Mitä hemmettiä? MTV ym näkyvät vain tallenteina. Korjaantuuko vika pian vai alanko suunnitella vaihtoa toiselle operaattorille. Ja takuulla kannustan muitakin tekemään niin. Yli 25-vuotinen Telia-asiakkuus voi kohta olla historiaa.
Mitä hemmettiä? MTV ym näkyvät vain tallenteina. Korjaantuuko vika pian vai alanko suunnitella vaihtoa toiselle operaattorille. Ja takuulla kannustan muitakin tekemään niin. Yli 25-vuotinen Telia-asiakkuus voi kohta olla historiaa.
Niin tarkennan sen verran, että liian usein joutuu kirjoittamaan jostakin häiriöstä tai huonosta ominaisuudesta. Vastaukset ovat seliseli.
Mitä hemmettiä? MTV ym näkyvät vain tallenteina. Korjaantuuko vika pian vai alanko suunnitella vaihtoa toiselle operaattorille. Ja takuulla kannustan muitakin tekemään niin. Yli 25-vuotinen Telia-asiakkuus voi kohta olla historiaa.
Niin tarkennan sen verran, että liian usein joutuu kirjoittamaan jostakin häiriöstä tai huonosta ominaisuudesta. Vastaukset ovat seliseli.
Niin sen verran vielä ihmettelen, että miksi häiriötiedotteisiin ei ilmesty mitään tällaisista tilanteista?
Mitä hemmettiä? MTV ym näkyvät vain tallenteina. Korjaantuuko vika pian vai alanko suunnitella vaihtoa toiselle operaattorille. Ja takuulla kannustan muitakin tekemään niin. Yli 25-vuotinen Telia-asiakkuus voi kohta olla historiaa.
Kuulostaa siltä, ettei boksi tunnista käyttämääsi verkkoyhteyttä Telian yhteydeksi, ja tällöin virheellisesti vaatii tallennusta kanavien katseluun. Häiriötiedote meiltä löytyykin kyseisestä häiriöstä, ja tiedotteella on myös toimintaohjeet tilanteeseen. Eli, uudelleenkäynnistämällä boksin valikon kautta (polku: Oma tili - Järjestelmän asetukset - Laitteen asetukset - Valitse alimpana oleva Käynnistä uudelleen) saa boksi mahdollisuuden hakea ja tunnistaa käyttämäsi yhteys uudelleen, ja kanavat näkyvät taas normaalisti.
Kuulostaa siltä, ettei boksi tunnista käyttämääsi verkkoyhteyttä Telian yhteydeksi, ja tällöin virheellisesti vaatii tallennusta kanavien katseluun. Häiriötiedote meiltä löytyykin kyseisestä häiriöstä, ja tiedotteella on myös toimintaohjeet tilanteeseen. Eli, uudelleenkäynnistämällä boksin valikon kautta (polku: Oma tili - Järjestelmän asetukset - Laitteen asetukset - Valitse alimpana oleva Käynnistä uudelleen) saa boksi mahdollisuuden hakea ja tunnistaa käyttämäsi yhteys uudelleen, ja kanavat näkyvät taas normaalisti.
Kiitos. Sain homman kuntoon. Eipä tuossa tilanteessa tule selattua häiriötiedotteita kesäkuulle asti.
--
Muokkaus SonjaMelina: siistitty lainausta
Täällä sama ongelma, mutta tuo uudelleenkäynnistäminen ei auta. Mitäs sitten avuksi?
Koko ajan on nyt jotain ongelmaa, mobiiliverkko pätkii ja digiboksi sakkaa.
Täällä sama ongelma, mutta tuo uudelleenkäynnistäminen ei auta. Mitäs sitten avuksi?
Koko ajan on nyt jotain ongelmaa, mobiiliverkko pätkii ja digiboksi sakkaa.
Huomasitko toimia vielä sen jälkeen ohjeistuksemme mukaan “Ja pidä sitten Ylen kanavaa päällä hetken, ennen kuin kokeilet taas MTV tai Nelosen kanaville siirtymistä. Näin boksi saa haettua ja tunnistettua käytössä olevan yhteyden uudelleen.”
