Skip to main content

Reilu satanen kuussa, vuosia. Taaskaan telia tv ei näy, ei tv 1 ei tv5, ei näy golfit tai jalkapallot, kaikenmoista "erroria" osaa tv näyttää. Näistä on maksettu ja vieläkin maksetaan. Alkaa mitta olemaan täysi. Helppi käy, helppiin soitetaan, asiat ei korjaannu. Rahaa, rahaa Telialle. Puolitoista viikkoa, ja taasen yksi tv sekaisin. "soita helppiin". "Helpin on nyt tultava teille..." Keski-Suomessa Jyväskylän kupeessa ei - ainakaan meillä - ole kovinkaan ruusuista kuvaa enää Teliasta jäänyt. Oma vika, kun ollaan jaksettu kärvistellä 😞>



 



Edit MinnaLN: siirretty keskustelunaloitus aihetta vastaavaan osioon ja täsmennetty otsikkoa hieman.

Telia tv ei toimi, helppi ottaa rahat käynneillä katsoen välillä jalkapalloa - onhan siitäkin ajasta kiva asiakasta laskuttaa. Ja soita sitten vielä Telialle helppiin. Eikä maksa paljoa... Monen monituista vuotta tässä on puljattu, mutta alkaa mitta olemaan täysi. Chatissa joskus asiat selviää. Tänään ei todellakaan - soita helppiin!



 



Edit MinnaLN: siirretty viestiketjuun samasta aiheesta.


Hei @Tuti60 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

On todella ikävää maksaa toimimattomasta palvelusta ja varsinkin jos apua ei saa siitä huolimatta.

Katsoin Telian viat ja häiriöt sivustoa ja poimin pari kohtaa, jotka voisivat vaikuttaa sinun alueellasi :

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=CRQTSF000149491&lang=fi 

Ja tässä on vielä toinen, jossa sanotaan vian korjaamiseksi palvelureititin/modeemi uudelleenkäynnistys ja sitten digiboksin virtajohto irrottaa 30s ajaksi jolloin se päivittää itsensä :

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_309297118&lang=fi 

Toivottavasti vika korjaantuisi 🤔>


Telia pyysi eilen 12.6.-21 sopimustunnuksella palauttamaan Telia TV:n laitteet Toijalan osoitteeseen. Jokin sopimus on nyt voimassa, josta en ymmärrä yhtään mitään. En kopioi Telian viestiä  tähän.

 



@Tuti60@  kirjoitti:

Telia pyysi eilen 12.6.-21 sopimustunnuksella palauttamaan Telia TV:n laitteet Toijalan osoitteeseen. Jokin sopimus on nyt voimassa, josta en ymmärrä yhtään mitään. En kopioi Telian viestiä  tähän.

 


Telia TV:n laitteet pitää palauttaa tuohon osoitteeseen sopimusnumerolla (lähetys silloin sinulle ilmainen), jos sinulla on loppunut Telia TV digiboksilla palvelu vai onko sinulle tulossa uusi Telia TV digiboksi?

 

Edit. Itse lähetin Telia TV digiboksin maaliskuussa tuonne Toijalaan sopimusnumerolla, kun siirryin Telia TV sovelluksen käyttäjäksi.


Digiboksi on varmaan sökö. Käyn huomenna liikkeessä keskustelemassa asiasta. En palauta ainakaan vielä mitään Toijalaan. Vempaimia on monia.


Vastaa