Skip to main content

Rakennamme Telia Playn tallennuspalveluun uusia ominaisuuksia, ja haluaisimme kuulla sinun mielipiteesi aiheeseen liittyen.

Voit vastata kyselyyn vaikka sinulla ei olisi Telia Play -palvelua, mutta olisi hyvä, jos sinulla olisi jokin digiboksi tai vastaava laite, jossa on tallennusominaisuus.

Kyselyyn vastataan anonyymisti ja se vie aikaa vain muutaman minuutin.

Kysely sulkeutuu maanantaiaamuna 21.10.2024.

Kiitos vastauksistasi jo etukäteen 😊

< Siirry kyselyyn tästä linkistä >

Vastauksia on kasassa jo aika mukavasti mutta vielä kerkeät vastaamaan, jos et ole sitä vielä tehnyt 😊 Vastauksia on paljon ja ne ovat myös kattavia joten huomaa, että olette oikeasti miettineet kysymyksiä ja että mitä ajattelette niissä mainituista asioista tai yksityiskohdista.

Iso kiitos siis jo tässä vaiheessa kaikille vastanneille 😊


Aikoinaan oli Telia tv ja tallennus ihan hyvä oli mutta kasaantuu liian paljon hyvää katseltavaa. Lopulta kävi kun tallennus palvelu oli 3 vuotta käytössä niin luovuimme sitä kun ei yksin kertaisesti kerennyt katsomaan niitä tannennuksia niitä oli paljon. Se oli hyvä palvelu mutta ois pitänyt katsoo 24h. Nyt en tiedä minkä hintainen kyseinen palvelu on. Nyt on Telian kautta Ruutu+ nekin alkavat olla hinta laatu suhteeltaan epäonnistuneita. Tässä tultiin siihen että jos hinta on kohdallaan ja tallennettavat kanavat hyviä niin voisi olla harkinnan paikka.? Toivottavasti myös hallinta paneeli tai sovellus on helppo käytöiset ettei tarvitse moneen kertaan kirjautua ja hakea mitä  mistä löytyy? Sekä käyttövalokko millä katsellaan ja säädetään tietenkään tekstityksen valikkoa. 


Tuo itse jakso kerrallaan tallentaminen ja sen jälkeen tallennuksen onnistumisen toivominen ovat vain turhauttavia, eikä mitään sellaista mistä jaksaisi maksaa. Ne tuntuvat muutenkin menneiden vuosikymmenten menolta, kun nykyään kaikki vaan suoratoistetaan ilman, että on tarvinnut itse tietää etukäteen haluavansa tallentaa. Suomalaisten kanavien ohjelmatkin löytyvät usein mainoksilla höystettynä kanavien omista palveluista paljon kätevämmin. 


Aikoinaan oli Telia tv ja tallennus ihan hyvä oli mutta kasaantuu liian paljon hyvää katseltavaa. Lopulta kävi kun tallennus palvelu oli 3 vuotta käytössä niin luovuimme sitä kun ei yksin kertaisesti kerennyt katsomaan niitä tannennuksia niitä oli paljon. Se oli hyvä palvelu mutta ois pitänyt katsoo 24h. Nyt en tiedä minkä hintainen kyseinen palvelu on. Nyt on Telian kautta Ruutu+ nekin alkavat olla hinta laatu suhteeltaan epäonnistuneita. Tässä tultiin siihen että jos hinta on kohdallaan ja tallennettavat kanavat hyviä niin voisi olla harkinnan paikka.? Toivottavasti myös hallinta paneeli tai sovellus on helppo käytöiset ettei tarvitse moneen kertaan kirjautua ja hakea mitä  mistä löytyy? Sekä käyttövalokko millä katsellaan ja säädetään tietenkään tekstityksen valikkoa. 

Tallennuspalvelu maksaa tällä hetkellä 6,58€ kuukaudessa.

