Puuttuu päivämäärät, kelloajat ja mitä tuossa nyt yleensä onkin.
Ja kyllä, niitä tarvitaan. Kun tallennusaikaa on vain kolme kk, niin katson tuosta aina sen minkä tallennoksesta on kauiten. (Onko tuo oikea sana ) Mutta nyt ei näy.. Kaikilla muilla välilehdillä tiedot ovat.
Sivu 1 / 1
Puuttuu päivämäärät, kelloajat ja mitä tuossa nyt yleensä onkin.
Ja kyllä, niitä tarvitaan. Kun tallennusaikaa on vain kolme kk, niin katson tuosta aina sen minkä tallennoksesta on kauiten. (Onko tuo oikea sana ) Mutta nyt ei näy.. Kaikilla muilla välilehdillä tiedot ovat.
Kiitos ilmoituksesta @Hannele2022. Välitin havaintosi puuttuvista lisätiedoista Telia Play -palvelun asiantuntijalle niin hän pääsee tarkemmin tutkimaan mistä voisi olla kyse. Pystytkö tarkentamaan puuttuvatko lisätiedot nyt kaikista tallenteista vai pelkästään jatka katsomista -listalla olevista tallenteista?
@KaPetri
Kirjoitin tuossa ylempänä, että kaikilla muilla välilehdillä (sivuilla?) tiedot näkyvät oikein. Eli puute on vain tuossa Jatka katsomista tallenteissa.
Tän välilehden lista yleensäkin on enemmän tai vähemmän hatara: Läheskään kaikki keskeneräiset eivät tuohon ilmesty - näin on ollut mielestäni niin kauan ku toi osio on ollut olemassa…
** **
Sit taas on ohjelmia, mitkä eivät suostu muistamaan keskeytyspaikkaa, vaan alkavat aina alusta stopin jälkeen.
Tuore esimerkki on YleTeeman Its.pv-ehtoon lukumaratoonin pitkä (olikohan 17 tuntia) lähetys (alkoi klo 20). Tuo ohjelma, jos joku ois ollut tärkee, että keskeytyskohta säilyy stopin jälkeen. Onni on, että tuo on Areenassa, missä lukemista voi seurailla pikkuhiljaa ja jatkokohta on aina käsillä….
Usein tällaisia ovat myös esim. urheilu- ja musiikkilähetykset riippumatta, miltä kanavalta ovat tulleet.
@KaPetri
Kirjoitin tuossa ylempänä, että kaikilla muilla välilehdillä (sivuilla?) tiedot näkyvät oikein. Eli puute on vain tuossa Jatka katsomista tallenteissa.
Ongelma vaikuttaa johtuvan siitä, että jatka katselua listalle ilmestyy virheellisesti koko sarjan tiedot eikä yksittäisen kesken jääneen jakson tiedot. Sen vuoksi lisätiedot ovat puutteelliset. Selvitys ja korjaus ovat laitettu nyt eteenpäin ja sarjatallenteiden kansiot on tarkoitus poistaa jatka katselua listalta.
Tän välilehden lista yleensäkin on enemmän tai vähemmän hatara: Läheskään kaikki keskeneräiset eivät tuohon ilmesty - näin on ollut mielestäni niin kauan ku toi osio on ollut olemassa…
** **
Sit taas on ohjelmia, mitkä eivät suostu muistamaan keskeytyspaikkaa, vaan alkavat aina alusta stopin jälkeen.
Tuore esimerkki on YleTeeman Its.pv-ehtoon lukumaratoonin pitkä (olikohan 17 tuntia) lähetys (alkoi klo 20). Tuo ohjelma, jos joku ois ollut tärkee, että keskeytyskohta säilyy stopin jälkeen. Onni on, että tuo on Areenassa, missä lukemista voi seurailla pikkuhiljaa ja jatkokohta on aina käsillä….
Usein tällaisia ovat myös esim. urheilu- ja musiikkilähetykset riippumatta, miltä kanavalta ovat tulleet.
