Kiitos huomiosta. Tämä on meillä tiedossa oleva häiriö, ja se on myöskin korjauksessa.
Milloin tämä korjaantuu? Saako tilaajat hyvitystä ostetun palvelun toimimattomuudesta? Kohta jo puoli kuukautta!!
Milloin tämä korjaantuu? Saako tilaajat hyvitystä ostetun palvelun toimimattomuudesta? Kohta jo puoli kuukautta!!
Näyttäisi siltä, että häiriö on saatu juuri tänään korjatuksi. Ongelman on voinut myös aiemmin kiertää hetkellisesti laitteen virroitta käyttämisellä. Mitä tulee tuohon hyvitykseen, niin katsomme hyvitykset aina tapauskohtaisesti asiakaspalvelussa. Jos siis tahdot mahdollisia hyvityksiä, niin suosittelen ottamaan asiakaspalveluumme yhteyttä.
Ei ole korjaantunut;
Eiköhän oikea hako näissä ole kuluttajaraviranomainen!
Aivan totta, oikeassa olet siinä että tämä häiriö on edelleen päällä ettei Arris -boksilla ole mahdollista katsoa tallennetta, jos ohjelmasta on tulossa uusinta myöhemmin. Pahoittelen kovasti ja harmillisen kauan korjauksessa on mennyt, se on myönnettävä. Tätä on nyt kiirehditty ja tavoitteena saada toiminne kuntoon mahdollisimman pian.
Kiitämme! Taitaa nyt peittää! Kaksi viikkoa siinä meni