Olen varmasti jäävi sanomaan, järjestävästä seurasta kun olen, mutta minun mielestäni tallenteet löytyvät helposti. Tosin en paljoa tallentele ohjelmia, suurimmaksi osaksi tallennukset ovat niitä, että pääsen katsomaan jotain kanavaa (kun minulla ei ole meidän nettiä).

 

...kun nykyään kaikki vaan suoratoistetaan ilman, että on tarvinnut itse tietää etukäteen haluavansa tallentaa.

Itse olen tällä samalla kannalla. Joko katson suoraa lähetystä tai sitten ohjelmakirjastoista jotain.

Ymmärrän toki, että tarpeita ja käyttötapoja on useita. Siksihän meillä tämä kysely onkin julkistettu 😊


Vastauksia on kertynyt iso määrä lisää, kiitos kaikille 😊

Jos et ole vielä kerennyt vastaamaaan niin sinulla on vielä on aikaa, kysely sulkeutuu maanantaiaamuna 21.10.


 

 

Olen varmasti jäävi sanomaan, järjestävästä seurasta kun olen, mutta minun mielestäni tallenteet löytyvät helposti. Tosin en paljoa tallentele ohjelmia, suurimmaksi osaksi tallennukset ovat niitä, että pääsen katsomaan jotain kanavaa (kun minulla ei ole meidän nettiä).

 

 

 

Minulta mennyt kysely täysin ohi mutta laitan nyt tähän muutaman palautteen kun en aihehaulla parempaa löytänyt ja oma aihe menee juurikin tämän sateenvarjon alle.

Ja kehitystyö sekä palautteenottaninen lienee jatkuvaa, eikö 😉?

 

Minulla oli rinnakkain vielä viime kuuhun elisa viihde mini mutta taloudellisista syistä luovuin vaikken olisi millään halunnut.

Telia häviää 100-0 ominaisuuksissa Elisalle.

1. Elisalla on nauhoitteet 24kk käytössä. Telialla 3kk.

2. Elisalla saa tehtyä nauhoitteille kansiot jossa voi lajitella mihin kansioon nauhoitat.  Voit sarjoille tehdä omat kansiot, elokuvista esim komedioille, trillereille etc. Tämä lisää tallennuksen käytettävyyttä. Ja tämä on Telian ylivoimaisesti surkein ominaisuus. Jos haluaisit alkaa katsoa jotain elokuvaa, et siis tiettyä elokuvaa vaan haluisit scrollata mitä oot nauhottanut. Tallenteet ovat aivan sillisalaattia. Miten tällainen dinosauruksen aikainen järjestely voi vielä edes olla.

3. Elisalla sai siivottu päällekkäisiä tallenteita hyvin kätevästi. Telialla ei. Tämäkin lisää tallenteiden sekavuutta. 

4. Telialla nauhoite saattaa alkaa aivan lopusta. Tämä kyllä oman havainnon mukaan vain jos ohjelman päätymisestä esim 15 minuuttia tai alle.

5. Elisalla näkyy erikseen pian vanhentua tallenteet. Näin voi tarkistaa onko siellä vielä esim joku jonka on halunnut nähdä muttei ole vielä kerennyt. Muutaman kerran tuli käytettyä tätä ominaisuutta.

 

Elisallekin toivoin ns. Suosikkilistaa. Tämä olisi ollut hyödyksi kun usein nauhoitan elokuvia että voin katsoa lapsieni kanssa. Vaikka laittaisin elokuvan ns komediakansioon ei se kerro että olin ajatellut tätä juuri meille. Mutta tallennus kansion lisäksi kun sen saisi merkittyä suosikiksi voisi tämän listan kaivaa esille kun aletaan valitsemaan elokuvaa. Kun leffan on katsonut ei sitä tarvitse tuhota mutta voi poistaa suosikeista esim jos kyseessä on klassikno tai tietää että joku muu katsoo sen vielä. 

Lisäksi mitä olen jo kaivannut telialla on elokuvasta lisätietoa. Ei olisi paljoa vaadittu että elokuvan tiedoissa näkyisi esim IMDB arvosana ja jopa vaikka linkki. 