Kiitos @DigiHate hyvästä havainnosta. Näin jatka katselua toiminteen ei pitäisi toimia vaan listalle tulisi tallenteen ilmaantua joka kerta, kun tallenteen katselu lopetetaan ennen ohjelman varsinaisen keston loppua. Nyt olemme havainneet ongelman sarjatallenteiden osalta, että yksittäisen jakson tiedot eivät tule listalle vaan listalle saapuu virheellisesti koko sarjatallennuksen ohjelman otsikko.
Pyytäisin sinua jättämään meille häiriöilmoituksen tarkalla esimerkillä, jotta pääsemme tarkemmin asiantuntijan toimesta selvittämään miksi kesken jäänyt yksittäinen tallenne ei ilmesty jatka katselua -listalle. Pääset häiriöilmoituksen jättämään tästä. Lisääthän häiriöilmoitukselle linkin tähän yhteisön ketjuun.
Tän välilehden lista yleensäkin on enemmän tai vähemmän hatara: Läheskään kaikki keskeneräiset eivät tuohon ilmesty - näin on ollut mielestäni niin kauan ku toi osio on ollut olemassa…
** **
Sit taas on ohjelmia, mitkä eivät suostu muistamaan keskeytyspaikkaa, vaan alkavat aina alusta stopin jälkeen.
Tuore esimerkki on YleTeeman Its.pv-ehtoon lukumaratoonin pitkä (olikohan 17 tuntia) lähetys (alkoi klo 20). Tuo ohjelma, jos joku ois ollut tärkee, että keskeytyskohta säilyy stopin jälkeen. Onni on, että tuo on Areenassa, missä lukemista voi seurailla pikkuhiljaa ja jatkokohta on aina käsillä….
Usein tällaisia ovat myös esim. urheilu- ja musiikkilähetykset riippumatta, miltä kanavalta ovat tulleet.
Kiitos @DigiHate hyvästä havainnosta. Näin jatka katselua toiminteen ei pitäisi toimia vaan listalle tulisi tallenteen ilmaantua joka kerta, kun tallenteen katselu lopetetaan ennen ohjelman varsinaisen keston loppua. Nyt olemme havainneet ongelman sarjatallenteiden osalta, että yksittäisen jakson tiedot eivät tule listalle vaan listalle saapuu virheellisesti koko sarjatallennuksen ohjelman otsikko.
Pyytäisin sinua jättämään meille häiriöilmoituksen tarkalla esimerkillä, jotta pääsemme tarkemmin asiantuntijan toimesta selvittämään miksi kesken jäänyt yksittäinen tallenne ei ilmesty jatka katselua -listalle. Pääset häiriöilmoituksen jättämään tästä. Lisääthän häiriöilmoitukselle linkin tähän yhteisön ketjuun.
No mä oon tästä joskus aiemminkin täällä kirjoitellut ihan yhtä tarkalla infolla kuin nytkin - jos se nyt ei täältä Telia-palstalta vieläkään etene sopivaan paikkaan talon sisällä ni olkoon sit etenemättä….
No mä oon tästä joskus aiemminkin täällä kirjoitellut ihan yhtä tarkalla infolla kuin nytkin - jos se nyt ei täältä Telia-palstalta vieläkään etene sopivaan paikkaan talon sisällä ni olkoon sit etenemättä….
Yleiset kaikkia koskettavat häiriöt saadaan helposti kiinni ja korjaukseen näin yhteisön kautta. Voimme myös itse testata ja yrittää toistaa harvemmin esiintyviä häiriöitä.
Ilmoituksesi perusteella konsultoin Telia Play -palvelun häiriöitä tutkivaa asiantuntijaa ja hän näki tarpeelliseksi, että ilmoittamastasi häiriöstä saataisiin asiakastietojen kanssa häiriötiketti tutkintaan.
No mä oon tästä joskus aiemminkin täällä kirjoitellut ihan yhtä tarkalla infolla kuin nytkin - jos se nyt ei täältä Telia-palstalta vieläkään etene sopivaan paikkaan talon sisällä ni olkoon sit etenemättä….
