Kokeile myös palauttaa modeemi tehdasasetuksille, paina modeemin takana olevaa nappia muutaman sekunnin pohjassa, tai paina nuppineulan kanssa modeemin takana olevaa reikää muutaman sekunnin, modeemista menee valot pimeäksi ja modeemin palautuu tehdasasetuksille.
Jos tämä ei auta niin tee Omilla Sivuilla vikailmoitus, Omilla Sivuilla voit myös olla chat yhteydessä asiakaspalveluun 24/7.
Ilmeisesti sinulla on käytössä ADSL laajakaista? Onkos siellä sinun asunnossa useampaa puhelinpistoketta, mistä voisi myös testailla yhteyden toimivuutta? Sammuuko modeemista mitä valoja, kun yhteys katkeaa?
Samoja ongelmia täällä. Netti hidastelee ja pätkii koko ajan.
Vikailmoituksia tehty mutta enää en jaksa edes niitäkään tehdä koska kuulemma mitään vikaa ei ole.
Miten saan purettua Sonera Viihde sopimuksen ja lopetettua tämän pelleilyn?
@wolle74 Nyt pitäisi melkeinpä päästä näkemään nuo vikailmoitukset, jotta pääsisi asiaan paremmin kiinni. Jos itse kaistasta ei ole vikaa löytynyt, onko laitteita tai talon sisäverkkoa tarkistettu?
Jotta asia etenisi, ole yhteydessä Asiakaspalveluun joko soittamalla p. 020017000, tai Omien Sivujen chatin kautta.
Jahas. Intenon boottaus auttoi. Elokuva silti pätkii (Snatch Neloselta).
Mikä netti sinulla on @juhuri ?
Ainakin minulla laajakaista toiminut loistavasti Turussa, Sonera Valokuitu 100/100
Pari iltaa tuo temppuili, nyt taas ihan ok, joten unohtui tämän palstan seuraaminen hetkeksi :)
Sonera ADSL 24mb (käytännössä 15mb)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.