Moikka @Saukkoliina ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!
Onpas se nyt erikoista, että asia ei ole selvinnyt useista yhteydenotoista huolimatta. Tästä en toki asiakastietoihin pääse käsiksi, mutta teen nyt oletuksia tämän sinun tarinan pohjalta ja yritän auttaa.
Ensiksi varmistaisin, että onhan sinulla digiboksille syötetty käyttäjätunnus muotoa 000 ja muita numeroita perässä? Jos näin, niin sitten alla oleva ohjeistus auttanee asiassa. Jos käyttäjätunnus on sähköpostiosoite, niin silloin nelosen kanavat toimivat vain tallennuspalvelun kautta, kuten kuvasitkin.
Ohjeistus tilanteen ratkaisemiseksi
1. Ota digiboksin virtajohto irti
2. Resetoi reititin
- Tehdasasetusten palauttaminen tapahtuu painamalla Reset-nappia noin 10 sekunnin ajan ja vapauttamalla painike. Jos resetointi onnistui, syttyy Status-valo oranssiksi/punaiseksi ja tämän jälkeen laitteen kaikki valot välähtävät kerran. Muussa tapauksessa resetointi ei onnistunut.
3. Liitä digiboksi väliaikaisesti verkkokaapelilla reitittimen LAN1 porttiin
4. Laita digiboksin virtajohto paikoilleen
5. Kirjaudu Telia TV -digiboksille 000 alkuisella käyttäjätunnuksella
Tämän jälkeen homma pitäisi olla kunnossa.
Saiko tästä ohjeistuksesta selkoa tai oliko tästä apua ongelmaan?
Käyttäjätunnuksena on sähköpostiosoite. Miten tuollaisen 000-alkuisen tunnuksen saa? Erikseen vielä kysyin puhelimessa, että näkyyhän kanavat livenä niin luvattiin että näkyy. On melkoista säätöä nämä teidän systeemit nykyään, nyt on jo 3 eri Telia-tunnusta käytössä (sovellukseen, digiboxiin ja hybridiin) eikä vieläkään ole siis oikeat? Miksi ei voi aktivoida kaikkia yhden tunnuksen alle?
Jotain erikoista tässä nyt on, joka vaatii tarkistusta. Täällä Yhteisössä emme pääse katselemaan asiakastietojasi, joten olethan vielä yhteydessä esim. chatin kautta niin katsotaan nuo tilit kuntoon?