Skip to main content

Torstai-iltana 19.9.2024 Telia Playssä oli valitettava vikatilanne, joka esti monilta asiakkailta palvelun käytön. Pahoittelemme syvästi vikatilannetta ja siitä aiheutunutta mielipahaa. Pyrimme parhaamme mukaan estämään vastaavien tilanteiden syntymisen tulevaisuudessa. 

Torstai-iltana 19.9.2024 Telia Playssä oli valitettava vikatilanne, joka esti monilta asiakkailta palvelun käytön. Pahoittelemme syvästi vikatilannetta ja siitä aiheutunutta mielipahaa. Pyrimme parhaamme mukaan estämään vastaavien tilanteiden syntymisen tulevaisuudessa. 

Telian sanailu: “Pahoittelemme syvästi vikatilannetta ja siitä aiheutunutta mielipahaa” - Mielipahako se on joka asiakasta kaihertaa??? Kyllä se on se täysi maksu jatkuvasti, olipa mitä vikaa palveluissa tahansa. Milloinkaan Telia löytää sanastoonsa ihan kätevän sanan: “hyvitys”?? 


Niin….meni koko ilta pilalle☹️ Hyvityksiä odotellen….


Hei @Traveller ja @jesse56  ja kaikki muutkin! Kyseessä oli erittäin valitettava vika, jossa ainoa onni onnettomuudessa oli se, ettei se kestänyt yhtä iltaa pidempään. Ymmärrettävää toki on, että lyhykäinenkin vikatilanne aiheuttaa harmia ja monella voi mennä ja ehkä menikin suunnitelmat uusiksi. 


Hei @Traveller ja @jesse56  ja kaikki muutkin! Kyseessä oli erittäin valitettava vika, jossa ainoa onni onnettomuudessa oli se, ettei se kestänyt yhtä iltaa pidempään. Ymmärrettävää toki on, että lyhykäinenkin vikatilanne aiheuttaa harmia ja monella voi mennä ja ehkä menikin suunnitelmat uusiksi. 

@AaTanja, ei voi olla näin vaikeaa pienen hyvityksen antaminen asiakkaille... Edes esim. yksi ilmainen leffa Telia play-palvelusta.


@AaTanja, ei voi olla näin vaikeaa pienen hyvityksen antaminen asiakkaille... Edes esim. yksi ilmainen leffa Telia play-palvelusta.

 

Hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti, joten kannattaa tehdä reklamaatio sivuillamme olevan yhteydedenotolomakkeen kautta, jos tuntuu siltä että tuosta katkoksesta oli erityistä haittaa. Yleistä kaikille palvelun käyttäjille kodistettua hyvitystä ei ainakaan tällä tietoa ole suunnitteilla. 


@AaTanja, ei voi olla näin vaikeaa pienen hyvityksen antaminen asiakkaille... Edes esim. yksi ilmainen leffa Telia play-palvelusta.

 

Hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti, joten kannattaa tehdä reklamaatio sivuillamme olevan yhteydedenotolomakkeen kautta, jos tuntuu siltä että tuosta katkoksesta oli erityistä haittaa. Yleistä kaikille palvelun käyttäjille kodistettua hyvitystä ei ainakaan tällä tietoa ole suunnitteilla. 

Olen kokeillut reklamaatiotakin taannoin. Sen Telia "kadotti" - ei löytynyt muka mistään… asiakkaana kokemus Teliasta ylipäänsä jäänyt että kylmä ja kalsea, asiakas aina väärässä ja asiakkaana aina todistusvastuu

 


Äläpäs nyt,mä sain hyvityksen yhden elokuvan muodossa😁🤣😃


Itse olen kyllä saanut hyvityksiä muista ongelmista, kun olen niitä ihan itse uskaltanut aspasta pyytää. Tämän kun opettelee niin ei tarvitse täällä ihmetellä, miksei mitään ole kuulunut kun ei ole pyytänytkään. Tai sitten ihan aiheesta manailla, kun ei saanutkaan hyvitystä.


Telialle ei ole tarvinnut isommin reklamoida, mutta kyllä lähes poikkeuksetta reklamaatiot ovat menneet läpi, kun niissä on ollut selkeästi kerrottuna:

  • tapahtunut ongelma/häiriötilanne teknisine seikkoineen, kuvakaappauksine, kuvineen
  • aiheutunut vahinko tai kustannukset
  • vaatimus hinnanalennuksesta tai veloituksen hyvittämisestä

Tietenkin pitää kohtuus pitää mielessä, että ei olla vaatimassa tuhansien korvauksia jos ei ole tuhansien vahinkoa syntynyt Toki jokus suuretkin vahingonkorvaukset ovat perustellut.

 

Kaikista hankalin paikka reklamoida on ollut Tiivi ja sen erään myyntitykin toiminta. Edustajan toiminnan virheestä aiheutuneiden kustannusten (noin 200€) perintä vaati useita yhteydenottoja puhelimitse, sähköpostitse, kasvotusten saatavan karhuntaa kaupan käytävällä (sattumalta tuli vastaan). Varsinaista väsytystaistelua, vielä paljon pahempaa kuin minkään teleoperaattorin kanssa.


Itse olen kyllä saanut hyvityksiä muista ongelmista, kun olen niitä ihan itse uskaltanut aspasta pyytää. Tämän kun opettelee niin ei tarvitse täällä ihmetellä, miksei mitään ole kuulunut kun ei ole pyytänytkään. Tai sitten ihan aiheesta manailla, kun ei saanutkaan hyvitystä.

En väitä ettenkö olisi jostakin satunnaisesti saanut hyvitystä esim. Telia play-elokuvalipun muodossa mutta pitäisi esim. sellaisissa tilanteissa kun ongelma koskenut kaikkia Telia Play-asiakkaita asiakkaita, hyvityksin pitäisi olla sitten automaattinen - se on asiakkaan huomioimista, anteeksipyyntö. Sitä ei Telia tee koskaan. On vuosien varrella ryssinyt oikein urakalla Telia TV/Play -palvelunsa kanssa. 

Usein tilanteessa jossa olen hyvitystä ollut vailla, aspa sanonut että katsotaan se hyvitysasia sitten kun vikatilanne on saatu korjattua/selvitettyä. Kun sitten ollaa siinä tilanteessa että ongelma ohi, eipä Telia enää ole kuulevinaan kun on hyvitystä vailla.


Vastaa