Yleiset kaikkia koskettavat häiriöt saadaan helposti kiinni ja korjaukseen näin yhteisön kautta. Voimme myös itse testata ja yrittää toistaa harvemmin esiintyviä häiriöitä.
Ilmoituksesi perusteella konsultoin Telia Play -palvelun häiriöitä tutkivaa asiantuntijaa ja hän näki tarpeelliseksi, että ilmoittamastasi häiriöstä saataisiin asiakastietojen kanssa häiriötiketti tutkintaan.
Jep - mä taas ihmettelen, etteikö tätä ei-niin-kovin-harvinaista oiretta ole koskaan kukaan Telia-talossa huomannut/noteerannut ja että homma etenisi siten korjaukseen…
Update:
No nyt tehty häiriöilmoitus reenimielessä - siitä pikku palautteet tässä.
Tuskaista, kun tuolla linkkaamassanne paikassa...
ehdotetaan tekemään se ensisijaisesti Chatissa tai soittamaan, missä molemmissa sit pitää alkaa roikkumaan vastakommentteja odottelemaan - kun joskus yhteyden saa..
lomakkeellakin udellaan kaikki mahdolliset tiedot rokotuskorttia myöden suunnilleen vaik ite asia ois simppeli
Jo noiden takia moni ei vissiin viitti...
Jep - mä taas ihmettelen, etteikö tätä ei-niin-kovin-harvinaista oiretta ole koskaan kukaan Telia-talossa huomannut/noteerannut ja että homma etenisi siten korjaukseen...
Koetan vielä itse tämän ongelmaa toistaa, jotta saan omilla tunnuksilla tehtyä ilmoituksen puolestasi. Tämä ongelma vaikuttaa olevan asiantuntijalle sellainen, jota hän ei ole aiemmin kuullut tai huomannut ja sen vuoksi hän kaipasi tarkempia esimerkkejä ongelman selvityksen tueksi.
Jep - mä taas ihmettelen, etteikö tätä ei-niin-kovin-harvinaista oiretta ole koskaan kukaan Telia-talossa huomannut/noteerannut ja että homma etenisi siten korjaukseen...
Koetan vielä itse tämän ongelmaa toistaa, jotta saan omilla tunnuksilla tehtyä ilmoituksen puolestasi. Tämä ongelma vaikuttaa olevan asiantuntijalle sellainen, jota hän ei ole aiemmin kuullut tai huomannut ja sen vuoksi hän kaipasi tarkempia esimerkkejä ongelman selvityksen tueksi.
Jep - kts. edellisen kommenttini “Update”-osuus.
Jep - kts. edellisen kommenttini “Update”-osuus.
Update:
No nyt tehty häiriöilmoitus reenimielessä - siitä pikku palautteet tässä.
Tuskaista, kun tuolla linkkaamassanne paikassa...
ehdotetaan tekemään se ensisijaisesti Chatissa tai soittamaan, missä molemmissa sit pitää alkaa roikkumaan vastakommentteja odottelemaan - kun joskus yhteyden saa..
lomakkeellakin udellaan kaikki mahdolliset tiedot rokotuskorttia myöden suunnilleen vaik ite asia ois simppeli
Jo noiden takia moni ei vissiin viitti...
Kiitos, kun teit ilmoituksen! Sivusto tosiaan suosittelee kiirellisissä asioissa asioimaan chatissa tai soittamaan asiakaspalveluun.
Lomakkeen kautta tulleet ilmoitukset pyritään käsittelemään muutaman arkipäivän sisällä ja tällä hetkellä vanhin jonossa oleva palvelupyyntö näyttää olevan lähetetty meille keskiviikkona klo 13 aikaan. Lomaketta ei ole tarkoitettu ensisijaiseksi ilmoituskanavaksi, jos palvelussa esiintyvä virhe on niin vakava, että se estää palvelun käytön.
Lomakkeella on useampi kohta yhteystiedoille, mutta itsessään ilmoitukselle sisällölle tarkoitettu kenttä on vapaata tekstiä varten.
Jep - kts. edellisen kommenttini “Update”-osuus.
Update:
No nyt tehty häiriöilmoitus reenimielessä - siitä pikku palautteet tässä.
