Niin, kokeilin kahdella eri selaimella. Pitäisikö kolmatta vielä koittaa? Omilta sivuilta puuttuu kanavapakettien peruutus-linkki. Vie miljoona vuotta kun sen koittaa tehdä asiakaspalvelun kautta. Onko se tarkoitettua?
Tervehdys
Kyseessä taitaa olla Telia TV mobiilipalvelun kanavapaketti? Näin voit sen tehdä:
Kuinka irtisanon kanavapaketin?
Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun kirjautumalla Teliaan tai asiakaspalvelussa numerossa 020 690 400. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.
Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv
Tämän jälkeen täppäät Omilla Sivuilla "Käytössäsi nyt"-välilehteä ja sen jälkeen valitse kanavapaketti jonka haluat irtisanoa. Onnistuisiko näillä ohjeilla? Jos ei, niin sitten suosittelen lämpimästi olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. chatin tai palvelupyynnön kautta :)
@Sekunti Mix pakettien irtisanominen Telia tv digiboksissa ei onnistu itsepalvelussa, niistä tosiaan puuttuu tuo painike. Aika erikoista, että niiden osalta vaatii yhteydenoton aspaan..
@tilasto kirjoitti:
@Sekunti Mix pakettien irtisanominen Telia tv digiboksissa ei onnistu itsepalvelussa, niistä tosiaan puuttuu tuo painike. Aika erikoista, että niiden osalta vaatii yhteydenoton aspaan..
Niinpä niin, muistaakseni sitä on toivottu jo pitkään. En tiedä onko sitten tarkoituksella ohjattu asiakaspalveluun :smileyvery-happy:
Niinpä niin, muistaakseni sitä on toivottu jo pitkään. En tiedä onko sitten tarkoituksella ohjattu asiakaspalveluun.
Niin, juuri tätä tarkoitin. Ei siellä niitä linkkejä vieläkään ole, eikä kyse siis ole mobiilipalvelusta, vaan Viihteen kanapaketeista. Asiakaspalvelijan neuvojen mukaan olen toiminut jo ennen neuvonantoa, mutta ei näy missään. En tiedä onko se jossain piilossa. Jossain sivun elementissä – jossain 'ikkunassa', jota ei pysty rullaamaan alaspäin. Siihen tyyliin, että jos sivu on jaettu useampaan eri lohkoon (footerit, contentit ja muut) ja lohkot menee päällekkäin ja jotkut lohkon osat jää toisen lohkon alle.
Okei, tutkailin lähdekoodia. Sieltä löytyy peruutus-koodia. Riviltä 1277, mutta se ei näy selaimessa.
Ja...
Mitä selainta käytät? Jotkin mainosten esto -ohjelmistot esim. AdBlock ja virustorjuntaohjelmistot esim. Avast! estävät näyttämästä sivuston sisältöä oikein. Nämä kannattaa kytkeä pois päältä tai lisätä sivusto valkoiselle listalle. Oletko kokeillut toiselle selaimella? Tai yksityisen selaamisen tilassa? :smileyhappy:
Mä myös pukkasin tästä eteenpäin kysymystä. :)
@Sekuntikirjoitti:Mitä selainta käytät? Jotkin mainosten esto -ohjelmistot esim. AdBlock ja virustorjuntaohjelmistot esim. Avast! estävät näyttämästä sivuston sisältöä oikein. Nämä kannattaa kytkeä pois päältä tai lisätä sivusto valkoiselle listalle. Oletko kokeillut toiselle selaimella? Tai yksityisen selaamisen tilassa? :smileyhappy:
Luepa avaus uudestaan.
Mulla on winkkarin oma puolustus käytössä. En ole kaivannut muita. Kunhan osaa järkeä käyttää, sillä pärjää ihan hyvin. Se on aika kevyt. Säännöllisin väliajoin rullaan cleanerit ja superantispywaret läpi. Eräs hyvä Malwarebytesinkin ohjelma on välillä käytössä (AdwCleaner). Ja telia.fi on poikkeuksissa. Jos sivut toimii ainoastaan yksityisen selaaamisen tilassa, se tarkoittaa sitä, että sivut eivät toimi ja ne pitää korjata.
Tuota kyselyä laitettiin eteenpäin, joten eiköhän se siitä korjaannu jossakin vaiheessa. On hyvä poissulkea tiettyjä asioita :)
Noniin, TV-boksin kanavapaketeista on tällä hetkellä mahdollista irtisanoa itsepalveluna nuo maksuttomat kokeilut, maistiaiset jne. Mikäli muiden pakettien irtisanominen tulee ajankohtaiseksi, suosittelen nappaamaan chatilla yhteyden niin homma hoituu näppärästi samalla kun on jo siellä sivuilla sisäänkirjautuneena.
Jos kyse on tollasen ns. maistiaispaketin irtisanomisesta eikä sillonkaan onnistu, kannattaa siinäkin tapauksessa olla chatilla yhteydessä niin saadaan tarkempaan selvitykseen mikä on vikana.
Toinen vaihtoehto on laittaa esimerkiksi palvelupyyntö.
Tarkempaa informaatiota tai aikataulua en pysty antamaan sille, tuleeko muidenkin pakettien irtisanominen mahdolliseksi ja milloin. Tätä ei kuitenkaan olla tyystin unohdettu. :)
Mistäköhän tän yhteisö-profiilin voi poistaa? Tää nyt näyttää taas vaihteeksi olevan ihan turhaa.
Hei
Jos et halua enää täällä olla ja haluat lopettaa yhteisön jäsenyyden niin laita privaviestiä yhteisömanageri Terolle eli @TeroRe :)
Tässä tarkka ohje :
Sulkeaksesi Yhteisön tunnukset toimi näin:
Lähetä yksityisviesti Yhteisömanagerille nimimerkillä TeroRe ja kerro viestissäsi, että haluat lopettaa Yhteisön käyttämisen. Ylläpito sulkee tunnuksesi puolestasi.
Huomioitavaa:
- Yhteisöön kirjoitettuja viestejä ei poisteta tunnuksien poiston yhteydessä. Jos olet kirjoittanut Yhteisöön viestejä ne säilyvät Yhteisössä tunnuksien poistamisen jälkeenkin. Viestien kirjoittajana näkyy nimimerkkisi sijasta anonymous-tyyppinen nimimerkki.
- Jos liityit Yhteisöön Telia-tunnuksen (entisen Sonera-tunnuksen) avulla, eli kirjauduit samoilla tunnuksilla sekä Yhteisöön että Omille Sivuille, pystyt jatkossakin kirjautumaan Omille Sivuille samoilla tunnuksilla. Perumme näissä tilanteissa ainoastaan siis Telia Yhteisö -rekisteröitymisen.
Juu, ehdin jo laittaa ennen neuvonantoa. Löysin sen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.