Skip to main content

HEI! Omilla sivuilla ei vaihtamaan Mix-kanavapaketin kanavia kun tulee linkin takaa viesti "Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle. "

Kiitokset @ky3108 huomiosta!  Uudistetulla sivustolla saattaa olla linkeissä vielä viilattavaa. Laitoinkin tästä tiedon saman tien eteenpäin, jotta ohjaus saadaan korjattua.



 



 




@ky3108 kirjoitti:


HEI! Omilla sivuilla ei vaihtamaan Mix-kanavapaketin kanavia kun tulee linkin takaa viesti "Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle. "






 


Koskakohan tuon saatte korjattua?



@PH611 kirjoitti:


Koskakohan tuon saatte korjattua?






Toivon mukaan pian. Eilen laitoin korjauspyyntöä eteenpäin. Päivityspyynnöissä on ilmeisesti jonoa jonkin verran mutta varmasti ottavat tämänkin viilauksen työn alle heti kun mahdollista!


Tämä Mixin vaihdon sulku on kestänyt jo aika kauan. Jos se Soneran ja Telian sulautumisesta johtuu, on erikoista että koodauksia hoidetaan jälkeen päin. Johtuu mistä hyvänsä, tämä alkaa lähestyä sopimusrikkomusta, koska mistään tilapäisestä viasta ei enää ole kysymys. Kun yrittää vaihtaa, edelleen vaan "harmitellaan" ja kehotetaan etsimään vastausta Omilta sivuilta, josta sitten sama tyhjän pyöritys jatkuu. Vähintään korjauksen aikataulu pitäisi moderaattorin tähän kysyä ja esittää. 


Tosiaan jo yli viikon ollut toimimatta, käsittämätöntä toimintaa Telialta. Selkeä arvio ainakin pitäisi tulla, koska valmis. Ei nettisivujen linkin/alisivun korjaus nyt niin vaikeaa ole


Tässä onkin nyt vähän muusta probleemasta kyse kuin pelkästä linkin korjauksesta. Eli Mix kanavien vaihtaminen ei onnistu Telia.fi -sivustolla tällä hetkellä lainkaan. Vika on korjauksessa mutta tarkempaa aikataulua ei tällä hetkellä ole tiedossa. Mikäli Kaapeli-Tv asiakkaat haluavat muokata Mixin sisältöä, onnistuu se tällä hetkellä Asiakaspalvelun kautta.


Palaan asiaan nyt kuukausien jälkeen. Edelleenkään Mixin kaapelikanavia ei voi vaihtaa, edelleenkään sivuilla ei kerrota tilanteesta mitään. Ajatellaanko, että tyhmänkin täytyy ynmärtää ettei toimi, kun ei kerran toimi? Mitäpä siitä sitten mitään sanomaan? Kuukausien takaisissa vastauksissa kerrottiin, että kovasti ollaan korjaamassa. Voisiko nyt oikeasti kertoa asiakkaille, mistä on kysymys ja onko mitään korjausaikataulua olemassa? Onko Telialla niin paljon asiakkaita, että on varaa toimia näin huonosti? Kuluttaja-asiamieheltäkö tätä pitää kysyä, kun mitään ei tapahdu?


@Seuloja kanavien vaihtoon liittyvä vikatilanne on jo tosiaan korjattu, ja testasimme vielä, että toimii ihan normaalisti tuo vaihto omalle kortillekin. 

Mielellämme katsottaisiin sun kanssa tarkemmin mikä tässä on, jos olet yhteydessä esimerkiksi chatilla. :) 


OK,  nyt toimii. Sorry että ehdin hermostua. Alkoi muuten toimia vasta sitten kun ensin kokeeksi poistin yhden kanvan käytöstä; sen jälkeen antoi lisätä ja vaihtaa.



@Seuloja kirjoitti:


OK,  nyt toimii. Sorry että ehdin hermostua. Alkoi muuten toimia vasta sitten kun ensin kokeeksi poistin yhden kanvan käytöstä; sen jälkeen antoi lisätä ja vaihtaa.






Hyvä että lähti toimimaan! Sulla lienee tuossa ollut joku jumitila päällä, sillä tuo varsinainen vikatilanne on korjattu jo aikaisemmin. Hienoa kuitenkin että ratkesi tuolla !


Vastaa