Usein elokuvat ovat vain nimiä. Silti ne voivat olla hyviä, tai hyvin huonoja.  Jos nauhoittelen tulevia elokuva hetkiä varten elokuvia on suorastaan työlästä ensin kaivaa tieto elokuvasta erikseen mahdollisesti jopa eri laitteella. Ja huvikseen ei viitsi tallentaa telialle juuri tämän sillisalaatin takia kun sieltä ei meinaa muutenkaan löytää perus ajankohtais yms ohjelmien joukosta elokuvia. 

Koska telia julistaa uudistuksia joita päätettiin kehittää tai kerrotaanko mitä ehdotettiin?

 


Ennenkuin tuli tämä DV8919, tallennukset oli kansioissa ohjelmien mukaan. Vaikka onhan ne periaatteessa nytkin, kun menee oikealta välilehdeltä katsomaan. Tosin niitä ei voi itse siirrellä mihinkään, mutta minä en ole sellaista tarvinnutkaan. 

Samaa mieltä olen tallennusajasta, että on liian lyhyt.

Kohta 3. edellisessä. En oikeastaan ymmärrä mitä tarkoitat. Saan helposti siivottua kaiken pois, oli se päällekkäin tai ei.

Kohta 4. Kyllä minulla alkaa aina tallennokset alusta. 

Kohta 5. Telialla näkyy myös kaikki kohta poistuvat, jotta ehtii katsoa ennen poistumista. 

Edellisellä kirjoittajalla on varmaan joku muu kuin DV8919, sillä pääosin minulla ei ole noita ylläolevia ongelmia. Muita kyllä, mutta niistä kirjoittelin sinne jonnekin aiemmin. 

Mutta, se kolmen kuukauden aika.. *huokaus*


Olenko saanut jonkun epäluottamuksen, kun mun kirjoitus pitää tarkistaa ennen julkaisua?

 


Olenko saanut jonkun epäluottamuksen, kun mun kirjoitus pitää tarkistaa ennen julkaisua?

 

Nyt kirjoitus on näkyvissä. En osaa sanoa miksi se oli tarkastukseen mennyt, ihan tavallinenhan tuo viesti oli. 🤔


Ennenkuin tuli tämä DV8919, tallennukset oli kansioissa ohjelmien mukaan. Vaikka onhan ne periaatteessa nytkin, kun menee oikealta välilehdeltä katsomaan. Tosin niitä ei voi itse siirrellä mihinkään, mutta minä en ole sellaista tarvinnutkaan. 

Samaa mieltä olen tallennusajasta, että on liian lyhyt.

Kohta 3. edellisessä. En oikeastaan ymmärrä mitä tarkoitat. Saan helposti siivottua kaiken pois, oli se päällekkäin tai ei.

Kohta 4. Kyllä minulla alkaa aina tallennokset alusta. 

Kohta 5. Telialla näkyy myös kaikki kohta poistuvat, jotta ehtii katsoa ennen poistumista. 

Edellisellä kirjoittajalla on varmaan joku muu kuin DV8919, sillä pääosin minulla ei ole noita ylläolevia ongelmia. Muita kyllä, mutta niistä kirjoittelin sinne jonnekin aiemmin. 

Mutta, se kolmen kuukauden aika.. *huokaus*

Moi.

Kiitos omasta kokemuksestasi.

Minulla on neliön mallinen uudempi telia playn boksi.

Oma kokemukseni on juuri kertomani mukainen. Elisasta mulls on ehkä 15v kokemus , telialts ehkä 4v ja sen 4v oli päällekkäin.

Elisalla pystyin tekemää esim Helsinki syndroomalle oman kansion elokuvalajeittain jne kuten kerroin. 

