Tuli hankittua sitten tuo Telian uusi kiinalainen digiboksi ja minulla on tilattuna mm. “MTV katsomo+ Urheilu ja kanavapaketti+ V Premium”, mutta Katsomo+ ja Urheilu suoratoisto ei toimi vaan se infoaa “päivitä kanavapaketti” 37€/kk. Olen soittanut tästä kolme kertaa asiakaspalveluun, mutta en ole saanut siihen sellaisia ohjeita heiltä keneltäkään joilla ongelma korjautuisi? Kotikonstit on tehty, piohoja revitty irti kaikista ko.laitteista, reititin buutattu, nettinopeus 1000Megaa ei auta joten ongelman täytyy olla Telian päässä. Uskoni Telialaisten ammattitaitoon kyllä horjuu pahasti, tänään yritin vielä Chatista kysyä neuvoo mutta siellä väitettiin että minulla ei tilauksessa urheilu kanavista vaikka olen katsonut jalkapallon euroliigoja ja formuloita ainakin 10 vuotta kanavilta ja maksan paketista 70€/kk sekä tilaukseni näkyy myös Telian omilla sivuillani…..se keskustelu ei kauan kestänyt…….pohjanoteeraus ammattitaidosta. Kyselenpä täältä moderaattorilta voisiko hän etsiä tähän ratkaisua Telian ammattilaisilta.
Pääsemättä tarkistamaan tilaustasi, sen tilaa ja muutosta MTV Katsomoksi ehdotan, että katsoisit tämän kirjoittamamme ohjeen josko siitä olisi tilanteeseen näin sunnuntai-iltana ensiapua.
Jos sinulla on käytössä DV8919-digiboksi, ja tilattuna kanavapaketteja, jotka sisältävät urheilua, voit katsoa esim. jalkapalloa joko digiboksin ohjelmaoppaan tai Urheilu-vaiikon ( vasemmalla ) kautta. Olet tällöin Telian kanavapakettiasiakas. Kanavapakettiasiakkaille siirtyminen CMoren suoratoistopalvelusta MTV Katsomo suoratoistopalveluun tapahtuu 1.12.-15.12. välisenä aikana. 1.12. jälkeen tulee sähköpostitse ohjeet MTV Katsomon aktivoimiseksi. CMoren suoratoistopalvelu toimii aina 15.12. asti. Eli kanavapakettiasiakkkaat eivät vielä voi aktivoida MTV Katsomo suoratoistopalvelua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.