Lista muuttuvista kanavapaketeista ja poistuvista kanavista löytyy tiedotteesta. Lisäksi varmasti Telia ottaa yhteyttä asiakkaisiin, mikäli neuvotteluissa ei tule tulosta ja kanavat todella vuodenvaihteessa lähtee.
No onhan ne jo ottanu yhteyttä. Tekstarilla vaan tylysti, et kanavat häipyy. Ei mitään hyvityksistä. Surkeeta, voi niin tosi surkeeta. Pitäisihän asiakkaalle jäädä aikaa järjestelyihin vaihtaa operaattoria. Ettei vaan kävis niinkuin Discovery pelleilyssä.
@Mika992 kirjoitti:
Lista muuttuvista kanavapaketeista ja poistuvista kanavista löytyy tiedotteesta. Lisäksi varmasti Telia ottaa yhteyttä asiakkaisiin, mikäli neuvotteluissa ei tule tulosta ja kanavat todella vuodenvaihteessa lähtee.
Mites tuo Ruutu+ nettipalvelu? Kun mulla on Telian kautta Ruutu+Viihde, ja siihen kuuluu myös Ruutu+ nettipalvelu. Tunnukset sinne siis tehty ja rekisteröity Telian asiakkaana. Poistuuko myös mahdollisuus katsoa Ruutu+ nettipalvelua Telian asiakkaana nyt vuodenvaihteessa? Ja sittenhän tuota kuukausimaksua 9,95 euroa ei todellakaan voida asiakkailta periä kun sillä ei enää saa mitään. Todella huonoa tiedottamista Telialta.
@jarkko35 kirjoitti:
Mites tuo Ruutu+ nettipalvelu? Kun mulla on Telian kautta Ruutu+Viihde, ja siihen kuuluu myös Ruutu+ nettipalvelu. Tunnukset sinne siis tehty ja rekisteröity Telian asiakkaana. Poistuuko myös mahdollisuus katsoa Ruutu+ nettipalvelua Telian asiakkaana nyt vuodenvaihteessa? Ja sittenhän tuota kuukausimaksua 9,95 euroa ei todellakaan voida asiakkailta periä kun sillä ei enää saa mitään. Todella huonoa tiedottamista Telialta.
Todennäköisesti poistuu mutta voithan tilata ruutupalvelun suoraan ruudun kautta jos vaan netinnopeus riittää tunnukset pysyy samana ne ei vaihdu siis sanoma tunnukset edelleet samat
@JUNNU1059 kirjoitti:
No onhan ne jo ottanu yhteyttä. Tekstarilla vaan tylysti, et kanavat häipyy. Ei mitään hyvityksistä. Surkeeta, voi niin tosi surkeeta. Pitäisihän asiakkaalle jäädä aikaa järjestelyihin vaihtaa operaattoria. Ettei vaan kävis niinkuin Discovery pelleilyssä.
@Mika992 kirjoitti:
Lista muuttuvista kanavapaketeista ja poistuvista kanavista löytyy tiedotteesta. Lisäksi varmasti Telia ottaa yhteyttä asiakkaisiin, mikäli neuvotteluissa ei tule tulosta ja kanavat todella vuodenvaihteessa lähtee.
Toki Telia ei enää peri maksua poistuvista kanavapaketeista, mikäli kanavat poistuvat nyt vuodenvaihteessa ja jos on Mix-paketti niin tilalle saa valittua jonkun muun kanavan/kanavat.
Olen kuullut, että myös DNA vääntää sopimuksista Ruutu-kanavien näyttämisen kanssa, mutta eiköhän se sopimus sieltä synny kun luulisi olevan kannattavampaa kaikille osapuolille kanavien näkyminen.
Joopa, entä jos ei ole mitään muuta Mix- paketista mielenkiintoista? Eihän se voi niin mennä, että valitaan joku hömppäkanava, jota ei koskaan katso. Bravo Telia, ei ole kuulunut neuvotteluista mitään. Piti jatkua tiiviinä.
@JUNNU1059 kirjoitti:
Joopa, entä jos ei ole mitään muuta Mix- paketista mielenkiintoista? Eihän se voi niin mennä, että valitaan joku hömppäkanava, jota ei koskaan katso. Bravo Telia, ei ole kuulunut neuvotteluista mitään. Piti jatkua tiiviinä.
