sitä pakettia tarjottu 25.4 alkamaan 31.7 mutta valitettavasti sitä pakettia ei ole ollut tarjolla. Pahoittelut tästä. “

Siis mitä ihmettä, tein määräaikaisen sopimuksen ja aloituspäiväksi sovittiin 31.7. Nyt Telia oli siis yksipuolisesti purkanut tehdyn sopimuksen ja jätti kanavapakettitarjouksen toimittamatta. Miten ihmeessä minulle myydään kanavapaketti, jota ei pystytä edes toimittamaan sopimuspäivänä? Mitään korvaavaa pakettia ei myöskään tarjottu, ainoastaan käskettiin tarkastamaan “nyt voimassa olevat tarjoukset”. Siellä on nyt luonnollisestikin uudet korotetut hinnat. Olen nyt ottanut kahdesti yhteyttä asiakaspalveluun tuloksetta ja seuraava yhteydenottopaikka on kuluttajaneuvonta, sillä eihän tämä nyt näin voi mennä, että määräaikaista sopimusta näin lähdetään katkomaan. Sama kanavapaketti voitaisiin toimittaa edelleenkin minulle Liigapassina ja VPremium-tilauksina, koska molempia myydään edelleen.

Minulla alkaa olla nyt näiden toistuvien huonojen myynti- ja asiakaspalvelukokemusten jälkeen vakavasti harkinnassa operaattorin vaihto. Teknisesti valokuitu- ja puhelinliittymät ovat toimineet ongelmitta, mutta myyntiin ja asiakaspalveluun olen vuosien varrella joutunut pettymään useaan kertaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Siis mitä ihmettä, tein määräaikaisen sopimuksen ja aloituspäiväksi sovittiin 31.7. Nyt Telia oli siis yksipuolisesti purkanut tehdyn sopimuksen ja jätti kanavapakettitarjouksen toimittamatta. Miten ihmeessä minulle myydään kanavapaketti, jota ei pystytä edes toimittamaan sopimuspäivänä? Mitään korvaavaa pakettia ei myöskään tarjottu, ainoastaan käskettiin tarkastamaan “nyt voimassa olevat tarjoukset”. Siellä on nyt luonnollisestikin uudet korotetut hinnat. Olen nyt ottanut kahdesti yhteyttä asiakaspalveluun tuloksetta ja seuraava yhteydenottopaikka on kuluttajaneuvonta, sillä eihän tämä nyt näin voi mennä, että määräaikaista sopimusta näin lähdetään katkomaan. Sama kanavapaketti voitaisiin toimittaa edelleenkin minulle Liigapassina ja VPremium-tilauksina, koska molempia myydään edelleen.

Minulla alkaa olla nyt näiden toistuvien huonojen myynti- ja asiakaspalvelukokemusten jälkeen vakavasti harkinnassa operaattorin vaihto. Teknisesti valokuitu- ja puhelinliittymät ovat toimineet ongelmitta, mutta myyntiin ja asiakaspalveluun olen vuosien varrella joutunut pettymään useaan kertaan.

 

Tilanne on harmillinen, sitä ei käy kieltäminen. Tuolloin keväällä tiedossa ei vielä ollut myöhemmin sisältökokonaisuuksiin tulevat muutokset, kun asiasta kanssasi oli puhuttu. Koska sinulla tilaus ei ollut ollut vielä voimassa muutosten tultua, ei informointikaan ollut siksi tavoittanut sinua. Näin näkisin tilanteen tämän keskusteluketjun tiedon valossa.

Kunniamerkki +6

Tilasin keväällä kanavapaketin Telia Liigapassi + V premium 12kk sopimuksella.

Eihän tuollaista pakettia ole edes tarjolla!!

TELIA LIIGAPASSI + C MORE TOTAL + V PREMIUM.

Telia Liigapassi + C More Total löytyy.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Tilasin keväällä kanavapaketin Telia Liigapassi + V premium 12kk sopimuksella.

Eihän tuollaista pakettia ole edes tarjolla!!

TELIA LIIGAPASSI + C MORE TOTAL + V PREMIUM.

Telia Liigapassi + C More Total löytyy.

 

Ei löydy… enää.