Telia Mobiili TV toimii muuten hyvin, mutta useampi Neloselta tallennettu elokuva ei toistu oikein - kuva hyppii edestakaisin, ts. sama kohta toistuu uudestaan, ääniraita jatkaa normaalisti. Buuttailut tms. ei auttaneet, ilmeisesti tallenne on rikki.
Onko tunnettu ongelma, onko ratkaisua?
Tämä hyppiminen esiintyy muillakin kanavilla. TV1.llä uutisia katsellessa jää välillä katsomatta kokonaan, kuva ja ääni välillä kohdallaan, välillä kuva on vaikka uutisten alku ja ääni on jossain viiden minuutin päässä alusta jo menossa. Eräs päivä jäi tämä uutisten alun mainoskuva päälle ja uutiset meni sen alla, vain parin pikseliriviä näkyen uutisia.
NatGeo kanavalla tulee monesti asiat kahteen kertaan, ensin tekstit nopeasti, sitten peruuttaen ja toistaen normaalisti puheen ja tekstin.
Täsmää varmaankin välillä ääntä ja puhetta, koska kelaa välillä kuvaa nopeasti, vaihtelee kuvaa normaalin ja huonon välillä ym..
Tervetuloa Yhteisöön @TimoKot
Tiedossamme ei ole tähän liittyvää vikaa. Koska kaikki perusniksit on ilmeisesti kokeiltu, kannattaa tehdä aiheesta häiriöilmoitus, jotta voimme tutkia tarkemmin mistä vika johtuu. Pääset tekemään häiriöilmoituksen lähettämällä yhteydenottolomakkeen.
Lomakkeen pääset täyttämään, kun klikkaat tästä
Jos haluat hoitaa asian puhelimitse, onnistuu toki sekin :smileyhappy: Kaikki yhteydenottokanavamme löydät täältä
No, Palvelupyyntö-lomake ei toimi Chrome-selaimella, radiobuttonia ei saa valittua kun ruudulle tulostuu
Olen käynnistänyt laitteet uudelleen ja palauttanut digiboksin tehdasasetuksille, http://www.telia.fi/viihde-vika
- http://www.telia.fi/viihde-vika" name="field_cebd541fb334ab65e69da750a4a666e9_4" value="1" class="radio" /> Kyllä
- http://www.telia.fi/viihde-vika" name="field_cebd541fb334ab65e69da750a4a666e9_4" value="2" class="radio" /> Ei
@TimoKot kirjoitti:
Palvelupyyntö-lomake ei toimi Chrome-selaimella
Kokeilin testimielessä tuota lomaketta ja itsellä toimii palvelupyynnön lähetys Chromella. Olisikohan Chromen asetuksissa jotain, mitä pitäisi muuttaa tai joku selaimen päivitys, joka korjaisi asian? Kyseisen lomakkeen voi myös täyttää puhelimella. Yhteyden saa meihin toki chatin kautta tai puhelimitse tarvittaessa, jos asian hoito ei onnistu lomakkeen avulla. :smileyhappy:
Kokeilin myös Firefoxilla ja IE:llä, sama juttu. Kyse oli siis Häiriöilmoitus, -> tv-asiat, -> telia-tv
Tein sitten Muu asia -ilmoituksen
Rupesin tutkimaan tätä lomakepohjaa tarkemmin ja huomasin, että Telia.fi -sivulle kirjautuneena tämä lomake ei toimi oikein kuten sanoit, mutta ilman kirjautumista se toimii. Nämä lomakkeet poikkeavat hieman toisistaan riippuen siitä oletko kirjautuneena sisään vaiko et. Laitan viestiä tästä eteenpäin.
Palvelupyyntö kyllä ohjataan oikeaan paikkaan, kun se saapuu käsittelyyn, joten uutta lomaketta ei tarvitse lähteä täyttelemään :smileyhappy:
@SaJoonas kirjoitti:
Rupesin tutkimaaan tätä lomakepohjaa tarkemmin ja huomasin, että Telia.fi -sivulle kirjautuneena tämä lomake ei toimi oikein kuten sanoit, mutta ilman kirjautumista se toimii. Nämä lomakkeet poikkeavat hieman toisistaan riippuen siitä oletko kirjautuneena sisään vaiko et. Laitan viestiä tästä eteenpäin.
Palvelupyyntö kyllä ohjataan oikeaan paikkaan, kun se saapuu käsittelyyn, joten uutta lomaketta ei tarvitse lähteä täyttelemään :smileyhappy:
@SaJoonas, totta! Tuo lomake on virheellinen sisäänkirjautuneilla kuten kuvassa näkyy :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.