Tuskaista, kun tuolla linkkaamassanne paikassa...
ehdotetaan tekemään se ensisijaisesti Chatissa tai soittamaan, missä molemmissa sit pitää alkaa roikkumaan vastakommentteja odottelemaan - kun joskus yhteyden saa..
lomakkeellakin udellaan kaikki mahdolliset tiedot rokotuskorttia myöden suunnilleen vaik ite asia ois simppeli
Jo noiden takia moni ei vissiin viitti...
Kiitos, kun teit ilmoituksen! Sivusto tosiaan suosittelee kiirellisissä asioissa asioimaan chatissa tai soittamaan asiakaspalveluun.
Lomakkeen kautta tulleet ilmoitukset pyritään käsittelemään muutaman arkipäivän sisällä ja tällä hetkellä vanhin jonossa oleva palvelupyyntö näyttää olevan lähetetty meille keskiviikkona klo 13 aikaan. Lomaketta ei ole tarkoitettu ensisijaiseksi ilmoituskanavaksi, jos palvelussa esiintyvä virhe on niin vakava, että se estää palvelun käytön.
Lomakkeella on useampi kohta yhteystiedoille, mutta itsessään ilmoitukselle sisällölle tarkoitettu kenttä on vapaata tekstiä varten.
Tässä taas yksi nykypalautejärjestelmän tuska…
Lähetetään kyllä (siis by Telia) s-postiin vastakommentti häiriötiedotteesta, mutta asiaa ei voikaan jatkaa s-postilla, vaan taas koko häiriötiedote-show pitäisi aloittaa alusta ja vissiin siinä osata kertoa tapahtumahistoria aluksi… ...nou-tänks!
En tällaisten yksittäisten ohjelmatallenteiden ongelmatapauksissa ala buuttaamaan tehdasasetusten kautta, kun se kuitenkin aiheuttaa puolenpäivän (turhan) homman kaikkine uusintakirjautumisineen ja asetusten uudelleensäätökuvioineen...
(Tässä kävi nyt niin, että ilmeisesti tuo Telian vastasoitto osui juuri hetkeen, kun buuttasin puhelimeni lukuisten päivitysten jälkeen - ehkä hyvä, ettei tarvinnut alkaa puhelimessa tivaamaan, etten ala tuota em. punaväritouhua ns. kirveelläkään moisesta pikkuroleeman tiimoilta).
Jos häiriö jatkuu edelleen, niin laittaisitko uuden viestin Telian omien sivujen kautta kirjautuneena niin saadaan vikailmoitus tutkittavaksi.”
Jatketaan vielä sen verran, että ihmettelen, että “virallinen häiriöosasto” jakelee tällaisia laiskoja perus-patentti-ratkaisumalleja, mitä täällä Yhteisössäkin yleisesti viljellään - ilman, että edes mainittaisiin/perusteltaisiin, että minkä takia kyseinen operaatio mahdollisesti auttaisi yksittäisen tallenteen korjaantumiseen mainitun ongelman tapauksessa.
Tässä taas yksi nykypalautejärjestelmän tuska…
Lähetetään kyllä (siis by Telia) s-postiin vastakommentti häiriötiedotteesta, mutta asiaa ei voikaan jatkaa s-postilla, vaan taas koko häiriötiedote-show pitäisi aloittaa alusta ja vissiin siinä osata kertoa tapahtumahistoria aluksi… ...nou-tänks!
En tällaisten yksittäisten ohjelmatallenteiden ongelmatapauksissa ala buuttaamaan tehdasasetusten kautta, kun se kuitenkin aiheuttaa puolenpäivän (turhan) homman kaikkine uusintakirjautumisineen ja asetusten uudelleensäätökuvioineen...
(Tässä kävi nyt niin, että ilmeisesti tuo Telian vastasoitto osui juuri hetkeen, kun buuttasin puhelimeni lukuisten päivitysten jälkeen - ehkä hyvä, ettei tarvinnut alkaa puhelimessa tivaamaan, etten ala tuota em. punaväritouhua ns. kirveelläkään moisesta pikkuroleeman tiimoilta).