Telialla lajittelu on kuvakaappauksen mukainen enkä saa tehtyä mitään kansiota ja kun,painan tallennus päättäisin minne se menee. Ja kaikki tallenteet ovat yhtenä pötkönä. Lajittelusta huolimatta. Jollet tiedäm mitä haet on erikseen elokuvat mahdoton poimia tuolta.,siel ob huomenta suomet yle aamut jne.

Miks nauhoitan ne niin helppouden takia. Ja tässää niinku keron omasta kokemuksesta ja miten kilpailijalla on paremmin.

Ja kyllä. Nauhoitukset alkaa joskus ohjelman jälkeen. Nauhoita tänääm esim a studio ja aloita se 5 mib ohjelman päättymisen jälkeen. Tästä ominaiuidesta on täällä foorumissa puhuttu.

5. Poistuvat .tosiaan tuota en muistanut Telialta. 

Mut muuten samat kommentit ja parannusehdotukset. 

Kiitos osallistujille ja ylläpidolle foorumin ylläpidosta.

 

 

__

Muokkaus SannaMKoo: Tiivistetty ylimääräisiä välilyöntejä


@Kyreasser 

Ymmärsin väärin kohdan neljä. Tarkoitit siis sitä, että kun alat katsomaan sitä niin sillä hetkellä on lopussa tallennos. Se on totta, että jos alkaa katsomaan tietyllä hetkellä tallennosta niin se on lopussa ja pitää kelata alkuun.

Itse tallennan aina kaiken, jotta saan katsoa silloin kun haluan.

Minulla on pääosin jatkuvalla tallennoksella melkein kaikki ohjelmat, paitsi elokuvat. Ne löydänkin aina helposti sitten kohdasta Yksittäiset. 

Vielä kun se saataisiin toimimaan, että kuvake kelaus toimisi tallennoksen aikana. 

On meillä sama boxi käytössä. 

Kivaa joulun odotusta Sinulle.


Minulta mennyt kysely täysin ohi mutta laitan nyt tähän muutaman palautteen kun en aihehaulla parempaa löytänyt ja oma aihe menee juurikin tämän sateenvarjon alle.

Ja kehitystyö sekä palautteenottaninen lienee jatkuvaa, eikö 😉?

...

Koska telia julistaa uudistuksia joita päätettiin kehittää tai kerrotaanko mitä ehdotettiin?

Kiitos seikkaperäisestä palautteestasi.

Jatkuvaa työtä, kyllä 😊

Rehellisesti sanottuna, jatkosta en juuri nyt osaa sanoa. Ehkä tiedätkin, että meillä päättyi hiljattain isot muutosneuvottelut. Meillä menee nyt hetki kun palaset löytävät paikkansa. Sen takia tässä menee varmasti jonkin aikaa, kun tähän kyselyyn ja sen tuloksiin sekä ennen kaikkea tulevaisuuden suunnitelmiin voimme palata. Toivottavasti voimme palata, se on myös minun toiveeni.

Minulla on käytettävissä kyselyn yhteenveto, olen sen nähnyt mutta se on sellaisessa muodossa, etten voi sitä tänne jakaa. En lähde omin päin sitä muokkaamaankaan.

Pahoittelut, mutta minulla ei ole juuri nyt mitään konkreettista kerrottavaa. Lupaan pitää tämän kuitenkin mielessä ja palata asiaan, kun voin.


Moi.

 

Kiitos vastauksesta ja lupauksesta pitää asia mielessä. 

Tsemppiä sinne. 

Aikoinaan omalla kohdalla tuli kolmen vuoden ajan enemmän tai vähemmän peräjälkeen tietoa koko ajan uusista YT-neuvotteluista. Johti selkäänpuukotuksiin, huonoon henkeen työmaalla ja vaikutti myös kotielämään. Tein johtopäätökseni ja  oli silloin mahdollisuus valita. ähdin pois tältä työnantajalta enkä valintaa katunut.

Tsemppiä sinne. Paljon.

 


Kysely näköjään jo suljettu mut ois mukava nähdä mitä kysyttiin.. ..olikohan kysymykset “Telia-johdateltuja” rasti-ruutuun -tyyppisiä vai miten?