Oletko tarkistanut löytyykö Häiriökartaltamme avointa häiriöilmoitusta alueeltasi? Jos häiriöitä ei alueella näy, niin oletko reitittimen resetoinut (ei pelkkä uudelleenkäynnistäminen) Meidän Asiakastuen kautta pääset näkemään laiteohjeen mallikohtaisesti.
Täällä sama ongelma, mutta tuo uudelleenkäynnistäminen ei auta. Mitäs sitten avuksi?
Koko ajan on nyt jotain ongelmaa, mobiiliverkko pätkii ja digiboksi sakkaa.
Huomasitko toimia vielä sen jälkeen ohjeistuksemme mukaan “Ja pidä sitten Ylen kanavaa päällä hetken, ennen kuin kokeilet taas MTV tai Nelosen kanaville siirtymistä. Näin boksi saa haettua ja tunnistettua käytössä olevan yhteyden uudelleen.”
Oletko tarkistanut löytyykö Häiriökartaltamme avointa häiriöilmoitusta alueeltasi? Jos häiriöitä ei alueella näy, niin oletko reitittimen resetoinut (ei pelkkä uudelleenkäynnistäminen) Meidän Asiakastuen kautta pääset näkemään laiteohjeen mallikohtaisesti.
Kyllä Ylen Ykköstä pidin päällä jonkun hetken mutta senkään jälkeen ei antanut katsoa ilman tallentamista. Reitittimen resetoin tänään ennen tuota boksin uudelleen käynnistämistä, ei vaikutusta. Häiriökartassa vain vihreää eli ei pitäisi olla häiriöitä. Netti käy melko hitaalla jostain syystä ja digiboksi herjaa välillä verkkoyhteyttä eli voisiko nuo liittyä toisiinsa?
Kyllä Ylen Ykköstä pidin päällä jonkun hetken mutta senkään jälkeen ei antanut katsoa ilman tallentamista. Reitittimen resetoin tänään ennen tuota boksin uudelleen käynnistämistä, ei vaikutusta. Häiriökartassa vain vihreää eli ei pitäisi olla häiriöitä. Netti käy melko hitaalla jostain syystä ja digiboksi herjaa välillä verkkoyhteyttä eli voisiko nuo liittyä toisiinsa?
Kyllä, kuten arvelitkin: jos yhteydessä on häiriöitä, voi se vaikuttaa boksin tunnistautumiseen verkossa. Voidaan toki täältäkin katsoa näkyykö suunnallasi jotain häiriötä. Missä päin käytät yhteyttäsi tällä hetkellä?
Kyllä Ylen Ykköstä pidin päällä jonkun hetken mutta senkään jälkeen ei antanut katsoa ilman tallentamista. Reitittimen resetoin tänään ennen tuota boksin uudelleen käynnistämistä, ei vaikutusta. Häiriökartassa vain vihreää eli ei pitäisi olla häiriöitä. Netti käy melko hitaalla jostain syystä ja digiboksi herjaa välillä verkkoyhteyttä eli voisiko nuo liittyä toisiinsa?
Kyllä, kuten arvelitkin: jos yhteydessä on häiriöitä, voi se vaikuttaa boksin tunnistautumiseen verkossa. Voidaan toki täältäkin katsoa näkyykö suunnallasi jotain häiriötä. Missä päin käytät yhteyttäsi tällä hetkellä?
Siilinjärvellä käytän. Tänään ei taas toiminut digiboksi ollenkaan eli ilmeisesti 4G-reitittimen yhteys sakkaa. Alueella ollut matkapuhelinverkon muutostyö olisi pitänyt tiedotteen mukaan valmistua 22.9.2023, mutta onkohan se vielä kesken, voiko olla syynä?
Siilinjärvellä käytän. Tänään ei taas toiminut digiboksi ollenkaan eli ilmeisesti 4G-reitittimen yhteys sakkaa. Alueella ollut matkapuhelinverkon muutostyö olisi pitänyt tiedotteen mukaan valmistua 22.9.2023, mutta onkohan se vielä kesken, voiko olla syynä?
Alueen muutostyöt näyttävät valmistuneen. Suosittelen tässä tilanteessa jättämään meille häiriöilmoituksen 4G-yhteyden toiminnasta, sillä hyvä yhteys on TV-palveluiden toiminnan edellytys. Häiriöilmoituksen pääset jättämään Minun Telian kautta tai tästä.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.