Jos häiriö jatkuu edelleen, niin laittaisitko uuden viestin Telian omien sivujen kautta kirjautuneena niin saadaan vikailmoitus tutkittavaksi.
Ollaan yhteydessä
Anne Telia Häiriöilmoitukset
P.S. Viesti lähetetään automaattisesta no-reply-osoitteesta, johon ei ole mahdollista vastata.
Täytyy ottaa hattu pois päästä ja myöntää, että kyllä olisi paremmin saanut mennä tämän ilmoituksen käsittely. Laitoitko muuten jättämääsi palvelupyyntöön linkkiä tähän yhteisöketjuun?
Kaikki tarvittavat asiakastiedot tulee ilmoituksen mukana, kunhan ne on ilmoitukselle kirjattu. Eli tässä hieman itsekkin kyseenalaistan miksi on neuvottu kirjautumaan Minun Teliaan.
Lisäksi ohjeistus digiboksin resetointiin on täysin tarpeeton. Korkeintaan boksin buuttausta voisi kokeilla, mutta sitäkin pitäisin tarpeettomana neuvona, kun ongelma koskee vain yksittäisiä ohjelmia.
Jatketaan vielä sen verran, että ihmettelen, että “virallinen häiriöosasto” jakelee tällaisia laiskoja perus-patentti-ratkaisumalleja, mitä täällä Yhteisössäkin yleisesti viljellään - ilman, että edes mainittaisiin/perusteltaisiin, että minkä takia kyseinen operaatio mahdollisesti auttaisi yksittäisen tallenteen korjaantumiseen mainitun ongelman tapauksessa.
Vastasin tähän ylemmässä osiossa. Olethan nyt saanut vielä erillisen kuittauksen, että ilmoituksesi on siirtynyt eteenpäin asiantuntijalle tutkintaan?
Tässä taas yksi nykypalautejärjestelmän tuska…
Lähetetään kyllä (siis by Telia) s-postiin vastakommentti häiriötiedotteesta, mutta asiaa ei voikaan jatkaa s-postilla, vaan taas koko häiriötiedote-show pitäisi aloittaa alusta ja vissiin siinä osata kertoa tapahtumahistoria aluksi… ...nou-tänks!
En tällaisten yksittäisten ohjelmatallenteiden ongelmatapauksissa ala buuttaamaan tehdasasetusten kautta, kun se kuitenkin aiheuttaa puolenpäivän (turhan) homman kaikkine uusintakirjautumisineen ja asetusten uudelleensäätökuvioineen...
(Tässä kävi nyt niin, että ilmeisesti tuo Telian vastasoitto osui juuri hetkeen, kun buuttasin puhelimeni lukuisten päivitysten jälkeen - ehkä hyvä, ettei tarvinnut alkaa puhelimessa tivaamaan, etten ala tuota em. punaväritouhua ns. kirveelläkään moisesta pikkuroleeman tiimoilta).
Jos häiriö jatkuu edelleen, niin laittaisitko uuden viestin Telian omien sivujen kautta kirjautuneena niin saadaan vikailmoitus tutkittavaksi.
Ollaan yhteydessä
Anne Telia Häiriöilmoitukset
P.S. Viesti lähetetään automaattisesta no-reply-osoitteesta, johon ei ole mahdollista vastata.
Täytyy ottaa hattu pois päästä ja myöntää, että kyllä olisi paremmin saanut mennä tämän ilmoituksen käsittely. Laitoitko muuten jättämääsi palvelupyyntöön linkkiä tähän yhteisöketjuun?
Kaikki tarvittavat asiakastiedot tulee ilmoituksen mukana, kunhan ne on ilmoitukselle kirjattu. Eli tässä hieman itsekkin kyseenalaistan miksi on neuvottu kirjautumaan Minun Teliaan.
Lisäksi ohjeistus digiboksin resetointiin on täysin tarpeeton. Korkeintaan boksin buuttausta voisi kokeilla, mutta sitäkin pitäisin tarpeettomana neuvona, kun ongelma koskee vain yksittäisiä ohjelmia.
Jatketaan vielä sen verran, että ihmettelen, että “virallinen häiriöosasto” jakelee tällaisia laiskoja perus-patentti-ratkaisumalleja, mitä täällä Yhteisössäkin yleisesti viljellään - ilman, että edes mainittaisiin/perusteltaisiin, että minkä takia kyseinen operaatio mahdollisesti auttaisi yksittäisen tallenteen korjaantumiseen mainitun ongelman tapauksessa.
Vastasin tähän ylemmässä osiossa. Olethan nyt saanut vielä erillisen kuittauksen, että ilmoituksesi on siirtynyt eteenpäin asiantuntijalle tutkintaan?
Joo pari kpl A4-pituisia txt-viestejä on näköjään saapunut ko. tiedoilla varustettuna.
Btw: Kaiken lisäksi ko. vika ei ole boxityypistä kiinni - tätä tapahtui useasti jo pyöreän Arris (4302?) -boxin aikana, mistä siirryin DV8919.een helmikuussa 2024 eli n 10kk sitten.
Kaikesta tallenneoireilusta ei huomaa / jaksa heti tänne kirjoitella.
No mä oon tästä joskus aiemminkin täällä kirjoitellut ihan yhtä tarkalla infolla kuin nytkin - jos se nyt ei täältä Telia-palstalta vieläkään etene sopivaan paikkaan talon sisällä ni olkoon sit etenemättä….
Yleiset kaikkia koskettavat häiriöt saadaan helposti kiinni ja korjaukseen näin yhteisön kautta. Voimme myös itse testata ja yrittää toistaa harvemmin esiintyviä häiriöitä.
Ilmoituksesi perusteella konsultoin Telia Play -palvelun häiriöitä tutkivaa asiantuntijaa ja hän näki tarpeelliseksi, että ilmoittamastasi häiriöstä saataisiin asiakastietojen kanssa häiriötiketti tutkintaan.
Jep - mä taas ihmettelen, etteikö tätä ei-niin-kovin-harvinaista oiretta ole koskaan kukaan Telia-talossa huomannut/noteerannut ja että homma etenisi siten korjaukseen…
Mulla on aina jäänyt ohjelmat oikeaan kohtaan, jos olen keskeyttänyt katsomisen.
En enää ole varma, onko tämä oikea ketjukaan…
MUTTA koko Telia Play systeemi kaipaa remonttiia! Olen yrittäynyt viestittää puhelimitse ja täälläkin muistaakseni, että tallennukset ei aina tule kokonaan, varsinkaan Nat Geon!
Kiva juttu!Ja uusia ongelmia, yhtäkkiä jonkun tietyn ohjelman tallenteen perään tulee JOKU muukin ohjelma! Yritin myös poistaa Spotlight-ohjelmaa katsottuani se -ei vaan poistu! Koneeni näppis tai joku on myös hajalla :)))))) mutta ajatustoimintani ei! Puhuisin näppikseni takia mieluummin puh. näistä ongelmista, mutta siellä asiakaspalvelijat ova tkai aika kokemattomia? Joku ehdotti taannoin, että pitäskö vaihtaa boksi. Minä en JAKSA vanhana enää asennella! Miten tämä tallennnnus, josta vielä maksetaan, toimii teillä NIIN huonosti? Kilpailijalla ei.
Ainiin, joskus tallenteen tiedoissa on väärän jakson tiedot, murhajuttu mut jo katsottu murha! Oisko sekin Nat Geon, jota katselen paljon, tai Friin. Pitää laittaa ylös.
Muutekin toivoisin guideen enemmän tietoa ohjelmista, vai enkö osaa etsiä? Sitäo tosiaan pari riviä eli ei mitään! Ei Elisa asiakkaana tarvinnut enää hakea tietoa muualta, mutta teidä versio, josta eriksee maksetaan, on surkea.
En enää ole varma, onko tämä oikea ketjukaan…
MUTTA koko Telia Play systeemi kaipaa remonttiia! Olen yrittäynyt viestittää puhelimitse ja täälläkin muistaakseni, että tallennukset ei aina tule kokonaan, varsinkaan Nat Geon!
