Muutama kyssäri,
1. Olenko ymmärtänyt oikein, tämä saumaton tallennuspalvelu tulee maksamaa minulle sen 6 juuroa riippumatta siitä aktivoinko (erikseen!) palvelun käyttööni vai en?
2. Jos vastaus kohtaan yksi on kyllä, ja hinta nousee, se tarkoittanee sitä, että palvelun taso paranee? esim. seuraavat asiat...
2.1 Pystyykö telia-tv sovelluksella katselemaan ilmaiskanavia? Jos ei niin miksi ei ja milloin voi?
2.2 Pystyykö pilveen tallentamaan hd-kanavia? Jos ei niin miksi ei ja milloin voi?
2.3 Pystyykö tallennukset lajittelemaan kansioihin jotta niitä voisi selata helpommin?
2.4 Poistuuko liki kymmenen vuotta vanha vika viimein? Kun lopettaa tallennuksen katsomisen, joka toinen kerta tallennusten selaus hyppää listan alkuun tai lista katoaa kokonaan jolloin se pitää ladata uudestaan hyppäämällä sivulle toiseen listaan ja takaisin.
Positiivista on uusi kelaussysteemi tallennuksissa, se on suorastaan erinomainen!
Noin kymmenen vuoden aikana, jona olen tilannut koti-tv:tä ja telia-tv:tä, olen oppinut sen että telian kohta on kolme vuotta. Palvelun kehitys on lähes olematonta. Asiakkaita ei todellakaan kuunnella niin paljon kuin pitäisi. Alussa oli vielä intoa ottaa osaa keskusteluun ja yritystä parantaa palvelua, mutta nopeasti sai huomata että asioita vain ei tapahdu. Joten tyydyin siihen mitä sain, se vaan on mitä on.
Mutta nyt alkaa riittämään. Mitään lisämaksuja ei sitten esiinny laskuissani, ennekuin siihen laskutukseen on olemassa hyvät perustelut (ym. asioita). Jos näkyy niin on pakko sanoa että vaihto elisan vastaavaan on todella lähellä. Se on vähän hintavampi mutta tiedän että sieltä saa rahoilleen parempaa vastinetta (esim. tallennuksen aloittaminen kesken katselun niin että ohjelma tallentuu alusta asti ja hd-kanavien tallennus pilveen ovat olleet arkipäivää heillä jo pitkään).
Ihan oikeesti hei telia.