Moikka. Elikkä oon nyt yrittäny kolmella eri sähköpostiosoitteella ja useamman kerran jokaisella luoda Sonera viihde netti- ja mobiilitunnuksia, mutta en saa sähköpostiviestiä ollenkaan mailiini. Muuten kaikki sujuu hyvin, mutta kun tulee ilmoitus että aktivointiviesti on lähetetty sähköpostiini ja menen katsomaan mailin, viestiä ei ole. Ei roskapostissa, poistetuissa viesteissä tai muuallakaan. Mikä siis neuvoksi? Minä olen siis Sonera viihde asiakas jo ja olen omien sivujen kautta yrittänyt tätä.
Sivu 1 / 1
Moikka @SakkeusH ja tervetuloa mukaan Klaaniin!
No jopas kuulostaa erikoiselta.
Varmaankin helpoin tie selvittää tätä on olla yhteydessä meidän aspaan, esimerkiksi Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) kautta.
Siellä voi sitten asiakaspalvelija tarkistaa kaikki tiedot, tehdä mahdollisesti jotain korjauksia ja kytkeä sinulle palvelun voimaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.