Useammassa ketjussa on tallenteiden ongelmia aikanaan käsitelty ja varmasti tullaan myös jatkossa käsittelemään. Me moderaattorit tarvittaessa yhdistämme ketjuja ja siirrämme kommentteja toiseen ketjuun tarvittaessa.
Suurta huolta ei kannata siis kantaa kommentin oikeasta paikasta. Tärkeintä on saada kysymys ja oma ajatus tuotua palstalle, jos nopealla etsinnällä ei oikeaa ketjua tunnu löytyvän.
Olet siis havainnut, että Nat Geon tallenteet päättyvät liian aikaisin. Pystytkö tarkentamaan koskeeko ongelma lähes kaikkia tallenteita vai joidenkin tiettyjen ohjelmien tallenteita? Mahdollisimman tarkoilla esimerkeillä voimme viestiä viedä eteenpäin täältä yhteisön kautta.
Kiva juttu!Ja uusia ongelmia, yhtäkkiä jonkun tietyn ohjelman tallenteen perään tulee JOKU muukin ohjelma! Yritin myös poistaa Spotlight-ohjelmaa katsottuani se -ei vaan poistu! Koneeni näppis tai joku on myös hajalla :)))))) mutta ajatustoimintani ei! Puhuisin näppikseni takia mieluummin puh. näistä ongelmista, mutta siellä asiakaspalvelijat ova tkai aika kokemattomia?
Yleensä ohjelman tallenteeseen voi tallentua hieman myös seuraavaa ohjelmaa, sillä tallenteille on määritetty oma “ikkuna”, joka on tyypillisesti alusta ja lopusta hieman pidempi kuin oikea ohjelman kesto. Tämä voi joissain tapauksissa aiheuttaa myös tallenteen päättymistä liian aikaisin, jos ohjelman ajankohta on muuttunut alkuperäisestä.
Sarjatallenteiden poistoa emme toistaiseksi suosittele, sillä sarjatallennuksien hallinnointi on rikki ja hallinnointi ei toimi kuten me tai palvelun käyttäjät haluaisimme. Jo poistetut ohjelmat voivat ja yleensä myös tallentuvat uusintana takaisin kansioon. Yksittäisien ohjelmien tallenteiden poistossa ei pitäisi tällä hetkellä esiintyä ongelmia. Olemme vieneet viestin eteenpäin palvelukehitykseen näistä huomioista ja toistaiseksi korjauksen aikataulua ei ole meille luvattu.
Puhelimitse asiointi voi olla ja onkin meistä monelle mielekkäämpi ja nopeampi tapa hoitaa asioita ja tehdä reklamaatioita. Valitettavasti puhelimen toisessa päässä oleva asiakaspalvelija ei välttämättä tiedä kaikista pienistä ongelmista mitä palveluissa esiintyy, mutta asiakaspalvelijan tulisi osata siirtää asiakkaan ilmoittama ongelma eteenpäin selvitetteväksi tekniseen asiakaspalveluun tai Telia Play -palvelun asiantuntijalle.
Ainiin, joskus tallenteen tiedoissa on väärän jakson tiedot, murhajuttu mut jo katsottu murha! Oisko sekin Nat Geon, jota katselen paljon, tai Friin. Pitää laittaa ylös.
Muutekin toivoisin guideen enemmän tietoa ohjelmista, vai enkö osaa etsiä? Sitäo tosiaan pari riviä eli ei mitään! Ei Elisa asiakkaana tarvinnut enää hakea tietoa muualta, mutta teidä versio, josta eriksee maksetaan, on surkea.
Ohjelmaoppaan lisätietojen puute / niiden suppeus on myös aiemmin ollut keskustelun aiheena ja siihen olemme toivoneet palvelukehitykseltä muutosta, mutta tähän aiheeseen liittyen emme ole saaneet lupausta muutokselle tai sen aikataulua.
Olemme myös tallenteiden erikoisista kuvauksista ja selvästi virheellisistä lisätiedoista/jaksotiedoista saaneet laitettua palautetta eteenpäin. Jos kerrot tarkemmin esimerkissä millaisia virheitä tallenteisiin on eksynyt niin voin niistä ilmoittaa Telia Play -palvelun asiantuntijalle.
