Skip to main content

Kummastelen taas kerran samaa kuin viime, edellis, sitä edellis jne. vuonna, että miksei vieläkään esim. otsikon kanavapakettia voi tilata heti kerralla haluamakseen ajaksi, vaan vain 'toistaiseksi' tai 'vähintään vuodeksi'?

 

Nyt, kun/jos haluan kanavapaketin Jääkiekon MM-kisojen ajaksi, pitää paketti heti tilaamisen jälkeen erikseen perua ekan kk.n jälkeen ja tukkia muutenkin ahdinkoiset linjat, kun ilmeisesti chatissäkään "ei voi" tuota perumista tehdä.  Tää touhu on kyllä edelleen täysin kivikautista meininkiä... :(


@IlariJR kirjoitti:

Sivuiltamme löytyy nykyään myös sähköpostiosoite, johon voi halutessaan laittaa viestiä.


Kyllä tuo konsernin sähköpostiosoite tuolla on ollut aika pitkään.. Epäilen vahvasti, että asiakaspalvelu tuota laatikkoa lukee. Itse en tuolta ainakaan ikinä vastausta pariin viestiini saanut, sen sijaan tuosta osoitteesta jonka itse mainitsin aiemmin olen vastauksia saanut.


Viestit menevät tuota kautta samaan paikkaan. Usein viesteistä kuitenkin puuttuu oleellisia tietoja tai asiakas pitää tunnistaa ennen asian käsittelyä, joten suuri osa yhteydenotoista joudutaan hoitamaan soittamalla. Juuri tämän vuoksi palvelupyyntö tai chat on parempi kanava kirjalliseen asiointiin. Oletko huomannut onko meiltä pirauteltu sinulle päin tai olisiko vastaus mennyt roskapostikansioon?



@IlariJR kirjoitti:

Viestit menevät tuota kautta samaan paikkaan. Usein viesteistä kuitenkin puuttuu oleellisia tietoja tai asiakas pitää tunnistaa ennen asian käsittelyä, joten suuri osa yhteydenotoista joudutaan hoitamaan soittamalla. Juuri tämän vuoksi palvelupyyntö tai chat on parempi kanava kirjalliseen asiointiin. Oletko huomannut onko meiltä pirauteltu sinulle päin tai olisiko vastaus mennyt roskapostikansioon?


Näin itsekin totesin ja olen samaa mieltä.

 

Jos minua tarkoitat niin ei ole soiteltu eikä vastaus ole mennyt roskapostikansioon, koska koko toimialue on sallittujen lähettäjien luettelossa. Asiani ei ole enään ajankohtainen, se on hoidettu soittamalla.


Okei, vaikea sanoa miksi vastausta ei ole kuulunut. Hyvä, että asia on kuitenkin saatu hoidettua.


Vastaa