Onko kellään neuvoa miten saan poistettua oma-tallennus kanavapaketin pois käytöstä, kun en sitä käytä ja se on muuttunut maksulliseksi? Nämä Telian omat sivut ovat niin huonot, etten sieltä ole nyt kahden tunnin etsimisen jälkeenkään löytänyt vastausta kysymykseeni! Nyt tarvitaan pikaisesti apua!!!!!
Hei @Taiziina ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Oma tallennus -palvelun voit poistaa telia.fi sivuilla kirjautuneena.
Valitse omat liittymät - Telia TV - kanavapaketit - käytössäsi nyt - Oma tallennus palvelu - muokkaa - haluatko jatkaa sopimusta ?
Kiitos neuvosta. Tätä yritin jo eilen puolentoista tunnin ajan, mutta eipä ole mitään täppää mitä painaa juurikin tuossa haluatko jatkaa sopimusta kohdassa. Kyllä muistui mieleen kaikki mahdolliset kirosanatkin, kun klo 01.00 yritin saada vielä chattiyhteyden tukeen ja näytölle tuli ilmoitus” Hups, jotain meni pieleen. Yritä hetken päästä uudelleen...” Nää Telian sivut on surkeimmat sivut, mitä olen koskaan joutunut käyttämään!!!!!!!!!!!!!! Ei ole meinaan eka kerta, kun yritän poistaa jotain kanavapakettia myyjän myytyä sen mulle toteamalla, että sen saa poistettua ihan helposti omilla sivuilla! *******an marjat!
kokeilen vielä kerran, ja sitten otan järeät keinot käyttöön.
Omilla sivuilla on häikkää tuo Oma Tallennus paketin kanssa, näköjään ollut jo tammikuusta(!) asti :D
Eli aspaan yhteyttäottamalla pitäisi onnistua.
https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1518164417740
Hei @Taiziina!
Kyllä siellä näyttää olevan vieläkin vikaa omilla sivuilla.
Voit jättää yhteydenottopyynnön Telialle tällä lomakkeella : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Kirjoita siihen mistä asti olet yrittänyt lopettaa palvelun käytön, jolloin palvelun irtisanominen pitäisi katsoa alkaneen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.