Skip to main content

Palautin kortin, mutta....

  • September 10, 2015
  • 17 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Hei taas, 

 

Viikko sitten palautin tv-kortin Sonera kauppaan,  mutta vieläkin näkyy omat sivulla. 

 

Kuinka kauan kestää,  että se kortti häipyy omalta sivulta? 

17 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • September 10, 2015

Minulle asiakaspalvelija tänään sanoi että 90pv kestää... Mielenkiintoista vain...


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • September 11, 2015

, viivettä tulee toki tuossa, että tiedot päivittyy Omille Sivuille, mutta voisit kyllä kysäistä sieltä vaikkapa Chatin avulla (Kysy meiltä), että miltä tilanne näyttää oikeasti. :)


  • September 11, 2015

Minä palautin kortin huhtikuussa. Hain myöhemmin uuden kortin ja nyt niitä näkyy omilla sivuilla kaksi. Palautetun kortin päälle on jossain vaiheessa ilmestynyt teksti: "liittymän käyttö on estetty", mutta vieläkään sitä ei ole sieltä pois saatu...


  • September 11, 2015
Okay. Katsotaan sitten myöhemmin.

  • Uusi jäsen
  • October 2, 2015
Ei ne tiedot tunnu sinne omille sivuille koskaan päivittyvän.

Kohta puoli vuotta vartoiltu, että irtisanottu kanavakortti poistuisi omilta sivuilta...

NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • October 5, 2015

@uno_mas kirjoitti:
Ei ne tiedot tunnu sinne omille sivuille koskaan päivittyvän.

Kohta puoli vuotta vartoiltu, että irtisanottu kanavakortti poistuisi omilta sivuilta...

Puolta vuotta tuossa ei pitäisi kestää, vaan päivitys pitäisi näkyä omilla sivuilla ihan viikon sisällä palautuksesta. Tästä olisi hyvä laittaa asiakaspalveluun viestiä omien sivujen kautta tai some kanavissa, niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin.


  • October 5, 2015
Vieläkin on se kortti omalla sivulla.

Onko se varmasti sanottu irti, kun palautin sen kortin Sonera kauppaan. Hän kysyi vielä, että onko kanavat sanottu irti.

RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • October 5, 2015

Näistä tosiaan kannattaa laittaa meidän asiakaspalvelulle kyselyä, esimerkiksi Omien Sivujen Chatilla, voivat sitä kautta tarkistaa kätevästi, että onhan tuo varmasti irti. :)


  • October 5, 2015
Yritin äsken, mutta jonoa on 24

RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • October 5, 2015

Voit toki laittaa sitä kautta myös palvelupyynnön, Asiakaspalvelu on sitten sen perusteella suhun yhteydessä. :)


  • Uusi jäsen
  • October 6, 2015

@NikoNo kirjoitti:

@uno_mas kirjoitti:
Ei ne tiedot tunnu sinne omille sivuille koskaan päivittyvän.

Kohta puoli vuotta vartoiltu, että irtisanottu kanavakortti poistuisi omilta sivuilta...

Puolta vuotta tuossa ei pitäisi kestää, vaan päivitys pitäisi näkyä omilla sivuilla ihan viikon sisällä palautuksesta. Tästä olisi hyvä laittaa asiakaspalveluun viestiä omien sivujen kautta tai some kanavissa, niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin.


Viestiä laitettu asiakaspalvelulle.

Silloin puolisen vuotta sitten, kun tuosta kyselin niin oli jotain ongelmia eikä mitään voinut omilta sivuilta poistaa. Ei sitten oikein jaksanut kiinnostaa, kun ei kortistakaan laskuja lähetelty.


  • October 8, 2015
Minä haluan vain olla varma, ettei tule yllättäen laskua.

MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • October 8, 2015

Pistitkö  meille tulemaan Omilta Sivuilta jo palvelupyynnön? Voit olla myös SoMe-kanavien kautta yhteydessä, löydät kaikki yhteydenottokanavat täältä.


  • October 8, 2015
Ei some kiinnosta yhtään!!! Some on syvältä ja kaukaa!

Lähetin tunti sitten viestin heille.

  • Uusi jäsen
  • October 10, 2015

Tuli vastaus asiakaspalvelusta...

 

En osaa sanoa, miksi kortti näkyy edelleen asiakastiedoissasi. Se 
poistunee sieltä jossain vaiheessa, mutta viive on tosiaan aika pitkä.

:smileylol::smileylol::smileylol:


  • October 11, 2015
Minulle ei ole vielä vastattu. Tällä viikolla joku yritti soittaa ihme numerosta. Kännykässä luki Häme ja numeron alku 033 tms.
Kyllä minä vastaan jos numero on ihan Soneran.

  • October 12, 2015
No niin, nyt Soneralta soitettiin minulle.

Joku ihme kömmi oli sattunut, kun tieto ei ole mennyt eteenpäin, että kortti on palautettu. Nyt on kortti sanottu irti ja myös laskutus osoite korjattiin.

Kiitos!