Skip to main content

Moi,

Netflixin sovellus on viime aikoina muuttunut käyttökelvottomaksi. Toistettaessa sisältöä, alkaa äänet pyöriä heti, mutta kuvan lataus pyörii pitkään. Lopuksi kun kuva latautuu, niinääni kulkee sen latausajan verran edellä. Ei oikein viitsi katsella mitään 30 sekunnin synkkaeron kanssa. Löytyisiköhän tähän jotain ratkaisua?

 

----

Muokkaus HannaMarikaL: Poistettu allekirjoitus

Moi,

Netflixin sovellus on viime aikoina muuttunut käyttökelvottomaksi. Toistettaessa sisältöä, alkaa äänet pyöriä heti, mutta kuvan lataus pyörii pitkään. Lopuksi kun kuva latautuu, niinääni kulkee sen latausajan verran edellä. Ei oikein viitsi katsella mitään 30 sekunnin synkkaeron kanssa. Löytyisiköhän tähän jotain ratkaisua?

Koetatko katsella Netflix-sovelluksesta sisältöä uudella DV8919-boksilla vai Arriksen 4302 boksilla?

Oletko ehtinyt kokeilla sovelluksen uudelleen asennusta laitteelle?


Moi,

Kyseessä on DV8919-boksi. Tälle boksille näyttää tuo Netfix olevan asennettuna valmiina, joten siitä voi vain poistaa päivitykset. Se ei auttanut. Nyt kun tarkemmin muistelen, niin ongelma taisi alkaa edellisen boksin päivityksen mukana.

Nykyiset versiotiedot:

Firmware 10.3.75

Versio 10

Kernel 4.9.180

EDIT: Testasin samalla PS4:llä katsoa samoja sisältöjä, ja ne toimivat kyllä moitteetta.


Ongelma ei siis kuulosta johtuvan yhteydestä kun samassa yhteydessä Netflix toimii normaalisti toisella laitteella. Tiketöin nyt tuon ongelman ja koetataan saada demottua tämä ongelma. Suosittelen kuitenkin sinua jättämään aiheesta häiriöilmoituksen, jotta voimme tarkemmin tutkia boksille tulevaa yhteyttä ja sen asetuksia.

Tietenkin olisi vielä hyvä testata vaikuttaako ongelmaan boksin/telkkarin ääniasetusten muuttaminen tai ulkoisen kaiuttimen/soundbar irroittaminen. 


Tietenkin olisi vielä hyvä testata vaikuttaako ongelmaan boksin/telkkarin ääniasetusten muuttaminen tai ulkoisen kaiuttimen/soundbar irroittaminen. 

Minulla ei ole mitään erillisiä kaiuttimia käytössä. pelkästään television omat sisäiset kaiuttimet.

 


Minulla ei ole mitään erillisiä kaiuttimia käytössä. pelkästään television omat sisäiset kaiuttimet.

 

Aivan, no siitä huolimatta kannattaa käydä tekemässä häiriöilmoitus telia.fi -sivujen kautta niin päästään tarkemmin tutkimaan asiaa. Kirjaudu siis sivustolle esimerkiksi verkkopankkitunnuksellasi, valitse liittymä josta on kyse ja sieltä pääset sitten tekemään häiriöilmoituksen ja kuvailemaan ongelmaa tarkemmin. 


Vastaa