Voipi olla, että tiedoitusosasto on ollut joulun vietossa. Varmasti huomenna jatkavat tahoillaan asian selvittelyä ja parastahan olisi, että sopu löytyisi. Onhan tuo Ruutu+ palvelun tuottajalle iso menetys, jos menee sopparit karille.
Moni varmaan muistaa Youtuben sekoilut Teoston kanssa. Samassa jamassa tuntuu tämäkin asia olevan. Tietenkin Ruutu+ haluaa sopparia heidän osalta paremmaksi ja Telia ei tietenkään haluaisi paljoa enempää pulittaa...
Neuvottelut jatkuvat taas tällä viikolla ja tiedotamme heti kanavatiedote -sivuillamme kun meillä on jotain uutta kerrottavaa. Maltetaan siis vielä hetki!
Jos kanavasopimus nyt tosiaan päättyy, odotan sellaista toimintaa, että Telialta saapuvaan info-tekstiviestiin vastaamalla "KYLLÄ" tai "OK" asiakas ymmärtää tilanteen - ja Telia automaattisesti katkaisee näiden kanavapakettien sopimukset.. ..toimiihan tämä varmasti jotenkin näin???
...eikä siten, että jokaisen pitää alkaa erikseen tukkimaan muutenkin ahtaat ns. as-palvelulinjat udellakseen sopimustilanteen...
Ihmettelen jo nyt, ettei tähän viestiketjuun ole Telialta tullut selkeää tiedotetta kanavapakettien tilauksien automaattisesta katkaisusta, jos kanavat pimenee...
@DigiHate kirjoitti:
Jos kanavasopimus nyt tosiaan päättyy, odotan sellaista toimintaa, että Telialta saapuvaan info-tekstiviestiin vastaamalla "KYLLÄ" tai "OK" asiakas ymmärtää tilanteen - ja Telia automaattisesti katkaisee näiden kanavapakettien sopimukset.. ..toimiihan tämä varmasti jotenkin näin???
...eikä siten, että jokaisen pitää alkaa erikseen tukkimaan muutenkin ahtaat ns. as-palvelulinjat udellakseen sopimustilanteen...
Ihmettelen jo nyt, ettei tähän viestiketjuun ole Telialta tullut selkeää tiedotetta kanavapakettien tilauksien automaattisesta katkaisusta, jos kanavat pimenee...
Neuvottelut ovat edelleen kesken, joten sen vuoksi tiedotetta ei ole tullut. Osapuolet pyrkivät varmasti tekemään parhaansa jotta sopu saadaan aikaiseksi. Kanvatiedote löytyy täältä, jota kannattaa nyt aktiivisesti seurata. Tiedotamme siellä heti kun meillä on uutta kerrottavaa. Kaikki asiakkaat eivät välttämättä seuraa Yhteisöä, joten sen vuoksi varsinainen tiedotus tapahtuu telia.fi -sivujen kautta.
Moikka!
Näemmä ilouutisia näin perjantai-iltaan ja vuodenvaihteeseen saatiin.
Kanavapaketti neuvotteluissa ollaan näemmä päästy sopuun ja Ruutu+ kanavat pysyvät näkyvillä ilman katkoja. :)
Tarkempi tiedote: https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/kanavatiedote-ruutu
Mahtavaa uutta vuotta kaikille! :cathappy:
@TomiPi kirjoitti:
Moikka!
Näemmä ilouutisia näin perjantai-iltaan ja vuodenvaihteeseen saatiin.
Kanavapaketti neuvotteluissa ollaan näemmä päästy sopuun ja Ruutu+ kanavat pysyvät näkyvillä ilman katkoja. :)
Tarkempi tiedote: https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/kanavatiedote-ruutu
Mahtavaa uutta vuotta kaikille! :cathappy:
Kiitos Telia! Nyt jo parempaa toimintaa, kuin Discovery hässäkässä.
@JUNNU1059 kirjoitti:
Kiitos Telia! Nyt jo parempaa toimintaa, kuin Discovery hässäkässä.
Kiitokset! Kaikesta voi aina ottaa oppia ja nyt haluttiin tosiaan viestiä ikävästä tilanteesta hyvissä ajoin ennakkoon. Avoin viestintä on kuitenkin tätä päivää ja onneksi tämäkin tilanne ratkesi lopulta hienosti :smileyhappy: