Skip to main content

Vaihdoin vanhan Motorollan digiboksin uuteen Arris VIP 4302W malliin, samalla vaihdoin vanhan puhelinpistokkeen kautta tulevan laajakaistan TV-kaapelin kautta tulevaan ja siihen kaapelimodemi. Samalla tuli uusi tili TV-palvelulle.

 

Nyt huomasin että mm. Nelonen, Jim ja Hero-kanavat eivät enää näy normaalisti kanavia selaillessa kuten ennen ja kokonaan oli poistunut vapaiden kanavien HD versiot.

 

Hassua oli se että aluksi uudella tilillä näkyi myös vanhat nauhoitukset, mutta ne hävisivät ensimmäisen vuorokauden aikana.

 

Saako nämä kadonneet kanavat jotenkin näkymään, vai onko asia vain niin että palvelu yksinkertaisesti huononi?

Tähän nelosen livenä näkymiseen (tai näkymättömyyteen) taitaa olla turha odottaa muutosta? Itse hommasin vasta boxin, ka tämä tuli yllätyksenä... ne siis ei näy, vaikka olisi Telian mobiililaajakaista? Vai vaatiiko se kiinteän yhteyden... sellaista ei tänne Telialta saa.


Hei @Sawez ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Juu ei näy vielä livenä vaikka on Telian mobiililaajakaista. Kiinteällä näkyisi, itsellä sama homma.



Toivottavasti saataisiin pian sopimus aikaiseksi että näkyisi.


Uutena asiakkaana ihmetyttää miksi nelosen kanavat eivät näy, jos ei laita nauhoituksia päälle. Asun kerrostalossa, jossa on telian valokuituyhteys ja minulla on nyt käytössä Telia-tv digiboksi. Olisi mukava kuulla miksi tällä yhdistelmällä nelosen kanavat eivät näy, ettei heti tarvitsisi vaihtaa takaisin Elisan asiakkaaksi?


Hei @Jaakkois ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Sinulla taitaa olla nyt digiboksissa aiptv asetukset tai ohjelmisto, siinä pitää tallentaa nelosen kanavat ennenkuin niitä voi katsoa.



Suosittelen että resetoit digiboksin, jolloin siihen saadaan IPTV ohjelmisto. 



Täältä lopusta löytyy ohjeet digiboksin resetointiin : https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/kaytto-ja-tilanteet-tv?gclid=Cj0KCQjw2K3rBRDiARIsAOFSW_4sK-L5zDlkbAiP8xe45q0pflO3fM7ea4zLko7gLe2pIC5Sxg0Wo6kaAshmEALw_wcB


Kiitoksia @kiisseli67 vinkeistä, mutta digiboksin resetoinnilla ei ollut mitään vaikutusta ts. Nelosen kanavat eivät vieläkään näy ilman, että tallentaisin ohjelman. 



@Jaakkois@  kirjoitti:


Kiitoksia @kiisseli67 vinkeistä, mutta digiboksin resetoinnilla ei ollut mitään vaikutusta ts. Nelosen kanavat eivät vieläkään näy ilman, että tallentaisin ohjelman. 






Onhan sinulla Telian palvelureititin käytössä?



 



Täällä lisää asiasta : https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/kayttoonotto-4302W


Kiitos @kiisseli67   nyt alkoi boksi pelittämään normaaliin tapaan. (y) 


Jabadabaduu, nyt näkyy Nelosen kanavat digiboksilla suoraan ilman tallentamista. Tänään oli tullut digiboksille uusi ohjelmisto. Tämä on suuri juttu meille, joilla on vain mobiililaajakaista käytettävänä ?



@kiisseli67@  kirjoitti:

Jabadabaduu, nyt näkyy Nelosen kanavat digiboksilla suoraan ilman tallentamista. Tänään oli tullut digiboksille uusi ohjelmisto. Tämä on suuri juttu meille, joilla on vain mobiililaajakaista käytettävänä ?


No ei meillä näy vaikka päivitin boxin...?



@Sawez@  kirjoitti:



@kiisseli67@  kirjoitti:


Jabadabaduu, nyt näkyy Nelosen kanavat digiboksilla suoraan ilman tallentamista. Tänään oli tullut digiboksille uusi ohjelmisto. Tämä on suuri juttu meille, joilla on vain mobiililaajakaista käytettävänä ?






No ei meillä näy vaikka päivitin boxin...?






Näkyikö että on uusi ohjelmisto saatavissa?



Meillä on Telian yhteys kotiin mobiilinetti ja Arris VIP 4302 digiboksi.


 




@kiisseli67@  kirjoitti:



@Sawez@  kirjoitti:



@kiisseli67@  kirjoitti:


Jabadabaduu, nyt näkyy Nelosen kanavat digiboksilla suoraan ilman tallentamista. Tänään oli tullut digiboksille uusi ohjelmisto. Tämä on suuri juttu meille, joilla on vain mobiililaajakaista käytettävänä ?






No ei meillä näy vaikka päivitin boxin...?






Näkyikö että on uusi ohjelmisto saatavissa?



Meillä on Telian yhteys kotiin mobiilinetti ja Arris VIP 4302 digiboksi.






Joo, ja tosiaan päivitin. Olin aspaan yhteydessä ja nyt ongelma taitaa olla se, että nettiyhteys on Elisalta. Toimii siis muuten, mutta nelonen ei tuu suorana.



 



Edit ReOlivia: Korjattu lainaus kohdilleen


@Sawez  kirjoitti:









Joo, ja tosiaan päivitin. Olin aspaan yhteydessä ja nyt ongelma taitaa olla se, että nettiyhteys on Elisalta. Toimii siis muuten, mutta nelonen ei tuu suorana.






 






Ahaa, jospa se myöhemmin toimisi myös muilla laajakaistoilla ?



 



Edit. Eipä taida toimia ?



 



Sopimussyistä kanavat näkyvät ainoastaan Telian nettiyhteydellä. Jos sinulla ei ole Telian nettiyhteyttä, voit silti tallentaa kanavia ja katsoa tallennetta tallennuspalvelun avulla.



Koskien siis Nelosen kanavia, kun on käytössä Telian digiboksi.



 



Edit ReOlivia: Lyhennetty lainausta


Vastaa