@aikuishuvitus@ kirjoitti:
maksaa pitää tallennuspalvelusta jossa toistuvia ongelmia. ei tänäänkään tallentanu kymmenuutisia.
Tallennuspalvelun ongelmat ovat tiedossamme, ja omalta osaltani pahoittelut että tämä aiheuttaa edelleen murheita. Tiedote tallennusongelmasta löytyy täältä, joten kannattaa ottaa sivu seurantaan. Palvelua kehitetään ja viilaillaan kyllä jatkuvasti ihan asiantuntijoiden voimin. Harmi kyllä kaikkia häiriöitä ei ole vielä saatu ratkaistuksi. Täällä Yhteisössähän on myös TV-palveluiden kehitysketju, jossa Telia TV asiakaskokemustiimiläinen on mukana vastailemassa. Kannattaa sekin ottaa seurantaan ja kirjoittaa sinne huomioita jos tulee jotain vastaan mitä ketjussa ei ole vielä käsitelty.
Olisi jo syytä vakavasti harkita korvausta kaikille tallennuspalvelu asiakkaille.
@Ocxid@ kirjoitti:
Olisi jo syytä vakavasti harkita korvausta kaikille tallennuspalvelu asiakkaille.
Kieltämättä tämän etätallennuksen kanssa on ollut meillä haasteita. Toivottavasti saadaan tallennuspalveluun liittyvät häiriöt mahdollisimman pian korjatuksi.
Tervehdys! Vastahan tämä ongelma on ollut helmikuustakuusta lähtien, Vastaus on aina sama, tiedämme ongelman ja aikomuksemmemme on tehdä asialle jotain. Nytkään etätallennus ei saa edes ohjelmaopasta näkyville. Palvelu on maksullinen, joten aietteko todella tehdä asialle jotain? CK
Huomasin @Caacao73 samaisen häiriön olevan päällä, joten tein tästä ilmoituksen tutkittavaksi. Testasin siis tunnuksillani, eikä näyttänyt kuin valkoista sivua kirjautuneena. Kirjautumatta vielä näkyi ohjelmaopas. Laitetaan korjaukseen.
tuli hiillyttyä, sorry. toimii.
@aikuishuvitus@ kirjoitti:
tuli hiillyttyä, sorry. toimii.
Ei se mitään 🙂> On ymmärrettävää, että tekniset haasteet voi joskus harmittaa kovastikin. Hyvä kuulla, että homma toimii nyt 👍>
tänäänkin meni pilalle kotimainen elokuva kun ääni puuttuu. Kyllä suututtaa. viimeksi meni pilalle
kotimainen elokuva koska tallennus alkoi ainakin puolta tuntia ennen alkua ja loppuosa jäi sitten pois.
Koittakaa nyt korjata tuo äänen puuttuminen. se on harvinaista mutta kun sattuu juuri silloin kun tulee
kotimaista. Pitäis saada alennusta ainakin tallennusmaksusta. Selvittäkää mistä johtuu ettei tallennukseen tule
ääntä. Kiukuttaa todella ! Pitää vielä maksaa tollaisesta. Olette päivän pilaajia !
@aikuishuvitus kirjoitti:
tänäänkin meni pilalle kotimainen elokuva kun ääni puuttuu. Kyllä suututtaa. viimeksi meni pilalle
kotimainen elokuva koska tallennus alkoi ainakin puolta tuntia ennen alkua ja loppuosa jäi sitten pois.
Koittakaa nyt korjata tuo äänen puuttuminen. se on harvinaista mutta kun sattuu juuri silloin kun tulee
kotimaista. Pitäis saada alennusta ainakin tallennusmaksusta. Selvittäkää mistä johtuu ettei tallennukseen tule
ääntä. Kiukuttaa todella ! Pitää vielä maksaa tollaisesta. Olette päivän pilaajia !
Tänään 20.1.2022 Telia TV-palvelussa tapahtui hetkellinen katkos noin klo 14 aikaan. Häiriön vuoksi ohjelmien tallenteissa voi esiintyä ongelmia. Häiriö vaikutti mm MTV3 ja Nelosen ohjelmiin ja tallenteisiin. Olitko elokuvaa tähän aikaan tallentanut tai näiltä kanavilta?
Aloitin tallennuksen noin 13.40. Mutta kanava on YLE 1. Sieltä nää kotimaiset mv elokuvat tulee.
Mutta en jää neuvottomaksi. Minulla on tallentavia DVD-soittimia.
Levy on ja säilyy itsellä, ja jos sen rikkoo/hukkaa, se on oma moka. Huomenna kytken antennidigiboxin tallentimeen.
Vanhas vara pareet !
Edit SannaMKoo: Lisätty kuva suoraan kommenttiin
tuota äänen puuttumista on tapahtunut jo pidemmän aikaa silloin tällöin. onneksi aika harvoin, mutta tänään oli
huono tuuri kun ääni jäi pois SF elokuvasta.
@aikuishuvitus kirjoitti:
tuota äänen puuttumista on tapahtunut jo pidemmän aikaa silloin tällöin. onneksi aika harvoin, mutta tänään oli
huono tuuri kun ääni jäi pois SF elokuvasta.
Tekniikka voi tietysti ajoittain tehdä tepposet, mutta hyvä kuulla että tällainen äänen pois jäänti on kuitenkin harvinaista.
Toki jos tuntuu että tämä alkaa useammin toistumaan, niin laita ihmeessä meille viestiä ja aletaan tutkimaan asiaa lisää!