Skip to main content

Minulla tulee ensi kesään mennessä muutto eteen. Kaupunki pysyy samana. Muuttaako Telia Play minun mukana ihan tuosta noin vain tekemättä mitään sen kummempaa? Entä nykyinen nettisopimus? Mitä kaikkea pitää tehdä, että koko Telia perhe joka kanssani asuu, tulee mukaan. Stressiä pukkaa nyt jo vaikken ole vielä edes löytänyt asuntoa. Kerrostalo poistetaan käytöstä missä nyt asun. 😭

 

--

Edit /SonjaMelina: täsmennetty otsikkoa “Muutto” löydettävyyden helpottamiseksi.

Telia Play -palvelu ei vaadi meille erillistä muuttoilmoitusta, ja voit jatkaa sen käyttöä uudessa osoitteessasi kun saat nettiyhteytesi toimimaan. Eli vastaus kysymykseesi on: kyllä, Telia Play -boksi muuttaa kanssasi tekemättä sen kummempaa! 😊 Tehdessäsi muuttoilmoituksen Väestörekisteriin osoitetietosi päivittyvät automaattisesti myös meidän järjestelmiin. Täältä löydät lisää tietoja asiakastietojen päivityksistä.


Kodin nettiyhteys ei varmaan kuitenkaan väestörekisterin perusteella vaihda osoitetta? Helpostihan nuo hoituvat joka tapauksessa sitten aspan kanssa. Toivottavasti löytyy uusi, jossa on Telian taloyhtiönetti niin ei tarvitse sen vuoksi ainakaan vaihtaa. 


Telia Play -palvelu ei vaadi meille erillistä muuttoilmoitusta, ja voit jatkaa sen käyttöä uudessa osoitteessasi kun saat nettiyhteytesi toimimaan. Eli vastaus kysymykseesi on: kyllä, Telia Play -boksi muuttaa kanssasi tekemättä sen kummempaa! 😊 Tehdessäsi muuttoilmoituksen Väestörekisteriin osoitetietosi päivittyvät automaattisesti myös meidän järjestelmiin. Täältä löydät lisää tietoja asiakastietojen päivityksistä.

Muistanko ihan väärin, että netin kanssa piti tehdä joku siirtojuttu (maksullinen?) Siitä on niin kauan, kun olen edellisen kerran muuttanut.


Telia Play -palvelu ei vaadi meille erillistä muuttoilmoitusta, ja voit jatkaa sen käyttöä uudessa osoitteessasi kun saat nettiyhteytesi toimimaan. Eli vastaus kysymykseesi on: kyllä, Telia Play -boksi muuttaa kanssasi tekemättä sen kummempaa! 😊 Tehdessäsi muuttoilmoituksen Väestörekisteriin osoitetietosi päivittyvät automaattisesti myös meidän järjestelmiin. Täältä löydät lisää tietoja asiakastietojen päivityksistä.

Muistanko ihan väärin, että netin kanssa piti tehdä joku siirtojuttu (maksullinen?) Siitä on niin kauan, kun olen edellisen kerran muuttanut.

Ihan ensimmäiseksi pitää tarkistaa , että onko uudessa osoitteessa Telian kiinteä netti. Jos on , niin sitten vain siirtoilmoitusta Telialle. Mobiilinetti toki ei kaipaa mitään siirtoilmoituksia ja osoitteenmuutoskin on tarpeen vain laskutusta varten , mikäli ei ole sähköinen laskutus.

https://www.telia.fi/asiakastuki/nettiyhteydet/muuttoilmoitus

Mikäli uudessa kohteessa on jonkin muun operaattorin netti , niin sitten sanot Telian netin irti ja tilaat uuden siltä , joka sen pystyy toimittamaan.


Muistanko ihan väärin, että netin kanssa piti tehdä joku siirtojuttu (maksullinen?) Siitä on niin kauan, kun olen edellisen kerran muuttanut.

@kustaa1967 antoikin jo erinomaiset ohjeet, ja näin se juurikin toimii! Voit täyttää suoraan tuon muuttoilmoituksen, tai sitten olla asiakaspalveluun yhteydessä josta siirto uuteen osoitteeseen voidaan myös tehdä tietylle päivälle. Sieltä voimme myös tarkistaa uuden osoitteen nettisaatavuuden ja sen, että voidaanko yhteys sellaisenaan siirtää vai tarvitseeko tehdä jotakin muutoksia. Toki nämä tarkistetaan myös tuon muuttoilmoituksen tullessa meille käsittelyyn.

Kerran vuodessa siirto on täysin maksuton😊


Vastaa