Olisin tilannut Telian uuden digiboksin, mutta tilausvaiheessa tulee ilmoitus: Tilausta ei voi jatkaa verkkokaupassa, koska sinulla todennäköisesti on jo tilattuna ostoskorisi sisältö. Tarkista ostoskorisi sisältö tai kirjaudu Minun Teliaan tarkistaaksesi voimassa olevat tilauksesi.
Johtuuko tämä jotenkin siitä, että minulla on edelleen käytössä Telian TV:n vanha boksi?
Ratkaisu jäseneltä AaTanja
Tilanne johtunee juurikin siitä, että sinulla on jo Telia Play -palvelu, johon sen sijaan, että hankkisit sitä uutena tilauksena, olet ennemminkin vaihtamassa siihen boksia. Tällaisessa tapauksessa kannattaa olla yhteydessä Minun Telia chatin kautta suoraan asiakaspalveluun. Sitä kautta voimme tilata sinulle uuden boksin ja varmistua, että kokonaisuus säilyy ehyenä.
Tämä aihe on suljettu kommenteilta.
Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.
Tilanne johtunee juurikin siitä, että sinulla on jo Telia Play -palvelu, johon sen sijaan, että hankkisit sitä uutena tilauksena, olet ennemminkin vaihtamassa siihen boksia. Tällaisessa tapauksessa kannattaa olla yhteydessä Minun Telia chatin kautta suoraan asiakaspalveluun. Sitä kautta voimme tilata sinulle uuden boksin ja varmistua, että kokonaisuus säilyy ehyenä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ja kysy Yhteisöltä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.