Pin koodin pitäisi tulla puhelimeesi ihan muutamien minuuttien sisällä, eikä siis vasta seuraavana aamuna, kuten nyt oli käynyt. Viesti on siis jossakin nyt jumitellut.
Viimeisin sinulle tullut koodi pitäisi olla se joka toimii. Jos tuon kanssa on kuitenkin epäselvyyttä, niin ilmoittelethan siitä meille, niin voidaan lähetellä uudelleen nuo tunnukset vielä.
Ikävä kuulla että PIN koodien kanssa on ollut ongelmaa. Lähetin sinulle yhteystiedoissasi näkyvään numeroon Viihdepalvelun tunnukset. Pin1 koodin kanssa pitäisi vuokrauksen onnistua jatkossa.
Laitan tästä kuitenkin kyselyä vielä eteenpäin, niin selvitellään mikä tuossa on mennyt pieleen.
Kyllähän tuo harmittaa jos jäävät leffat katselematta vain siksi että ei tunnukset tule perille ajallaan. Mutta toivotaan että nyt onnistuu leffojen vuokraus paremmin
Eipä toimi täälläkään. Kaksi kertaa tässä puolentunnin sisään olen nyt yrittänyt tilata uutta pin koodia, mutta eipä näy eikä kuulu. Mistäköhän ihmeestä nyt sitten saan tuon toimivan koodin että pääsisi noita leffoja joskus ihan katsomaankin? Tämän illan aikana ei selvästi tule tapahtumaan. Pakko antaa nyt kyllä sellaista turhautunutta palautetta, että ihan uskomattoman huono systeemi teillä.
Tuliko pin-koodi perille lopulta? Tuossa pin-koodin tilauksessa on ollut pientä viivettä, mutta noin kauaa tilauksessa ei tulisi kyllä kestää. Mikäli ei tullut, niin lisääthän asiakasnumerosi tänne Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero -valikon kautta. Näin voidaan laittaa sinulle tulemaan pin-koodi manuaalisesti tekstiviestitse.
kirjoitti:
Hei Gila,
Kyllähän tuo harmittaa jos jäävät leffat katselematta vain siksi että ei tunnukset tule perille ajallaan. Mutta toivotaan että nyt onnistuu leffojen vuokraus paremmin :)
Siis ei tänäänkään 1.5.2015 toimi pinkoodin ja salasanan tilaus. Kiva kuin mikä, telkkari ei pelitä, elokuvaa ei voi katsoa ja palvelukaan ei pelaa, että saisi apua.
Samanlainen ongelma täällä. Tuli Soneralta neljän elokuvan lahjapaketti, mutta ei pin-koodia. Mitähän kautta tuon saisi?
juurikin sama ongelma, ilmaiset leffat odottaa mutta pin-koodia ei kuulu. Niin minä mieleni pahoitin..
Jossain toisessa ketjussa luki, ettei koodeja lähetetä ns. yöaikaan - eli eivät aina saavu heti.
Jatkan tätä vähän vanhempaa ketjua, kun kerran asiasta on jo ollut puhetta.
Voisiko joku Soneralta hieman avata tätä logiikkaa, että miksi pin-koodin lähetys ei toimi iltaisin/öisin?
Tilaussivulla on jalo lause asiakkaiden yörauhan varmistamisesta mutta jos joku sen koodin ilta kahdeksan jälkeen tilaa, niin silloin sen myös varmaan siihen aikaan haluaa ja mikään rauha ei häiriinny.
Itselläni oli juuri tämä tilanne eilen illalla. Tilasin uuden koodin ja vasta 'Lähetä tilaus' -namikkaa painettuani, huomasin tuon aikarajoituksen. Otin sitten Sonera chatin kautta yhteyttä asiakaspalveluun josta uusi koodi luvattiin lähettää ja lähetettiinkin. Ongelma oli vain sinä, että tuo aspan käsin lähettämä kooditilaus on selvästikkin samassa idioottimaisessa järjestelmässä, kun tänä aamuna tasan kello 8:00 paukautti puhelimeen kahdet koodit..
Voin kertoa, että enemmän kuin puhelimen tekstiviestipiippaus yörauhaa häiritsi epätietoisuus viestin tulosta tai tulemattomuudesta.
Suoraan en tuota logiikkaa pääse avaamaan kun en ihan perillä siitä ole. Kuitenkin tiedossa itselläkin tämä probleema ettei viestit tule iltasaikaan läpi ennenkuin klo 8 aamulla vasta.
Mun täytyy lähteä rummuttelemaan tästä eteenpäin josko saataisiin tarkempaa vastausta / onko tilanne milloin korjaantumassa että itsepalveluna kuitenkin nuita viestejä voi halutessaan tilata 24/7 (kuten olettaa sopisi).
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.