 

Ehkä itellä suurin toive on, että nykyiset toiminteet saisi varmatoimisemmiksi.


Kysely näköjään jo suljettu mut ois mukava nähdä mitä kysyttiin.. ..olikohan kysymykset “Telia-johdateltuja” rasti-ruutuun -tyyppisiä vai miten?

Miksi ajattelet, että jos haluamme tietää mielipiteen niin sitten johdattelisimme vastaajaa johonkin suuntaan? Eikö meillä olisi silloin sama tehdä kuten itse haluamme? Olisihan se meille sitten myös helpompaa, kun ei tarvitse kysellä keneltäkään, tehdään vain.

Siellä oli raksi ruutuun kysymyksiä sekä kysymyksiä, joihin vastattiin skaalalla 1-5 tai tärkeää/ei tärkeää jne. Siellä pystyi jättämään myös sanallista kommenttia perään.

En jaa enää tähän koko kyselyä, mainostin sitä silloin Yhteisön uutiskirjeessä (sähköpostitse) sekä erikseen myös hiomolaisille. Kannattaa seurailla mitä tapahtuu 😊

Tässä kuitenkin nämä itse kysymykset:

  1. Onko sinulla jokin seuraavista palveluista? Valitse se palvelu tai palvelut, jossa sinulla on myös tallennusominaisuus.
  2. Millaisia ohjelmia yleensä tallennat?
  3. Kuinka monta tallennetta sinulla on nykyään tallentavassa palvelussasi?
  4. Mitä kautta yleensä asetat ohjelman tallentumaan?
  5. Miten haluaisit muistutuksen pian poistuvista tallenteista?
  6. Miten helppona tai vaikeana koet tallenteiden hallinnoinnin?
  7. Miten tärkeänä koet alla mainitut ominaisuudet?
  8. Kuinka kauan haluaisit säilyttää tallenteesi?
  9. Haluaisitko säilyttää osan tallenteista pidemmän tai lyhyemmän aikaa kuin toiset? Kerro tähän ajatuksistasi: Millasia tallenteita haluaisit tallentaa pidemmäksi aikaa, millaisia lyhyemmäksi aikaa, ja miksi?
  10. Mitä mieltä olisit siitä, jos voisit Telia Playn nykyisen 90 vrk tallennusajan lisäksi tallentaa joitakin sisältöjä pidemmäksi aikaa, esimerkiksi 1-2 vuoden mittaiselle ajanjaksolle. Arvelisitko hyödyntäväsi mahdollisuutta pidempiaikaiseen tallennukseen ja missä laajuudessa?
  11. Miten haluaisit merkata tallenteen pidempään säilytettäväksi?
  12. Tällainen ominaisuus saattaisi lisätä tallenteiden määrää, mikä voisi lisätä tallenteiden hallinnoinnin haasteita. Millaisia hallinnointityökaluja kaipaisit tallenteiden järjestelemiseen, poistamiseen tai muuhun hallinnointiin?
  13. Millä eri tavoin haluaisit järjestellä tai suodattaa tallennelistaa?
  14. Kuinka tyytyväinen olet käyttämääsi tallennuspalveluun?
  15. Jos sinulla on vielä muuta palautetta tallentamiseen ja tallenteisiin liittyen, kirjoitathan sen tähän. Voit kertoa esimerkikisi mikä tallentamisessa miellyttää tai harmittaa.

Kysely näköjään jo suljettu mut ois mukava nähdä mitä kysyttiin.. ..olikohan kysymykset “Telia-johdateltuja” rasti-ruutuun -tyyppisiä vai miten?

Miksi ajattelet, että jos haluamme tietää mielipiteen niin sitten johdattelisimme vastaajaa johonkin suuntaan? Eikö meillä olisi silloin sama tehdä kuten itse haluamme? Olisihan se meille sitten myös helpompaa, kun ei tarvitse kysellä keneltäkään, tehdään vain.

