Skip to main content

Olisin tilannut Telian uuden digiboksin, mutta tilausvaiheessa tulee ilmoitus: Tilausta ei voi jatkaa verkkokaupassa, koska sinulla todennäköisesti on jo tilattuna ostoskorisi sisältö. Tarkista ostoskorisi sisältö tai kirjaudu Minun Teliaan tarkistaaksesi voimassa olevat tilauksesi.

 

Johtuuko tämä jotenkin siitä, että  minulla on edelleen käytössä Telian TV:n vanha boksi?

Tilanne johtunee juurikin siitä, että sinulla on jo Telia Play -palvelu, johon sen sijaan, että hankkisit sitä uutena tilauksena, olet ennemminkin vaihtamassa siihen boksia. Tällaisessa tapauksessa kannattaa olla yhteydessä Minun Telia chatin kautta suoraan asiakaspalveluun. Sitä kautta voimme tilata sinulle uuden boksin ja varmistua, että kokonaisuus säilyy ehyenä.