Eipä ole itsellä enää ko boksia, mutta kyllähän sen pitäisi toimia jos ko boksi on ollut sinulla käytössä ennenkin, eikä kyseessä ole joku löytö boksi kaapin nurkasta tai tori.fi.. Kokeile resetoida laitteet (boksi ja palv.reititin) jos ei auta niin vikailmoitusta vaan Telialle sitten..
@tilasto kirjoitti:
Eipä ole itsellä enää ko boksia, mutta kyllähän sen pitäisi toimia jos ko boksi on ollut sinulla käytössä ennenkin, eikä kyseessä ole joku löytö boksi kaapin nurkasta tai tori.fi.. Kokeile resetoida laitteet (boksi ja palv.reititin) jos ei auta niin vikailmoitusta vaan Telialle sitten..
Totta, täällä on tuosta aiheesta koostetusti:
https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Kootusti-Telia-TV-palvelun-vikakoodit/m-p/155405
Eiköhän noilla vinkeillä pääse hyvin alkuun :)
Moi.
Suuret kiitokset osallistumistanne keskusteluun ja linkeistänne. Valitettavasti noista linkeistä ei löytynyt apua. Katsotaan, miten tarina etenee.
Silti, nyt olisi haussa käyttäjiä, joilla tuo laite on vielä käytössä ja kaikki tieto; toimiiko se vai ei, jos ei toimi niin mitä tapahtui ja saitteko korjattua tuen kanssa? Olisi nyt erittäin mielenkiintoista kuulla tapahtumia, miten hommat etenivät näissä tapauksissa. Myös tieto siitä, onko Telialta / Telia-Soneralta / Soneralta tullut infoa, että nyt vaihdettava se Arrikseen, on erittäin tervetullut.
Ystävällisesti,
//H
Tämä päättyi niin, että viikonlopun jälkeen sain puhelimen päähän soittopyynnön avulla henkilön, joka pystyi tekemään päätöksen, että Motorola VIP 1963 lyödään postiin heillepäin ja minulle tulee Arrikseen kiintolevy veloituksetta. Tämä siis siksi, että maksoin ammoin premium hinnan tuota Motorolasta ja paikallisesta tallennusmahdollisuudesta. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Muuten, tällä hetkellä tiedoissani Omien Sivujen kautta näkyy Arris päälaitteena.
-H-