Siellä oli raksi ruutuun kysymyksiä sekä kysymyksiä, joihin vastattiin skaalalla 1-5 tai tärkeää/ei tärkeää jne. Siellä pystyi jättämään myös sanallista kommenttia perään.

En jaa enää tähän koko kyselyä, mainostin sitä silloin Yhteisön uutiskirjeessä (sähköpostitse) sekä erikseen myös hiomolaisille. Kannattaa seurailla mitä tapahtuu 😊

Tässä kuitenkin nämä itse kysymykset:

  1. Onko sinulla jokin seuraavista palveluista? Valitse se palvelu tai palvelut, jossa sinulla on myös tallennusominaisuus.
  2. Millaisia ohjelmia yleensä tallennat?
  3. Kuinka monta tallennetta sinulla on nykyään tallentavassa palvelussasi?
  4. Mitä kautta yleensä asetat ohjelman tallentumaan?
  5. Miten haluaisit muistutuksen pian poistuvista tallenteista?
  6. Miten helppona tai vaikeana koet tallenteiden hallinnoinnin?
  7. Miten tärkeänä koet alla mainitut ominaisuudet?
  8. Kuinka kauan haluaisit säilyttää tallenteesi?
  9. Haluaisitko säilyttää osan tallenteista pidemmän tai lyhyemmän aikaa kuin toiset? Kerro tähän ajatuksistasi: Millasia tallenteita haluaisit tallentaa pidemmäksi aikaa, millaisia lyhyemmäksi aikaa, ja miksi?
  10. Mitä mieltä olisit siitä, jos voisit Telia Playn nykyisen 90 vrk tallennusajan lisäksi tallentaa joitakin sisältöjä pidemmäksi aikaa, esimerkiksi 1-2 vuoden mittaiselle ajanjaksolle. Arvelisitko hyödyntäväsi mahdollisuutta pidempiaikaiseen tallennukseen ja missä laajuudessa?
  11. Miten haluaisit merkata tallenteen pidempään säilytettäväksi?
  12. Tällainen ominaisuus saattaisi lisätä tallenteiden määrää, mikä voisi lisätä tallenteiden hallinnoinnin haasteita. Millaisia hallinnointityökaluja kaipaisit tallenteiden järjestelemiseen, poistamiseen tai muuhun hallinnointiin?
  13. Millä eri tavoin haluaisit järjestellä tai suodattaa tallennelistaa?
  14. Kuinka tyytyväinen olet käyttämääsi tallennuspalveluun?
  15. Jos sinulla on vielä muuta palautetta tallentamiseen ja tallenteisiin liittyen, kirjoitathan sen tähän. Voit kertoa esimerkikisi mikä tallentamisessa miellyttää tai harmittaa.

Kiitos!

Jahas - päähuomio tallenteiden säilyvyysaika.  Puuttumatta nappulatekniikkaan - käytännössähän väki valkkaisi kaikentyyppiset ohjelmat säilymään max. ajan, jos tollanen valinta tulis mahdollisex aina talletettavan ohjelman kohdalla. 

Ite toimin niin, että “arvo-ohjelmat” tallentuu ihan perinteiselle kovalevyboxille - ja sit joskus poistan ne sit sieltä… 🙂

**

Kuten kommenttini jatko-osassa mainitsen - paremminkin nykyiset tallenneosion ropleemat ja jotkut käytön epäjohdonmukaisuudet tulisi fixata kuntoon!  Niistä taas muutaman listasin tossa viikko-kax-kolme sitten täällä… 😁

 


Minä itse taas olen käyttäjä, etten tallentele oikeastaan mitään enkä koskaan 😀 Sitä varten on ohjelmakirjastot ja suoratoistopalvelut.

Ehkä jotain yksittäisiä saatan laitan talteen mutta hyvin hyvin harvoin.


Minä itse taas olen käyttäjä, etten tallentele oikeastaan mitään enkä koskaan 😀 Sitä varten on ohjelmakirjastot ja suoratoistopalvelut.

