Skip to main content

Moi kaikki 😸

 

6,99E Discovery + o n mainoksia

Onko 9.99e Discovery + sport mainoksia?’

 

Elisalla on niin ettei mainoksia näy

 

Ja miten voi omilta sivuilta päivitellä tämän?

'

Aurinkoista päivää kaikille 😎

 

--

Muokkaus katjane: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

 

Moi kaikki 😸

 

6,99E Discovery + o n mainoksia

Onko 9.99e Discovery + sport mainoksia?’

 

Elisalla on niin ettei mainoksia näy

 

Ja miten voi omilta sivuilta päivitellä tämän?

'

Aurinkoista päivää kaikille 😎

 

Onko sinulla siis tällä hetkellä käytössäsi Telia TV:n kautta tilattu Discovery+ -kanavapaketti ja siellä tulee mainoksia, ja halusitko vaihtaa pakettisi Discovety+ Sport -pakettiin? 

Kiitos ja samoin myös, aurinkoa päivääsi! 😍


Mä lopetin tilaukseni, kun aspi sanoi ettei Telialla ole mahd. Saada Discoveryä mitään ilman mainoksia

 

Otin suoraan Dc. Omilta sivuilta sitten


Mä lopetin tilaukseni, kun aspi sanoi ettei Telialla ole mahd. Saada Discoveryä mitään ilman mainoksia

 

Otin suoraan Dc. Omilta sivuilta sitten

Meillä on siis myynnissä Discoveryn suoratoistopalvelut Discovery+ ja Discovery+ Sport ja ne ovat Discoverylta tilattavien pakettien kanssa täysin identtiset. Kummassakaan paketissa ei ole mainoksia.

Nyt ei ilmeisesti ole asiakaspalvelulla ollut ihan tietoa aiheesta, jos ovat sanoneet ettei suoratoistopalvelua saa meiltä ilman mainoksia. Kyseessä on siis täsmälleen samat paketit kuin jos tilaisit ne suoraa Discoverylta. 

 


Varmasti kannattaa aspiin ilmotella.

Hyvin töykeä muutenkin. 

 

Kun sanoin kiitos ja näkemiin, tämä Kirsti nakkas linjat kiinni😬😹😹

 

Pistin palautesivulta heti viestin


Varmasti kannattaa aspiin ilmotella.

Hyvin töykeä muutenkin. 

 

Kun sanoin kiitos ja näkemiin, tämä Kirsti nakkas linjat kiinni😬😹😹

 

Pistin palautesivulta heti viestin


Tätä kannattaa ilmeisesti nyt vielä tarkentaa asiakasneuvojille, jos ja kun siellä epäselvyyttä on. Kiitos että nostit asian esille. Ja hyvä jos olet laittanut palautetta, näin kannattaa ehdottomasti tehdä. Kun palautteen jättää kirjautuneena niin silloin puhelun jäljillekin päästään aina helpommin. 


Varmasti kannattaa aspiin ilmotella.

Hyvin töykeä muutenkin. 

 

Kun sanoin kiitos ja näkemiin, tämä Kirsti nakkas linjat kiinni😬😹😹

 

Pistin palautesivulta heti viestin


Tätä kannattaa ilmeisesti nyt vielä tarkentaa asiakasneuvojille, jos ja kun siellä epäselvyyttä on. Kiitos että nostit asian esille. Ja hyvä jos olet laittanut palautetta, näin kannattaa ehdottomasti tehdä. Kun palautteen jättää kirjautuneena niin silloin puhelun jäljillekin päästään aina helpommin. 

^ Hieman kuulostaa jopa siltä, etteikö olisi peräti sama “asiakaspalvelija” asialla, kuin tässä tapauksessa (viestiketju luotu 14.6.2023):

Eli jonkinasteista lottoilmiötä asiakaspalvelun tason suhteen…?

lOmalla kohdallani on kuitenkin toistaiseksi käynyt hyvä tuuri. 👍]