Skip to main content

Jälleen ongelma tuon surullisen kuuluisan sovelluksen kanssa.

Tällä kertaa sovellus on tyystin toimimaton. Boksi herjaa virhekoodista 714, ja ennen uudelleenkäynnistysyritystäkään ei suostunut näyttämään edes levytallenteita. Verkkosovellus ei niinikään toimi, vaan herjaa voimassaolemattomasta kanavapaketista. Kun katson tilauksiani omilta sivulta “Hallinnoi tilausta” sovelluksen kautta, näen ilmoitukset “ Tilauksesi käsittely on kesken. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana. “  Mun historia palvelussa alkaa vuodesta 2015, joten turhaa kiirettä ei tunnuta pitävän.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Moi @keskone ! Boksin herja viittaisi viimeviikkoiseen häiriötilanteeseen, jonka tulisi korjaantua ottamalla digiboksin virtapiuha irti minuutin ajaksi ja kytkeä sitten takaisin kiinni. 

Telia Play -sovelluksen tilanne vaikuttaisi siltä, että sovellukseen olisi kirjauduttu sellaisella tilillä, jolle ei ole tilattu kanavapakettia. Näin yleensä käy, jos epähuomiossa kirjautuu ns. “tyhjällä” tunnuksella sovellukseen. 

Asiakaspalvelu pystyy tarkistamaan tuon avoinna olevan tilauksen sekä tunnuksen tilanteen ja mikä siellä ylipäätänsä hiertää. Asiakastietojen kera pystyvät muutenkin katsomaan tilanteen tarkemmin.
 


Ei tarvitse  enää ihmetellä. Telia oli vaan katkaissut lankaliittymäni jo, vaikka siitä ei ole tullutkaan ilmoitusta. Myös nuo palvelut on suljettu, vaikka puhelimessa “asiakaspalvelija” sanoi että lankaliittymäni (hypridilaajakaistassa) olisi toiminnassa vielä tammikuun loppuun, eikä niiden sulkemisesta ole myöskään minkäänlaista ennakkoilmoitusta tullut. Ilmoituksessa oli vain tuon hybridiliittymän mobiilinumero erikseen mainittuna. ...että näin.

 


Ei tarvitse  enää ihmetellä. Telia oli vaan katkaissut lankaliittymäni jo, vaikka siitä ei ole tullutkaan ilmoitusta. Myös nuo palvelut on suljettu, vaikka puhelimessa “asiakaspalvelija” sanoi että lankaliittymäni (hypridilaajakaistassa) olisi toiminnassa vielä tammikuun loppuun, eikä niiden sulkemisesta ole myöskään minkäänlaista ennakkoilmoitusta tullut. Ilmoituksessa oli vain tuon hybridiliittymän mobiilinumero erikseen mainittuna. ...että näin.

 

Kans aikanani löysässä hirressä roikuin tuon epätietoisuuden ja epävarmuuden kanssa kun oli tuo hybridilaajakaista. Jos asiakaspalvelusta kysyi, sai satunnaisesti erilaista tietoa siitä liittymän jatkumisesta ja irtisanomisesta. Joku sanoi että ennakkoilmoitus tulee kolme kuukautta etukäteen, eipä näköjään oo voinu luottaa jos noin sulla käyny..
Onneksi sain irtisanoa itse moisen hirvityksen kesän lopulla, elokuusta asti ollut sitten Telian kilpailijan valokuitu🤣 


Vastaa