Olenn kyllä perillä sitä, että tallenteisiin voi tulla muustakin ohjelmasta alkuosa. Tässä omituisesti vaan tuli oikealle alas jotenkin maininta, että kyse olisi “seuraavasta jaksosta”, sen “ylimääräisenä tulleen ohjelman”, ei siis sen, jonka olin halunnut tallentaa. En jäänyt seuraamaan, vaan poistin tallenteen.
Yleensä en tykkää katsoa niitä jaksoja muutenkaan peräkkäin, vaikka jotkut ohjelmat tallennan kaiiikki jaksot. E jaksa korjata aina oita viirheitä...verenpaine muutenkin koholla
Tämä kirjoittelu on täyttä tuskaa, koska ilmeisesti n-kirjain esiintyy kielessämme usein ja siinä on mulla onkelma Kohta vaihdettava muuksi kirjaimeksi kaikki...tietyt.
Muistelen, että eläinlääkärisarja Polista jäi ainakinn kerran kesken. Olikos se NatGeon, en muista?
Olenn kyllä perillä sitä, että tallenteisiin voi tulla muustakin ohjelmasta alkuosa. Tässä omituisesti vaan tuli oikealle alas jotenkin maininta, että kyse olisi “seuraavasta jaksosta”, sen “ylimääräisenä tulleen ohjelman”, ei siis sen, jonka olin halunnut tallentaa. En jäänyt seuraamaan, vaan poistin tallenteen.
Yleensä en tykkää katsoa niitä jaksoja muutenkaan peräkkäin, vaikka jotkut ohjelmat tallennan kaiiikki jaksot. E jaksa korjata aina oita viirheitä...verenpaine muutenkin koholla
Tämä kirjoittelu on täyttä tuskaa, koska ilmeisesti n-kirjain esiintyy kielessämme usein ja siinä on mulla onkelma Kohta vaihdettava muuksi kirjaimeksi kaikki...tietyt.
Muistelen, että eläinlääkärisarja Polista jäi ainakinn kerran kesken. Olikos se NatGeon, en muista?
Nykyään voi katsoa tallennoksista saman sarjan jaksoja peräkkäin, mikäli on niitä tallentanut. Siitä tulee ilmoitus oikeaan alakulmaan. Jos ei halua katsoa niin voi vain poistua siltä sivulta pois. En ole asiaa tutkinut sen vertaa, että tietäisin voiko sen jostain estää kokonaan. Mutta joku varmaan kertoo asiasta enemmän.
Olenn kyllä perillä sitä, että tallenteisiin voi tulla muustakin ohjelmasta alkuosa. Tässä omituisesti vaan tuli oikealle alas jotenkin maininta, että kyse olisi “seuraavasta jaksosta”, sen “ylimääräisenä tulleen ohjelman”, ei siis sen, jonka olin halunnut tallentaa. En jäänyt seuraamaan, vaan poistin tallenteen.
Yleensä en tykkää katsoa niitä jaksoja muutenkaan peräkkäin, vaikka jotkut ohjelmat tallennan kaiiikki jaksot. E jaksa korjata aina oita viirheitä...verenpaine muutenkin koholla
@Hannele2022 jo hyvin kertoikin tuosta ominaisuudesta, eli tosiaan kyseessä on seuraava jakso -toiminne, joka ehdottaa suoraan seuraavaa sisältöä katsottavaksi. Se yleisesti ottaen tarjoaa seuraavaa ohjelman tallennetta, mutta jos sellaista ei ole, se voi myös aloittaa toistamaan edellistä ohjelman tallennetta tai palata jaksonäkymään.
Tuota ei saa kokonaan kytkettyä käytöstä pois, mutta katselun voi näppärimmin keskeyttää painamalla kaukosäätimen takaisin-painiketta, tai kotimökki-painiketta.
Vastaa
Etkö löytänyt etsimääsi?
Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ja kysy Yhteisöltä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.