Skip to main content

Nyt kun jatkuva tallennus ei toimi (eikä ohjelmaopas, eikä yhteydenottolomake, eikä chatistä saa mitään järkevää apua) - enkä katso telkkariohjelmia muuta kuin tallennuksen kautta, niin osaisiko joku täällä auttaa tällaisessa tilanteessa. Olen valitettavasti Telia-palvelussa kiinni vielä yli vuoden... netti saa jäädä, mutta tv-palvelu loppuu heti määräaikaisuuden jälkeen.

 

Käytössä on siis:

Telia TV digiboksi laajakaistalla (Arris VIP4302 digiboxi ja Technicolor TG799 reititin) ja verkkotallennus. Ja taloyhtiönetti parannetulla nopeudella. 

 

Lisäksi on vielä jemmassa vanha Handan CV-7700 PVR tallentava digiboksi.

 

Toimiiko tuo Handanin boksi nyt jotenkin tän Telia-TV:n kanssa, niin että en käyttäisi verkkotallennusta vaan tallentaisin tuohon Handaniin? Miten siinä tapauksessa kytken nämä kaikki yhteen? 

Hei @Tallentaja ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Ei taida onnistua tallentaminen Handanin boksille, kun pitää olla Telian kovalevy Telian digiboksiin.



Täällä enemmän tallennuksesta : https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/tallennuspalvelu


Kiitos kommentistasi :) 

 

Minulla on siis tuo verkkotallennus käytössä, tai kuten tiedotteessa sanotaan: "Telia TV digiboksin Verkkotallennus päivittyi uuteen 1.7.2018. Sen tilalle tuli monipuolinen Tallennuspalvelu". En kyllä kuitenkaan ymmärrä tuosta tekstistä, että mikä käytännössä on muuttunut.. Hinta on noussut, mutta tuo jatkuva tallennus ei toimi. Tuo Telian kovalevy varmaankin maksaa jotakin vielä lisää? Ja toimiiko senkään kanssa tuo jatkuva tallennus?

 

Haluan siis katsoa ohjelmat telkkarista, silloin kun itselläni on aikaa (eli kaikki katsomani ohjelmat tallennettuina). Muuta en tarvitsisi... mutta nyt siis ei "voi" katsoa telkkaria kun (jatkuva) tallennus ei toimi. 


Laitoin kysymyksesi eteenpäin Telialle, jos voisivat valaista asiaa lisää :smileywink:


@Tallentaja, etätallennussivun avaamisessa ja toistuvaistallennuksissa on tosiaan tällä hetkellä vikaa, mutta sitä korjataan kuumeisesti.

 

Kovalevytallennus on lisämaksullinen ominaisuus. Myös kovalevylle voi tallentaa jatkuvia tallennuksia, mutta tallennus tapahtuu saman sivun kautta kuin verkkotallennus eli juuri tällä hetkellä se ei onnistu. Digiboksista voi kuitenkin ajastaa tallennuksia kanavan ja kellonajan perusteella tallentamaan joko päivittäin tai viikoittain. Lisätietoa täällä.


Kiitoksia kommenteista.

 

Jää kyllä tuo maksullinen kovalevy hankkimatta, jos kerran siitä ei käytännössä mitään hyötyä ole. 

 

Enkä kyllä saa digiboksilta tallennettua mitään toistuvasti - ainoa vaihtoehto on yhden kerran tallennus, on sitten kyseessä tällä hetkellä tuleva ohjelma tai myöhemmin tuleva. Tallennuksen muokkaus -kohdassakin on vaihtoehtoina vain "Muokkaa nimeä" tai "Lukitse tallennus", eikä päivittäin/viikottain vaihtoehtoa ole.  

 

Näyttäisi muuten ohjelmaopas ja tallennus sitä kautta toimivan taas - mutta jäi nyt sitten viikon ohjelmat katsomatta...


Tuo toistuvaistallennus (päivittäin / viikottain) on ainoastaan mahdollista kovalevyn hankkimisen jälkeen. Jos laitteessa ei kovaleyvä ole niin ainoat muokkausmahdollisuudet tallenteelle ovat juuri nämä sinun kerotomasi "lukitus" ja "muokkaa nimeä".

 

Ohjelmaopas / tallennus on tällä hetkellä kunnossa jälleen ja valvotaankin sen toimintaa nyt herkästi edelleen. Toistuvaistallennuksia pääsee taas asettamaan www.telia.fi/tallennus osoitteen kautta.


Vastaa