Skip to main content
Ratkaisu

Ongelmia Telia Play tallenna ja katso -ominaisuudessa

  • March 13, 2024
  • 1 kommentti
  • 295 katselukertaa


Tää ongelma ollut jo pitkään varmaan vuoden ja ei telia ole saanut ratkaisua siihen tai sit se on mennyt ohi, osassa kanavissa telia tv didiboxissa tulee kun menee tv puolelle esim kolmoselle että tallenna ja katso taitaa olla koko kanavanippu kun taas muissa tv kanavat toimii normaalisti.

Onko kellään ratkaisua tähän. Digiboxi nollattu, asetukset katsottu. Valikosta käynnistetty uudestaan. Netti toimii normaalisti. Ei vaan vikaa löydy mistään. On verkkokaapelilla ja ilman

----

Muokkaus Merja_J: Muokkasin otsikkoa "Telia Tv" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.

Ratkaisu jäseneltä KaPetri


Tää ongelma ollut jo pitkään varmaan vuoden ja ei telia ole saanut ratkaisua siihen tai sit se on mennyt ohi, osassa kanavissa telia tv didiboxissa tulee kun menee tv puolelle esim kolmoselle että tallenna ja katso taitaa olla koko kanavanippu kun taas muissa tv kanavat toimii normaalisti.

Onko kellään ratkaisua tähän. Digiboxi nollattu, asetukset katsottu. Valikosta käynnistetty uudestaan. Netti toimii normaalisti. Ei vaan vikaa löydy mistään. On verkkokaapelilla ja ilman.

Telia Play boksi DV8919 vaatii tallennusta mainoskanavilla, jos boksi ei käytä Telian verkkoyhteyttä. Boksi voi virheellisesti vaatia tallennusta, jos laite ei ole tunnistanut yhteyttä Telian yhteydeksi. 

Suosittelen käynnistämään boksin uudelleen asetukset -valikon kautta ja pitämään Yle 1 kanavaa päällä muutaman minuutin ennen muille kanaville siirtymistä. Mikäli ongelma ei tunnu korjaantuvan tällä toimenpiteellä niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä häiriöilmoituksen jättämistä varten. 

1 kommentti

Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • Ratkaisu
  • March 14, 2024


Tää ongelma ollut jo pitkään varmaan vuoden ja ei telia ole saanut ratkaisua siihen tai sit se on mennyt ohi, osassa kanavissa telia tv didiboxissa tulee kun menee tv puolelle esim kolmoselle että tallenna ja katso taitaa olla koko kanavanippu kun taas muissa tv kanavat toimii normaalisti.

Onko kellään ratkaisua tähän. Digiboxi nollattu, asetukset katsottu. Valikosta käynnistetty uudestaan. Netti toimii normaalisti. Ei vaan vikaa löydy mistään. On verkkokaapelilla ja ilman.

Telia Play boksi DV8919 vaatii tallennusta mainoskanavilla, jos boksi ei käytä Telian verkkoyhteyttä. Boksi voi virheellisesti vaatia tallennusta, jos laite ei ole tunnistanut yhteyttä Telian yhteydeksi. 

Suosittelen käynnistämään boksin uudelleen asetukset -valikon kautta ja pitämään Yle 1 kanavaa päällä muutaman minuutin ennen muille kanaville siirtymistä. Mikäli ongelma ei tunnu korjaantuvan tällä toimenpiteellä niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä häiriöilmoituksen jättämistä varten.