Ehkä jotain yksittäisiä saatan laitan talteen mutta hyvin hyvin harvoin.

Jep - tusinaohjelmille riittää Telia-tallennus tai muu pilvenreuna, mut joskus haluaa jonkun tallenteen ihan omien seinien sisäpuolelle, mihin ei mitkään nettikatkokset tai serverin hyytyminen iske! 😁


Jos en ole aivan väärin ymmärtänyt niin tämä ohjelmien tallentaminen on jollain lailla suomalaisten juttu. Tallentaminen ei käsittääkseni ole niin tärkeässä roolissa muualla, siis ainakaan Pohjoismaissa.


Jos en ole aivan väärin ymmärtänyt niin tämä ohjelmien tallentaminen on jollain lailla suomalaisten juttu. Tallentaminen ei käsittääkseni ole niin tärkeässä roolissa muualla, siis ainakaan Pohjoismaissa.

Taitaa maailmanlaajuisesti olla niin, että nuoriso luottaa pilveen - ja vanhempi väki sit ‘vyysisempiin bäk-up -vermeisiin’… 🙂


Minulla oli aikoinaan käytössä Telian Play-sovellus. Oli siihen aikaan ihan hyvä juttu, mutta ainoa ongelma oli tallennus aika. Ohjelman ajat meni umpeen koska piti mukamassa tallentaa turhan monia ohjelmia. >Nyt muistona on Minun Telian sovelluksessa Maininta tuosta toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Olen koittanut etsiä mistä saisi poistettua sen ja kun hoidan muita asioita unohtuu chatissä. 


Jos en ole aivan väärin ymmärtänyt niin tämä ohjelmien tallentaminen on jollain lailla suomalaisten juttu. Tallentaminen ei käsittääkseni ole niin tärkeässä roolissa muualla, siis ainakaan Pohjoismaissa.

Onkohan siellä pohjoismaissa ehkä laajempi tarjonta niissä suoratoisto palveluissa. Mene ja tiedä. Surullisena itse katselee jopa vhs formaattia, kun on paljon nauhalla, mitä ei mistään muualta enää löydy.


Onkohan siellä pohjoismaissa ehkä laajempi tarjonta niissä suoratoisto palveluissa. Mene ja tiedä.

Voi hyvinkin olla, tai sitten ei. En ole tutustunut kuin Suomen suoratoistopalveluihin 😀 Joku selityshän aina siellä taustalla kuitenkin on, johonkin ihmisten käyttäytyminen aina perustuu.


Onkohan siellä pohjoismaissa ehkä laajempi tarjonta niissä suoratoisto palveluissa. Mene ja tiedä.

Voi hyvinkin olla, tai sitten ei. En ole tutustunut kuin Suomen suoratoistopalveluihin 😀 Joku selityshän aina siellä taustalla kuitenkin on, johonkin ihmisten käyttäytyminen aina perustuu.

Tallentaminen ei käsittääkseni ole niin tärkeässä roolissa muualla, siis ainakaan Pohjoismaissa.

Meillä tallennetaan ahkerasti, kaikki mitä halutaan katsoa. Olisiko joku sukupolvikysymys…
Meille tallennuspalvelu kelpaa.

Tallennuksia voi sitten katsoa ihan missä tahansa, ja millä laitteella hyvänsä 😀

Mitä Pohjoismaihin tulee, niin ohjelmatiedoissa on ainakin pohjoismaista yhteistyötä:

 


Onkohan siellä pohjoismaissa ehkä laajempi tarjonta niissä suoratoisto palveluissa. Mene ja tiedä.

Voi hyvinkin olla, tai sitten ei. En ole tutustunut kuin Suomen suoratoistopalveluihin 😀 Joku selityshän aina siellä taustalla kuitenkin on, johonkin ihmisten käyttäytyminen aina perustuu.

 

Ymmärrän, mutta itse katson pelkästään tallenteita kaikissa mahdollisissa formaateissa.


Vastaa