Skip to main content

Oon yrittäny seuraa sarjaa sekä mobiili- että kotiteliatv:n kautta.

S0203 ei ollutkaan sama jakso molemmissa!

Kummasta nyt sitten puuttuu jakso?

Moro tokel.

 

Millä laitteella käytät sovellusta kun testattiin tuossa ja testipenkissä oli samat jaksot?


iPad, iOS11 ja sitten haluut kotiteliatv-boksin mallin? Arris VIP2853.


Tehdään tuosta vikailmoitus tutkintaan.

 

Käsi pystyyn virheen merkiksi kun kollega oli tarkistanut tilanteen HBO:n puolelta kun sai minulta vajaat tiedot. 

 

Eli ongelma on toistettavissa myös meidän testipenkissä. Siksi kysyin sovelluksen laitetietoja koska lähetykset vaihtelevat laitealustejen välillä toisin kun meidän digiboksi-palvelussa. 


Hyvin te vedätte!

Kiitoksia vauhdintäyteisestä asiakaspalvelusta.


Vastaa