Tilasin keväällä kanavapaketin Telia Liigapassi + V premium 12kk sopimuksella. Sen piti aktivoitua jokin aika sitten kesällä, mutta kun tänään yritin katsoa CHL-otteluita, sain vain virheilmoitukseen kanavapaketin puuttumisesta. Yritin kysyä chatista asiaa, mutta kun kerroin ongelmani, keskustelu jatkui näin:
xxx, Telia
Laitanko c more totalin asiakasetuhintaan suoratoisto?
xxx, Telia
1 kk ajan maksutta, jonka jälkeen 32,95 €/kk. Etuhinta Telian liittymäasiakkaille,
Minä
Miten CMore tähän liittyy?
Telia
xxx poistui keskustelusta
Telia
Chat-keskustelu on päättynyt.
Asiakaspalveluun en ala enää jonottamaan tällaisen ala-arvoisen “palvelun” jälkeen. Ongelman ratkaiseminen ei kiinnostanut pätkääkään, kaveri alkoi vain myymään minulle uutta asiaan liittymätöntä kanavapakettia ja katkaisi sitten yhteyden. Onko täällä vinkkiä asiaan tai edes tietoa mihin voin ottaa yhteyttä näissä ongelmista, kerran asiakaspalvelussa ei kiinnosta auttaa?